מערכת_איסוף_לידים

איך להקים מערך לאיסוף לידים איכותיים

הדרך להשגת לידים איכותיים היא ארוכה ולעיתים אף מייגעת. הרצון להשיג לידים איכותיים ורצוי שיהיו גם בכמות משמעותית, הוא רצון נוכח לכל משווק.  לידים איכותיים קל להמיר ללקוחות משלמים.  מנוע משומן היטב שמכניס לידים איכותיים למערך השיווק של העסק, מייצר לקוחות פוטנציאליים אפקטיביים באופן כמעט אוטומטי. אז איך זה שרק אחד מתוך 10 משווקים מצליח […]

social media content marketing strategy

7 דרכים לשיפור אסטרטגיית התוכן השיווקי בהתאם לשינויים הצפויים בטיימליין החדש של פייסבוק

בתקופה הקרובה צפויים שינויים נוספים בטיימליין של דפי האוהדים ודרך הצגת המידע בקיר החדשות. החלק המשמעותי הוא אופן הצגת התמונות, תמונות גדולות יותר ודומיננטיות יותר לעומת מה שאנו מורגלים עד כה, חלוקה שונה של העמודות (ימין ושמאל), חשיפת מידע בקירות של חברים, רק כשאוהדים מגיבים באופן אקטיבי ועוד מספר שינויים.
חשוב להכיר את השינויים הצפויים, חשוב לא פחות להתאים את אסטרטגיית התוכן השיווקי לשינויים אלו. לפניך 7 דרכים שייסיעו לך לבלוט מעל ההמון, לשמור על קשר רציף עם האוהדים בדף העסקי ולשפר את אסטרטגיית התוכן בפייסבוק

המיקום הוא ההקשר החדש

עולם השיווק חווה שינויים מהותיים באופן בו הצרכנים צורכים את המידע, עלינו לאמץ גישות חדשות בהעברת מסרים ללקוחות.  יותר ויותר מידע נרכש באמצעות מסכים, אולם השונות בין ההתנהגות כשצורכים מידע במסך הטלוויזיה, מסך המחשב, הטאבלט או הטלפון החכם היא גדולה. הרגלי צריכת התוכן שלנו כמשתמשים משתנה, יש מכשירים בהם נצפה לקבל תוכן קצר וענייני ואילו […]

מעל או מתחת לקו – איפה נכון למקם את כפתור הקריאה לפעולה

בהקמת אתר אינטרנט ודפי נחיתה, אנחנו מקפידים שהתוכן החשוב יהיה מעל קו הגלילה, מתוך מחשבה שמה שלא רואים בצפייה ראשונה, יש סיכוי שלא יראו בכלל.  עולם האינטרנט עובר שינויים מהירים כל העת, וגם כל המאמץ שלנו להתאים את התוכן מעל קו הגלילה, הופך לפחות רלבנטי, היות וכיום אנשים יודעים שכדי לקבל תמונה מלאה, לעיתים עליהם […]

מגמות שיווק באינטרנט לשנת 2013 הרצאה

המהפכה הדיגיטלית כבר כאן!  הכל קורה בטלפון… הדרך בה אנו צורכים חדשות, קוראים אימיילים, מתעדכנים בנעשה עם חברים קורה ברובו מבעד למסך הקטן בכף ידינו, באמצעות מכשיר הטלפון החכם.  חייבים להבין שהשינויים כבר כאן!  השיווק של היום כלל אינו דומה לשיווק של אתמול.  הכל קורה מהר ובכל מקום. הלקוחות שלכם מצפים שגם אתם תצעדו קדימה. לפניכם […]

7 דרכים לשלב בין שיווק חברתי, מקומי ונייד

השיווק הדיגיטלי של היום משלב בין ערוצי התוכן השונים ומאפשר ללקוח לקבל את התוכן המתאים לו בפלטפורמה הנוחה והנגישה לו.  לכן, כדי להישאר בתודעה של הלקוחות שלנו, עלינו להסתכל על השיווק הדיגיטלי באופן הוליסטי, באופן בו נמקם את המסר המתאים לצריכה במכשיר המתאים.  כיום אנחנו עדים לכך שכ 40% מהחיפושים בגוגל מתבצעים באמצעות מכשירים ניידים, […]

5 שאלות שכדאי לשאול לפני שמתכננים את אסטרטגיית השיווק במדיה החברתית ל 2013

איך נדע אם הפעילות שלנו במדיה החברתית מועילה לעסק או מאטה את ההתקדמות שלנו? ראשית שנה זה זמן טוב ללמוד מהצלחותינו בשנה שחלפה ולבחון פעם נוספת את תכנית העבודה שלנו לשנה הנוכחית.  בפוסט הקודם סקרתי את מגמות שיווק תוכן ל 2013, עכשיו מתקדמים לבחינת תכניותינו במדיה החברתית לשנה זו. הלקוחות שלנו מצפים לפגוש אותנו במקומות […]

stars ad

מיתוג – הסיפור האמיתי

מה הדרך הנכונה לבניית מותג – מהם המרכיבים החיוניים בעת גיבוש אסטרטגיית מותג ומה הוא מותג מנצח.  מוזמנים לצפות במצגת קצרה (5 דקות) ולקבל מושג וכיוון, רגע לפני שתפנו לאיש מקצוע למיתוג העסק שלכם. מצגת ב PREZI – דוגמא לדרך נוספת שניתן לערוך מצגות.

מגמות בשיווק תוכן 2013

הדרך אל התוכן – מגמות שיווק תוכן ב 2013

יצירת תוכן מקורי במהלך שנת 2012 שיווק תוכן קיבל תאוצה, באמצעות בלוגים, העלאה ושיתוף תכנים במדיה החברתית ומסרים ישירים באימיילים.  אלו שמקפידים על אי-הכפלת התוכן, על מידת הרלבנטיות של התוכן לקוראים, ימשיכו ליהנות מתנועה איכותית וממוקדת לאתר שלהם ולעסק. הצפה בתוכן לא רלבנטי, שימוש בטכניקות שיווק ומכירה מבלי לקשור אותה לאסטרטגיה שיווקית מתאימה לעסק, עשויה […]

2012-06-25_1644

דפי נחיתה וויראליים – איך תגרמו לדף הנחיתה לדבר בשבילכם

בהקמת דפי נחיתה לקידום פעילות שיווקית עסקית כזו או אחרת, הכלל הראשון הוא ליצור תוכן מעניין לקהל המטרה. המשימה הקשה היא לגרום לאחרים לדבר על המוצר או השירות שלך.
כדי שיוכלו לדבר על המוצר או השירות שלך, עליהם להכיר אותו ולו במעט, לדעת משהו מבין המרכיבים השונים, להרגיש מחוברים דרך אסוציאציה חיובית כלשהי, כי חיבור חיובי מחזק את הקשר.
רק אחרי שנוצר חיבור ראשוני, אפשר לצעוד במעלה השיתוף.
כדי שדף הנחיתה יהיה וויראלי, עליו להכיל את הפריטים הבסיסיים, כאלו שיאפשרו לצופים בו להרגיש מחוברים, להבין את המסר העיקרי, להתעניין בתוכן הכתוב ורק אחרי שהבינו במה מדובר וגילו עניין, באמת יוכלו להתקדם לכיוון שאנו מיעדים להם.

מה עושים לנו המסרים השליליים – על הקשר בין עמוד ענן, כיפת ברזל וצבע צהוב

לא עבר אפילו יום מסיום מבצע “עמוד ענן” וכבר קיבלתי מייל עם הכותרת הבאה:        במשך 8 ימים רצופים, ‘כיפת ברזל’, ללא ספק הייתה ההצלחה המסחררת של מבצע “עמוד ענן”.  חלפו ימים ספורים מאז הוכרזה הפסקת האש וכבר מיילים רבים מכילים מסרים כגון: ‘צבע ירוק’ / ‘כשהתותחים רועמים המוזות שותקות’ / ‘התקפה בכמה חזיתות’ […]

למה כדאי לבחור ב fbPage לדפי נחיתה

בימים אלו אנו עדים למבול של הצעות לרכישת מערכת דפי נחיתה כזו או אחרת.  אז למה כדאי לך לרכוש את מערכת דפי הנחיתה fbPage? ב fbPage אין חבילות – יש מערכת אחת שעומדת לרשותך במלואה!  אין חבילת התנסות – יש תקופת התנסות, בה יש לך הזדמנות להכיר את המערכת מקרוב, לנסות את כל הפיצ’רים ולהחליט […]

מיקור חוץ בניהול המשרד יכול לייעל את העסק שלך ולהגדיל את הרווחיות

עסקים רבים, קטנים ובינוניים נתקלים לעתים קרובות במחסור בשני משאבים עיקריים – זמן וכסף.  למחסור במשאב המזומנים יש פתרון והוא בצורת ההלוואה.  אך למחסור במשאב הזמן אין אפשרות לקחת הלוואות, אין מי שילווה לנו זמן ולכן צריך למצוא פתרונות אחרים. עבודה נכונה במיקור חוץ יכולה לחסוך לעסק בשני המשאבים היקרים האלו, על אף שלכאורה יש […]

שירות לקוחות לעומת שימור לקוחות

מי שמשקיע בשירות לקוחות, לא צריך להשקיע בשימור הלקוחות! המרכיב החשוב ביותר בכל עסק הוא הלקוחות!  ארגון שמבין זאת לעומק, הופך את כלל העובדים בארגון, לאנשי מכירות ונותני שירות ללקוחות.  מהי חווית הלקוח? החוויה המשמעותית שהלקוח עובר, אינה נעוצה בעובדות, אלא ברגשות.  חשוב להבין מה גורם ללקוח הרגשה טובה ולהיפך.  אפשר לתת ללקוח הנחה במחיר, תנאי […]

עלייתה של המדיה החזותית – כוחן של תמונות במדיה החברתית

פוסטים בבלוג הופכים לסטטוסים בפייסבוק, מתכווצים להודעות טוויטר קצרות, ובסופו של דבר מוצאות את הדרך לתמונה באינסגטרם או פינטרסט.  המדיה החזותית מתחזקת בקצב מהיר. רשתות חברתיות כדוגמת פייסבוק, אינסטגרם ופינטרסט חשפו אותנו ליכולות השיווק החזותי במהלך שנה זו (2012).  זה הזמן למנהלי מותגים להבין את העוצמה הקיימת בתקשורת חזותית, ליכולת להעברת מסרים באמצעות תמונה ועיצוב […]

מותג אינו לוגו – לוגו אינו מותג

הלוגו הנו מרכיב משמעותי בתהליך מיתוג העסק, הוא מהווה מרכיב ויזואלי נוכח, המאפשר ללקוחות שלנו לזהות אותנו בקלות ומקל עלינו בהעברת המסרים.  הלוגו יכול להופיע בגדלים שונים ובעזרת מאפשר לנו ליצור זהות מבודלת, שונה משל המתחרים.  אז למה (לעתים) קורה שבענף מסוים, כולם בוחרים באותם הצבעים? מותג מאפשר לצרכן לזהות בקלות את החברה / העסק […]

הלקוח הבא שלך הוא זה שלא הבאת בחשבון

הלקוחות החדשים שלך הם בדיוק אלה שלא נמצאים במעגלים הנוכחיים. איך להגדיל את מעגלי הלקוחות בעסק? מי הם האנשים שאינם נמנים עם הלקוחות הנוכחיים בעסק שלך, אבל בחשיבה יצירתית, בהעמקת הפעילות או הרחבתה, ניתן יהיה לצרף אותם למעגל הלקוחות? בחשיבה פורצת גבולות, ניתן לאתר לקוחות חדשים, בדרך של פיתוח נישה חדשה למוצר או שירות קיים […]

איך להעמיק את הקשר עם הקוראים בפייסבוק – על פי פייסבוק

אנחנו נמצאים בפייסבוק כדי לקדם את עסקינו, הקוראים שלנו מנגד, נמצאים בפייסבוק כדי לחזק קשרים חברתיים וליהנות.  הם לא רוצים לראות מודעות פרסום וסטטוסים מכירתיים בקיר החדשות שלהם. אז מהם סוגי התכנים שהגולשים ישמחו לראות ואולי אפילו ייקחו חלק פעיל בקשר? ישנם 3 סוגי התקשרות מובילים לחיזוק הקשר עם הגולשים, כמעט כמו עם חברים: פוסטים […]

להכניס רו(ו)ח לעסק בתקופת המיתון

התחדשות בזמן משבר, נשמע לעיתים מופרך ואפילו בלתי אפשרי, אבל דווקא בתקופה בה המשק כולו נמצא במיתון, זה הזמן לכל עסק להתבונן פנימה ולחפש את הייחודיות האמיתית שלו, זו שתגרום ללקוחות לבחור בנו, מעל פני האחרים, בעיקר כשהמלחמה האמיתית היא המלחמה על הכיס. שנה חדשה מהווה הזדמנות נוספת לערוך מעין ‘חשבון נפש’, לגלות דברים מתחת […]

משיווק מצרכים לשיווק חוויה – בהשראת הרצאתו של Joseph Pine ב TED

עולם השיווק עובר תהפוכות כל העת, העיסוק בשיווק מחייב אותנו תדיר להתעדכן ולהתחדש, ובעיקר, להפתיע את הלקוחות בכל פעם מחדש.  בשנתיים האחרונות, השיווק ברשתות המדיה החברתית צבר תאוצה, עסקים רבים וחברות קטנות כגדולות, הצטרפו למירוץ השיווק הדיגיטלי. המדיה עוברת שינויים ותהפוכות, אולם, השיווק הטהור לא משתנה בהרבה.  עדיין אנחנו שוקדים על מתן ערך אמיתי ללקוח, […]