שלב א’ - רכישת דומיין
שלבים מוקדמים טרם הקמת האתר, כי בלי דומיין, האתר לא יהיה ממש שלך!
בחירת שם מתחם (דומיין) – בחירת שם לאתר, רצוי באותיות לועזיות, מומלץ ששם המתחם יהיה שם העסק, או שם בעל העסק או שם הקשור לתחום העיסוק.
רכישת הדומיין באתרים המורשים לכך – המלצה שלי לרכישת הדומיין ב: www.livedns.co.i
שלב ג’ - בחירת תבנית וורדפרס
שלב ב’ – אפיון האתר
תהליך אפיון האתר הינו תהליך פשוט, בו עליך להגדיר מה האתר צריך לשרת? מה המטרה שלשמה החלטת להקים אתר אינטרנט.
עליך להגדיר את המרכיבים לעמוד הבית והמרכיבים לעמודי התוכן הפנימיים ולבדוק אם יש לך צורך במרכיבים ייחודיים לעסק (לא כל עסק צריך כאלו)
תהליך האפיון ניתן לבצע באמצעות מילוי שאלון אפיון, שייתן לך מושג איך האתר שלך צריך להיראות.בחירת תבנית מתוך מאגר תבניות פרמיום מתורגמות לעברית, ומותאמות לגלישה בניידים.
שלב ג’ - סיוע בהכנת התכנים לאתר
אתר תדמיתי כדאי שיכיל לכל הפחות את התכנים הבאים:
דף אודות העסק
תיאור כללי של סל המוצרים או השירותים שהעסק מספק
פירוט המוצרים / שירותים (דף לכל מוצר או שירות, 300 מילה לכל היותר)2-3 מאמרים ראשונים לבלוג
מוצר מגנט – מוצר חינמי שאותו תתני ללקוחות שיגיעו לאתר, כדי שיוכלו להבין טוב יותר מה המוצרים / שירותים שאת מספקת וישמרו איתך על קשר בעתיד
צור קשר מהיר – פרטי מערכת הדיוור (אם קיימת), כולל הקמת קבוצת דיוור והכנת טופס הרשמה מראש (אופציונאלי)
הפריטים שלעיל הינם פריטים בסיסיים, שעל פי רוב קיימים בכל האתרים. בכל פרויקט הקמת אתר, עלינו להתמקד בתוכן המתאים למבקרים באתר.
שלב ד’ - תשלום לאתר תדמיתי
בטרם נקים עבורך את האתר, נקבל את התוכן ונעלה את האתר לרשת, עליך להשלים את התשלום לאתר.
שלב ה’ - העלאת התכנים והצגת האתר לקהל הרחב
האתר לא יעיל, אם לא יהיה בו תוכן!
עכשיו, אחרי שכבר כתבת את התוכן לאתר, כל שנותר לעשות הוא להעלות את התוכן לעמודים המתאימים, לוודא שהאתר מתפקד היטב ונוח לגלישה עבור לקוחותיך.
זה גם הזמן שלך לעבור על כל התוכן שכתבת (והיה עד כה בקבצי וורד…), לערוך הגהה על התוכן ועל מרכיבים נוספים באתר, לשנות, להוסיף, להוריד וכדומה.
רגע לפני שעולים לאוויר, כלומר, מספרים לכולם שהאתר קיים, צריך לבדוק שהוא אכן לשביעות רצונך.לאחר אישור האתר – כל שעליך לעשות הוא להודיע לכולם: בשעה טובה יש לך אתר חדש!