רכבת הפרסום בפייסבוק – עכשיו יותר מתמיד! ומי יודע עד מתי..

השיווק באינטרנט נמצא בנסיקה, כל עסק יכול להגדיל את המכירות, אם יבחר באינטרנט כאחד מאמצעי המכירה להמונים.
הכוח האמיתי בפרסום בפייסבוק הוא היכולת שלנו להופיע מול אדם, להציג בפניו מידע, שבאופן תמוה נתפס כרלבנטי בעיניו. למה תמוה? כי הוא לא מצפה לפיסת המידע שזה עתה מוצגת בפניו. בשיווק אנחנו מדברים רבות על פילוח קהל המטרה, הכוונה היא לכוון את המסרים שלנו לקהל מאוד ממוקד, כזה שיגיב בהתאם למסרים. בעולם המדיה החברתית אנחנו ממקדים את הפילוח שלנו במצב הרוח, במאפייני ההתנהגות ובתחומי העניין.

יישום אסטרטגיית האוקיינוס הכחול של נינטנדו עם Wii (Case Study)

בידול, מיצוב ומיתוג, הן מילים שאנו, אנשי השיווק משתמשים בהם באופן תדיר. רבים מבינים שכדי לבנות מותג מצליח צריך זמן וכסף, ישנם עסקים שזונחים מראש את האופציה לבדל, למצב ובוודאי למתג את העסק, רק כי קשה להם להאמין שיוכלו להתחרות באחרים.

האחד מוביל אל השני. כאשר עסק מבין היטב מה הבידול שלו, מה הייחודיות שלו כלפי לקוחותיו, לא רק מה ההצעה השיווקית השונה שהוא מציע במוצר או בשירות שלו, אלא מה באמת הייחוד בעסק שלו, לעומת התחרות. כשעסק יכול לבדל את עצמו בנישת השוק בה הוא פועל, אז מגיע שלב המיצוב, שלב ההחלטה על האופן בו יפעל באותה הנישה. האם ימצב את הפעילות במיצוב עממי, מיצוב ממוצע או מיצוב יוקרתי. לכל החלטת מיצוב יש השפעה ישירה על האופן בו העסק ימותג בעתיד. גם עסק שלא עושה כל פעולה למתג את עצמו, מעצם ההחלטה לא למתג, אנחנו לרוב ממתגים במיתוג שאינו בהלימה עם המיצוב שאנחנו מאמינים שנכון עבורנו.

בידול יצירתי לעסקים קטנים-בינוניים

המפתח לשיווק מצליח ותחרותי הוא הבידול – הגיע הזמן להוביל את העסק להצלחה בשוק תחרותי.
בואו ללמוד שיטה מוכחת ליצירת בידול עסקי אפקטיבי!
מוזמנים לשיחה אינטרנטית שבה נציג לך את השיטה לבידול העסק
ביום רביעי 16/11/2011 בשעה 21:00 אצלך במחשב. כל הפרטים בקישור המצורף
http://www.smartkit4biz.com/marketingclub/bidulwebinar/

ליצור את עולם העסקים של המחר

עולם העסקים משתנה בקצב מהיר, עסקים המסוגלים לאמץ את השינוי בגישה חדשנית ויצירתית, הם העסקים של המחר. בעולם תחרותי, בו עסקים נלחמים ראש בראש כדי לשרוד ומעטים מצליחים באמת לצמוח. בעולם עסקי בו הדרכים היחידות שאנו יודעים לשרוד הן באמצעות הגדלת נתח שוק, מלחמה עיקשת על הלקוחות, הגדלת ההטבות ללקוחות שלנו ביחס למה שנותנים להם […]

אסטרטגיית הפרסום החדשה של פייסבוק – מודעות מניבות לידים (הפניות).

עולם הפרסום באינטרנט עובר תהפוכות כל העת, מדיה זו נגישה לעסקים רבים, אף יותר מבעבר. גוגל ופייסבוק מיישרות קו ביניהן ומי שמרוויח בגדול מכל העסק זה המפרסמים.  פייסבוק ממשיכים להפתיע בקצב השינויים, והם לא משאירים את השינויים קוסמטיים בלבד, גם את מערך הפרסום הם משדרגים. החדשות הצפויות הן בכיוון חיזוק המותג. כיום, ההכנסה של פייסבוק מפרסום […]

מה בין שיווק לאמנות אחיזת העיניים

בתקופה האחרונה אנו עדים למבול של משווקים באינטרנט. ביום בהיר אחד, כולם הפכו מומחים. יש בינינו החושבים שמספיק לדעת איך להקים אתר, או יתרה מזה, אפילו מספיק לדעת איך להקים בלוג, וכבר אנחנו יודעים הכל על עולם השיווק באינטרנט. בראשית הדרך כולם מלמדים שיווק באינטרנט, פתאום מתחילים לגלות שכדאי לשלב בין השיווק ברשת לשיווק ה’מסורתי’ […]

שנה חדשה זה הזמן לפרגן ללקוחות שלך

שנה חדשה מביאה עמה הזדמנויות חדשות, תקופת החגים פוגשת אותנו לצד תחילתו של הרבעון האחרון של השנה האזרחית. זה הזמן להסתכל על העסק פנימה ולמצוא את מנועי הצמיחה שיכולים לסייע לנו לסיים את השנה בהכנסה גדולה, ברווחיות טובה יותר ובעיקר באנרגיות מחוזקות. ראש השנה זה הזמן הטוב ביותר לפרגן ללקוחות הקיימים. זה הזמן להצדיע להם […]

להשאיר את האופציות פתוחות או לקחת סיכון ולהחליט?

אם נבחר באפשרות כלשהי, מה המחיר של אי הבחירה באפשרות השנייה? אם נמשיך להתלבט בין האפשרויות השונות, מה המחיר של ההתלבטות האינסופית? פעמים רבות, אנחנו כבעלי עסקים נמצאים בצמתים של קבלת החלטות, וקשה לנו מאוד להחליט. בכל בחירה יש ויתור, ומה אם בוויתור הנוכחי, אנחנו טועים? איך נדע שאופציה א’ עדיפה על אופציה ב’ ומתי […]

ניהול הזמן בעידן ה”בחינם” – לפעמים ה’חינם’ יותר יקר..

מתוך מבול המתנות / סדרת הטיפים / ההדרכה הבלעדית שתראה לי את הדרך להצלחה / סודות ההצלחה / מעשי קוסמות ועוד כהנה וכהנה, קורה לנו דבר מעניין. אפשר למצוא את כל התכנים המעניינים ובחינם, כיום, אפשר לעשות כמעט הכל בקצות האצבעות, לבד ולא לשלם לאף אחד. אבל דבר אחד קטן אנחנו שוכחים… הזמן שלנו יקר, […]

איפה מוצאים תמונות לשימוש ברשת ומהן הדרכים החוקיות להשתמש בהן

קיימים מאגרים רבים של תמונות, סרטים ומוסיקה לשימוש חופשי לעסקים. למעשה מדובר במאגרים של תוצרים של אמנים שונים, המציעים את המוצר שלהם למכירה. אבל מה קורה כשאנחנו מוצאים פרצות ומורידים את התמונה ברשת, מעתיקים ומדביקים אותה באתר שלנו, ללא רשותו של בעל התמונה? מבלי להיכנס לפרטי הפרטים של החוק לקניין רוחני (בשביל זה קיימים עו”ד […]

אימיילים – כי העיצוב כן קובע…

תיבת המייל שלנו מוצפת מדי יום במסרים רבים, כל אחד מהנמענים מוצא את עצמו נאבק בזולל הזמן הנקרא “קריאת אימיילים” ורבים מאתנו מדלגים/מפספסים אימיילים חשובים, לעיתים, רק כי נראה לנו שהם לא בשבילנו, או שמנסים למכור לנו דבר מה שאינו מענייננו. מה עלינו לעשות, כדי לעבור את מחסוםה’אי קריאה’ הזה? חשוב להבין שהעיצוב כן קובע, אנחנו קונים בעיניים ולכן […]

שימור לקוחות באמצעות שיווק באימייל – מהם התכנים שבאמת מעניינים את הקוראים

רבים מבינים שלא מספיק להביא את הקוראים לרשימת התפוצה, או רשימת הלקוחות של העסק, צריך גם לשמור על קשר מתמשך איתם, כדי שביום המתאים, ירכשו את המוצר או השירות שלנו. בעלי עסקים רבים מבינים את החשיבות הגבוהה של יצירת תקשורת רציפה, חלקם אף מגדילים לעשות ומתקשרים עם הלקוחות הרבים באמצעות ניוזלטר תקופתי, אך מה באמת […]

חשיבותו של כרטיס הביקור כפרסומת מהלכת לכל מקום

החשיבות של קיומו של כרטיס ביקור נתונה לוויכוחים, יש הגורסים כי אינו עוד רלבנטי, מספיק לתת לצד השני את מספר הטלפון וכתובת האתר שלנו וכל היתר לא חשוב, אולם, לדעתי, כדאי שנזכור שרבים מאתנו מתיידדים עם האינטרנט, אך קיים עולם שלם גם מחוצה לו, וגם אותם נרצה להכיר ובעיקר שיכירו אותנו, ולכן כדאי להתעכב ולשפר את המראה של כרטיס הביקור, שהוא למעשה המוצר הפרסומי הראשון שאנו נוהגים לחלוק בעת פגישה אישית או בפגישות נטוורקינג קבוצתיות.
ישנם כמה כללים שרצוי מאוד להקפיד עליהם בעת עיצוב כרטיס ביקור.

כרטיס הביקור בעידן המדיה החברתית – איך אפשר לעדכן תוכן דינמי בכרטיס הביקור הסטנדרטי

בעידן בו הדברים משתנים תדיר, ישנה חשיבות גבוהה מאוד להיותנו מעודכנים וליכולת שלנו לעדכן את הלקוחות והעמיתים, איתם אנחנו נפגשים. האם כרטיס הביקור המסורתי, זה החופן בחובו את הטלפון, האימייל וכתובת האתר שלנו, האם הוא באמת משרת אותנו בהיבט העסקי?
בימים בהם כמעט כל אחד מחזיק טלפון חכם, מה דעתכם לנסות ולצאת מהקופסה (ולהיכנס לאחרת…) ולהכין את קוד הQR העסקי שלכם?
מהו אותו קוד ומה אפשר לעשות איתו?

איך צבעים משפיעים על חיזוק המותג?

זהות מותגית היא הדרך בה אנחנו מצליחים לצרוב את המרכיבים השונים של המותג שלנו, במוחו של הצרכן.  מרכיבי המותג הנראים לעין הם שם העסק, לוגו וסלוגן. ישנו מרכיב נוסף חשוב מאוד, שמרבית המותגים שוכחים או לא ממש משקיעים בו מחשבה, ושיכול לסייע רבות ביצירת זהות מותגית, והוא הזהות הנקבעת למותג באמצעות צבעי המותג. כאשר אנחנו מעצבים […]

מה בין אוטוריטה, מקצוענות ו…שרלטנות – או, איך לא ליפול למלכודת האינסטנט

כולם מלמדים שיווק – גם אלו שהתנסו  בשיווק לראשונה, רק בעת האחרונה. כולם מומחים – גם אם רק אתמול החליטו לפתוח את העסק. אז איך נדע מי באמת המומחה ומי רוצה שנחשוב שהוא כזה?  כשכואב לי הראש, אקח כדור להקלת הכאבים וארגיש טוב יותר… האם זה הופך אותי לרופאה? מה קורה לכל אותם המומחים, שהתנסו פעם […]

מיתוג לא רק (לעשירים) לעסקים גדולים

לאחרונה השתתפי בדיון בבחירת לוגו לעסק בהקמה.  בעלת העסק פנתה למעצב גראפי מוכשר מאוד, על גבול האמן, אולם התוצאות (הסקיצות) שקיבלה, לא הניחו את דעתה, המסר השיווקי לא היה ברור כלל, ונשאלה השאלה – איך בונים לוגו, איך מסבירים למעצב מה באמת רוצים? מה צריך כדי להגדיר מותג, מה זה בכלל מיתוג והאם זה נועד רק […]

מה הופך אותנו למותגים בעלי שם – מה גורם לחיבור בין המותג שלנו לבין הלקוחות?

אנשים רבים צריכים אינטימיות בחייהם. אבל עסקים הניחו להזדמנויות מוגדרות היטב לחמוק מבין אצבעותיהם. הם שכחו לגמרי את ההיבט האינטימי של מערכות יחסים. הם אהבו את “ניהול יחסי לקוח”. הם חידדו את כישוריהם בניתוח ההטבות מחסויות, שותפויות בתוכניות בידור וכל הדברים הדומים. האינטימיות מצריכה הבנה של הדברים החשובים לאנשים ברובד עמוק מאוד. ואותה הבנה משמעה שגם אתם תיאלצו לחשוף את עצמכם. לחשוף את רגשותיכם האמיתיים.
כשמותג חוצה את הקו ועובר להיות “סימן אהבה”, הוא סולל את דרכו למערכת יחסים ארוכת טווח ו”לנאמנות שמעבר להגיון”.

Re-Targeting איך מפרסמים, האם זה טריק, האם זו טקטיקה טובה עבורי?

אחוזי ההמרה המקובלים הם בין 1-3%, מה שאומר שכ 97% מהמבקרים באתר כלל לא המרנו לרכישה ו/או לפעולה. המטרה ב retargeting היא לחשוף את אותו הקהל למסרים שיווקיים שלך, פעם ועוד פעם, מתוך חשיבה שאם כבר ביקרו באתר, משהו בכל זאת מעניין אותם. ההבדל המהותי הוא שבפרסום הרגיל, אנחנו משלמים עבור לכידת תשומת הלב של הלקוח הפוטנציאלי, בהקלקה הראשונה.

אמנות השיווק מפה לאוזן – חלק א’

כשאנחנו מדברים על שיווק מפה לאוזן, באופן טבעי אנחנו חושבים על מדיה חברתית.  אבל הנושא העיקרי הוא לא המדיה אלא ההיבט החברתי. למעשה כולנו השתמשנו בשיווק מפה לאוזן, עוד הרבה לפני שהטכנולוגיה הציפה אותנו. שיווק מפה לאוזן זו הטקטיקה הטובה ביותר והמניעה ביותר בשיווק, אולם גם אותה צריך לחולל, לא לשבת במשרד בשקט ולחכות שהדברים […]