מטריצת תוכן שיווק

4 שלבים ליצירת תכנית שיווק אפקטיבית

תכנית שיווק אפקטיבית היא כמו מפת דרכים להשגת היעדים בעסק.  כל שעלינו לעשות הוא ראשית להבין לאן אנחנו רוצים להגיע, איפה אנחנו רוצים לראות את העסק שלנו בעתיד הבינוני-רחוק, מהן המשימות שעלינו לעשות כדי להגיע לשם ומי יצעד ביחד איתנו במסע הזה.  לאחר תובנות אלו, אנחנו משרטטים לנו את מפת הדרכים שתוביל אותנו להשגת יעדים […]

Challenges in creating marketing content

העוצמה שבתוכן השיווקי ולמה ארגונים נכשלים בשיווק באמצעות תוכן

מהפיכת האינטרנט כבר מזמן קרתה, פייסבוק חוגגת עשור, על אף שאינה הרשת החברתית הראשונה שנכנסה לחיינו, למי מאתנו שזוכר את ימי ה ICQ…  גוגל לא מאחרת ליישר קו, או אם לדייק, להראות לכולנו שהם כבר מזמן לא רק מנוע חיפוש, אלא באמת ‘מרכז העניינים’ שלנו באינטרנט.  כיום כבר אין ויכוח על נחיצותו של התוכן השיווקי […]

בלוג

בלוג – בשביל מה צריך אותו?

ישנן מספר סיבות טובות למה כדאי לעסקים וארגונים לנהל בלוג, חלקן נעוצות בצורך של הארגון לייצר קהילת ידע אקטיבית, סביב נושאים הקשורים באופן ישיר ועקיף במוצרים המשווקים.  בלוג יכול לעיתים קרובות לשמש כספריית ידע עבור הלקוחות, יכול בהחלט לשמש ככלי עזר למחלקת שירות הלקוחות, באמצעות הפניית הפונים למידע נוסף המצוי בבלוג וכמובן גם לשיפור הדירוג […]

טיפים לכתיבה בבלוג

9 טיפים לכתיבה בבלוג

אמנות כתיבת הבלוג – עולם האינטרנט עובר שינויים מהירים מאוד, הדבר היציב בו הוא השימוש בתוכן להעברת המסרים. כתיבת פוסטים לבלוג הינה אחת הדרכים הטובות לחזק את הקשר עם הגולשים באתר.  הכתיבה לבלוג צריכה להיות בתדירות יחסית גבוהה, על מנת שמבקרים יחזרו שוב ושוב לקרוא חומרים חדשים. בפוסט זה אנסה לצייד אתכם במספר כלים לכתיבה שיווקית מעניינת […]

כלים חינמיים לשיפור העבודה בעסק

כלים חינמיים לשיפור העבודה באינטרנט

גוגל לא רק מנוע חיפוש חשבון גוגל מאפשר לנו פעילות עניפה באינטרנט, החל באימייל ועד הקמת אתר.  החלטתי לקבץ לפניך מספר כלים להעשרת העבודה שלך בעזרת גוגל. ראשית, עליך לפתוח חשבון גוגל (אם עדיין אין לך) בקישור: https://accounts.google.com/SignUp Gmail  – כלי האימיילים הנפוץ ביותר, קבלת ושליחת אימיילים, מיון המיילים לתיקיות, יצירת מסננים לאימיילים נכנסים ועוד. […]

תכנית תוכן בשלושה צעדים

איך לתכנן את התוכן השיווקי ב 3 צעדים פשוטים

על החשיבות בשימוש בתוכן עדכני ורלבנטי, תוכן היוצר עניין וחידוש, אין צורך להוסיף במילים.  יחד עם זאת, רבים מוצאים את עצמם נמנעים או ממעטים בכתיבת תוכן ללקוחותיהם, והסיבה לכך נעוצה בקושי של יצירת תוכן יש מאין. אחת הדרכים להתגבר על הקושי היא באמצעות תכנון מוקדם. צעד ראשון – למדו מי הם הלקוחות שלכם בשלב ראשון […]

3 מגמות שיווק תוכן לשנת 2014

עסקים משווקים לעסקים – מהן 3 המגמות בשיווק תוכן לשנת 2014

2014 ממש מעבר לפינה, רבים מאתנו משתמשים בתוכן לקידום הפעילות השיווקית והעסקית, חלקנו עושים זאת באופן אינטואיטיבי, חלק כחלק מתכנית עבודה סדורה.  עכשיו זה הזמן להבין מהן ארבע מגמות שיווק תוכן החזויות לשנה הקרובה. אנחנו נמצאים בעידן בו השימוש במדיה החברתית בפרט וברשת האינטרנט בכלל, כבר אינו ערוץ שיווק מותרות, אלא ערוץ שיווק קיים ונוכח […]

סוד ההצלחה - מיקוד

סוד ההצלחה של גוגל ואיך נוכל לאמץ אותו לעסק שלנו

מהו סוד ההצלחה של ענקית מנוע החיפוש, ולמה הגיע הזמן שנפסיק לעקוב אחרי השינויים באלגוריתמים ונתחיל להסתכל ללקוחות שלנו בעיניים. לא חשוב אם מדובר בעסק של אדם אחד או בארגון גדול כמו גוגל, גם כאן וגם כאן, חשוב להבין מה הם המרכיבים המחוללים הצלחה.  ההצלחה האמיתית אינה נמדדת רק בחשבון הבנק, אלא, בעיקר בשינוי שעשינו, […]

האם האתר שלך נגיש

האם האתר שלך נגיש? למה חשוב להנגיש את אתרי האינטרנט, מעבר לכתוב בחוק

ב 25 באפריל 2013 נכנסו לתוקף תקנות הנגישות לאתרים.  המטרה היא להנגיש את אתרי האינטרנט הפונים לקהל הרחב והנותנים שירות ומידע לציבור, גם לבעלי מוגבלויות קריאה ושמיעה. כשאני מגיעה למקום ציבורי ונתקלת בנגישות מוגבלת לאנשים מוגבלי תנועה (מדרגות במקום שיפוע וכדומה), אני מתוסכלת, נשארת עם הכעס בבטן ולא באמת יכולה לשנות את המציאות.  אולם, כשמדובר […]

hand drawing creative business strategy on crumpled paper backgr

אסטרטגיית שיווק במדיה חברתית 3 המ”מים: מגפון – מגנט – מוניטור

המדיה החברתית הפכה בשנים האחרונות לדומיננטית מאוד בתמהיל השיווק של מותגים וארגונים.  כדי שהפעילות במדיה החברתית תהיה אפקטיבית ולא רק תגזול זמן יקר לארגון, חשוב מאוד שאנשי המפתח הפעילים במדיה החברתית והמשמשים ‘פה’ למותג, ידעו איך לפעול בה באופן הטוב ביותר. אחד היתרונות הבולטים בשימוש נכון במדיה החברתית, הוא היכולת להגיע לקהל גדול מאוד וממוקד, […]

fb2website_0

איך תטמיעו פוסט מפייסבוק בבלוג שלכם

עד עכשיו דאגנו לכתוב את הפוסטים באתר ולהכניסם לדף האוהדים בפייסבוק.  היום פייסבוק מאפשרת לקחת פוסט מוצלח מדף האוהדים ולהטמיעו באתר.  למה זה טוב? כדי להגדיל את התנועה מפייסבוק פנימה לאתר שלכם. לפניכם דוגמא של סטטוס שפורסם בדף האוהדים והטמעתי כאן בפוסט בבלוג. ‎‎פרסום‎ by ‎Wise Way to Success – ליווי שיווקי לעסקים‎.‎ איך מטמיעים […]

Breaking News Key Shows Newsflash Broadcast Online

איך לייצר תוכן מעניין בעזרת החדשות

ערוצי החדשות מרימים לנו להנחתה…  איך נתעל אותם לטובתנו ונייצר תנועה לאתר ולעסק? 6 צעדים ליצירת תוכן מעורר תנועה לעסק שלכם. עיתונאים מחפשים את הדרך לעניין את הקוראים שלהם בכל רגע נתון.  החדשות קופצות לנו ממש בזמן אמת. השאלה היא, לא מה החדשה המרעישה הבאה, אלא, כשזיהינו חדשה שתעשה גלים ביום-יומיים הקרובים, מה אנחנו מתכננים […]

digital magazine email marketing

איך תיצרו מגזין דיגיטלי באימייל, שאנשים באמת יקראו

מנהלי מותגים, חברות ובעלי עסקים משקיעים זמן ומחשבה ביצירת מגזין דיגיטלי ושליחתו באימייל ללקוחות.  פעמים רבות אני נתקלת בקושי של לקוחות בשליחת המגזין, בטענה שחוזרת על עצמה: “לא רוצים להיתפס כספאמרים…”.  כיום כמעט כולם משתמשים באינטרנט כפלטפורמה שיווקית, האינטרנט מאפשר לנו להגיע לקהל גדול בקלות יחסית ובהשקעה הגיונית.  שיווק באימיילים הוא אחד הדרכים לשמור על […]

coffee blue ocean

קפה ב 5 ₪ של רשת Cofix – תחרות על המחיר או אוקיינוס כחול?

הארץ רועשת וגועשת – רשת בתי קפה חדשה, ‘קופיקס’ מציעה קפה בחמישה שקלים, המתחרים נכנסים ללחץ ומגיבים בספקנות.  אבל השאלה האמיתית היא: האם מדובר בגימיק שיווקי או בשימוש חכם באסטרטגיית האוקיינוס הכחול? בתחרות על המחיר, הצרכן מרוויח בטווח הקצר, אבל, פעמים רבות, התוצאה הסופית היא שהענף מצטמצם.  החברות המבוססות רוכשות את ה’מתנדנדות’ והמחירים שוב עולים. […]

on stage with Obama

לעלות לבמה עם אובמה – חוויה אישית

“…כל אחד יכול לאמץ כלים שאובמה משתמש בהם” (עמוד 156 בספר “סודות השכנוע וההשפעה של אובמה”, נילי וגיל פרץ). עם המשפט הזה עליתי לבמה אתמול, בסמינר ‘איך להפוך למרצה מבוקש’ שהתקיים זו הפעם השנייה בארץ, והפעם, השתתפתי בו כ’בוגרת המחזור הראשון’. בשנתיים האחרונות אני מוצאת את עצמי פעמים רבות מול קהל, מ 10 אנשים ועד […]

לחזק את הקשר עם הקוראים

איך תחזקו את הקשר עם הקוראים בבלוג

קוראים רבים מגיעים לבלוג שלך, קוראים ברפרוף פוסט אחד או יותר ועוזבים את האתר, ועל פי רוב לא חוזרים.  כשאנחנו כותבים פוסטים לבלוג, המטרה שלנו היא בראש ובראשונה לעניין את הקוראים, כדי שיישארו באתר שלנו ועל הדרך, יקראו תכנים נוספים (מעבר לבלוג). איך נהפוך קוראים מזדמנים לאוהדים נאמנים: תוכן עדכני ופשוט כששואלים אותי באיזו תדירות […]

social media strategy cycle

צעדים פשוטים ליצירת אסטרטגיה אפקטיבית במדיה החברתית

השימוש במדיה החברתית ככלי מחולל שיווק הוא כבר נחלת הכלל.  ישנם ארגונים המאפשרים לעובדיהם 30 דקות ביום להתעדכן במדיה החברתית, בעניינים שאינם קשורים בעבודה.  מתוך ההבנה שגם העובדים לא יכולים להתנתק מהסביבה החברתית שלהם, שהפכה להיות חלק מהחיים, גם במהלך יום העבודה. מדיה חברתית היא הרבה מעבר לכתיבת פוסטים, העלאת תמונות והעברת קישורים ממקום למקום.  […]

restaurant finder on the smartphone

4 מרכיבים הכרחיים בפיתוח אפליקציות למובייל

כלכלת האפליקציות משגשגת, עם הכנסות שנתיות מוערכות בכ 25מיליארד דולר ולמעלה ממיליון אפליקציות ברחבי חנויות האפליקציות השונות. לפי מחקר שנערך על ידי Localytics  אחד מכל ארבע יישומים שהמנוי מוריד למכשיר נייד, הוא כלל לא משתמש בהם.  ולמעשה, מתוך מאגר אינסופי של אפליקציות בכל מכשיר נייד, ישנן מספר יישומים בודדים שהמנוי עושה בהם שימוש ממשי. כל […]

מי הלקוח האידאלי שלי

מיהו הלקוח האידאלי לאתר שלנו?

לכל עסק ישנו מגוון רחב של לקוחות, אך כשמדובר בגולשים שמגיעים לאתר, חשוב מאוד להיות ממוקדים בגולשים שיהפכו ללקוחות.  היות והאתר אינו רק חלון הראווה של העסק, אלא ממש דלת הכניסה, עלינו להנגיש את האתר לגולשים המתאימים.  המשימה הראשונה שלנו היא לוודא הגולש מבין במהרה לאן הוא הגיע ומה יוצא לו מזה. לכן עלינו להגדיר […]

מתי בפעם האחרונה עצרתם להקשיב ללקוחות שלכם?

שיווק בערוצי המדיה החברתית ובאימיילים – למה זה לא תמיד עובד? ישנם עסקים המשקיעים שעות רבות בעדכון סטטוסים ובכתיבת מיילים ולא מבינים למה כמות הלקוחות בעסק לא גדלה, למה המכירות לא עלו וכמובן שאין מה לדבר על הרווחיות. לעיתים בעל העסק בעצמו כותב את התכנים, לעיתים מוציאים את העבודה החוצה לאנשי המקצוע, ועדיין דברים לא […]