הצהרת נגישות
אני רואה חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט לאנשים עם מוגבלויות, ובכך לאפשר למרבית האוכלוסייה לגלוש בקלות ובנוחות לתכנים הרבים הקיימים באתר.
האתר הונגש בהתאם להנחיות הנגשת אתרי אינטרנט 2.0 והוגש לאישור עמותת נגישות ישראל.
בבדיקה באתר European Internet Inclusion Initiative התקבל ציון 94.42 מתוך 100.
- אמצעי הניווט וההתמצאות באתר פשוטים ונוחים לשימוש.
- התכנים באתר כתובים בשפה פשוטה וברורה ומאורגנים היטב, באמצעות כותרות ורשימות.
- האתר מותאם לצפייה בסוגי הדפדפנים השונים: כרום, פיירפוקס ואקפלורר, ולגלישה במכשירים ניידים.
- התמונות באתר מכילות תוכן חלופי, להקלה על משתמשים בקורא מסך.
- סרגל הנגישות המופיע בכל עמודי האתר, מאפשר שליטה בנראות האתר – הגדלת / הקטנת הגופנים, שינוי הניגודיות וניווט מקלדת.
- הקישורים באתר ברורים ומכילים הסבר לאן הם מקושרים.
במידה ונתקלתם בקושי כלשהו באתר שלי, אשמח אם תצרו אתי קשר ותודיעו לי על כך.
אני מתחייבת לעשות כל שביכולתי, על מנת לאפשר לכל אחד ואחת ליהנות מהתכנים המוגשים באתר.
בברכה,
טל פרנק בן-משה
מה מסתתר מאחורי הלוגו?
/2 תגובות/ב הבלוג של Wise Way, פיתוח מותג /על ידי טל פרנק בן-משהעיצוב לוגו הוא חלק אינטגרלי מאסטרטגיית המותג, הלוגו משקף את ערכי המותג ומטרתו היא להיחרט במוחו של הצרכן, כך שיוכל לזהותו בקלות בכל מפגש. העוסקים במיתוג, מקדישים זמן רב וחשיבה עמוקה בעיצוב נכון של הלוגו, הן במרכיבי הסמל, בצבעים ובפונטים. ישנם מעצבי לוגו המשלבים מוטיבים נסתרים, שאנחנו לא ערים להם במודע, אך מטרתם לשתול מסרים […]
4 טעויות התוכן הנפוצות במדיה החברתית – או, איך לכתוב כדי שלא ימצאו אותך
/0 תגובות/ב הבלוג של Wise Way, שיווק במדיה החברתית /על ידי טל פרנק בן-משהרבים מאתנו משקיעים זמן רב, מחשבה וכסף בקידום הפעילות העסקית במדיה החברתית. ישנם עסקים השוקדים רבות על כתיבת תוכן איכותי ובעל ערך ממשי ללקוחותיהם, אולם הדרך בה הם מקדמים את התוכן לעיתים מובילה לכך שהכל הולך לאיבוד. מהן 4 הטעויות הנפוצות בשיווק באמצעות תוכן במדיה החברתית: הגדר ושכח – בעלי עסקים רבים פותחים פרופיל […]
על הקשר בין מותגים וחג האהבה
/0 תגובות/ב הבלוג של Wise Way, פיתוח מותג /על ידי טל פרנק בן-משהאנו, בעלי העסקים השוקדים כל העת בעבודתנו, חלקנו מצליחים יותר וחלקנו פחות, האם עצרנו רגע להביט מסביב ולזהות הזדמנויות? לא רק כאלו שיכולות להניב לנו רווחים אדירים, לא על ‘להיות מיליונר ביום אחד’ אני מדברת, אלא, על ההזדמנויות שעומדות לפתח דלתנו ולעיתים, מרב עומס ועייפות, אנחנו מזהים אותם (או שלא…) רק אחרי שחלפו. אז הנה […]
אישיות המותג
/0 תגובות/ב הבלוג של Wise Way, פיתוח מותג /על ידי טל פרנק בן-משהלכל מותג יש אישיות המאפיינת אותו. זהו אמצעי לבידול, המאפשר למנהל המותג להבין כיצד הצרכנים תופסים את המותג ואיך ניתן לבדל אותו באופן ממשי מול המתחרים. למותגים, ישנם מבני אישיות שונים, בדיוק כמו לבני האדם. כך, נוכל למצוא את האידיאליסט, התמים, היצירתי, האמא הפולנייה, החולם, החכם, המלך ועוד מבני אישיות רבים אחרים. אישיות המותג, היא […]
רוצים שהלקוח האידיאלי יקשיב? תפסיקו לדבר אליו ותתחילו לדבר איתו
/3 תגובות/ב הבלוג של Wise Way, שיווק באימיילים /על ידי טל פרנק בן-משהבגיבוש אסטרטגיית לקוח, ישנם 3 שלבים: שלב ראשון להבין מיהו הלקוח האידיאלי עבור העסק / הארגון שלנו. שלב שני להבין איפה הוא נמצא ושלב שלישי להגדיר באיזו מדיה ניתן ליצור איתו קשר. וכל זה על מנת להיות שם בשבילו, במקום ובזמן שנוח לו, כך נגדיל את הסיכוי שיקשיב לנו. אבל, האם זה מספיק? האם בעצם […]
דרכים יצירתיות לשימוש בקוד – תראו מה עוד ניתן לעשות עם QR קוד
/7 תגובות/ב הבלוג של Wise Way, פתרונות שיווק, שיווק באינטרנט /על ידי טל פרנק בן-משההטלפונים הסלולריים מהווים את פריצת הדרך באימוץ טכנולוגי המהיר ביותר, אולי מאז המצאת הגלגל… למה? כי בעודנו מחוברים כמעט 24/7 לטלפון הנייד, הם באותה העת משחררים אותנו ומספקים לנו ניידות. אנו בתקופה בה הטלפונים הפשוטים מפנים את מקומם לטלפונים חכמים (הסמרטפונים), השימוש בטלפונים אלו מזמן חצה את קו הייעוד שלהם, כיום אנו למעשה נהנים מעולם […]
האם פייסבוק תאפשר גישה גם לילדים מתחת לגיל 13?
/0 תגובות/ב הבלוג של Wise Way, שיווק במדיה החברתית /על ידי טל פרנק בן-משהבראשית חודש יוני, הודיעה פייסבוק כי היא בוחנת את האפשרות לתת גישה גם לילדים מתחת לגיל 13, בהשגחה הורית. צעד זה מהווה חדירה לקהל יעד רחב מאוד, שאין ויכוח על האפקט הכלכלי לחברה, יחד עם זאת, מתעוררת שאלת הפרטיות. כיום החברה בוחנת לאפשר גישה לילדים צעירים, כאשר החשבון שלהם נפתח בקישור ישיר לחשבונות של הוריהם. […]
מה באמת מעניין את האוהדים שלכם בפייסבוק
/0 תגובות/ב הבלוג של Wise Way, שיווק במדיה החברתית /על ידי טל פרנק בן-משהתוכן עם הקשר ברור למותג, תוכן רלבנטי לקורא, תוכן שהקורא יכול לראות את הקשר בין הכתוב לבין המותג שאותו הוא מייצג, גורפים יותר תשומת לב מצדו של הקורא, לעומת סטטוסים כלליים, סטטוסים של הגיגים אישיים וכדומה. מה שרואים מפה פחות רואים משם, פה כדאי להבין שתכנים ויזואליים גורפים יותר שיתוף והיענות של הקוראים ‘להעביר את […]
הבטחת המותג – מה קורה כשהמותג כבר לא מקיים את מה שהבטיח…
/0 תגובות/ב הבלוג של Wise Way /על ידי טל פרנק בן-משהבשביל מה אנו צריכים להתעכב ולמתג את העסק שלנו ואותנו כמובילים בתחומנו? ראשית כדי שהלקוחות יזהו אותנו בקלות, יבינו מה אנחנו מציעים להם ובעיקר ירצו לרכוש את המוצרים והשירותים שאנו מציעים. המותג מקטין את רמת הסיכון הנתפס בעיני הלקוח, ככל שהוא מכיר את המותג טוב יותר, הוא מבין מה אנו מציעים לו ובטוח שיקבל את […]
טיפוח לידים – לבנות אמון, ללכת צעד צעד, להיות שם בשבילם
/0 תגובות/ב הבלוג של Wise Way /על ידי טל פרנק בן-משהבטיפוח לידים, אנחנו נדרשים להשקיע זמן על מנת להכיר את המועמד, להבין מה הוא מחפש, מה כואב לו, להיות שם כשהוא צריך אותך ולא למכור לו. המכירה תגיע כשהוא יהיה בשל לכך. בעסקים, כמו בזוגיות, אנחנו צריכים לטפח את מערכת היחסים עם הלקוח העתידי (כמובן שגם לא לשכוח את הלקוח הקיים…). הלקוח העתידי שלנו, שנכנס […]
איך ניתן לקדם את העסק עם QR Code
/2 תגובות/ב הבלוג של Wise Way /על ידי טל פרנק בן-משהמהו QR Code כיום ניתן לפגוש בקודים אלו בעיתון, בתכנית הטלוויזיה ועל מוצרים בחנות. מה מטרת הקודים האלו? בשונה מברקוד רגיל, הבא לתת מידע לבעל החנות, הפעם מדובר בקודים שבהם אנו עושים שימוש לקידום העסק שלנו. זהו קוד שניתן לסרוק אותו באמצעות הטלפונים החכמים, ובקוד עצמו אנו יכולים להכניס מידע רב, אודות העסק שלנו. מאיפה […]
PINTEREST הנעץ שיצא מהבית…
/0 תגובות/ב הבלוג של Wise Way, שיווק במדיה החברתית /על ידי טל פרנק בן-משהמהו Pinterest ולשם מה אנחנו צריכים אותו? שובב חדש הצטרף לשכונת ה Social media, דרך חדשה ומרעננת עבורנו להציג רעיונות, מוצרים, דעות ועוד, על גבי לוחות מודעות ווירטואליים. באופן לא מפתיע, מרבית המשתמשים בלוחות המודעות הן לא אחרות מאשר… נשים. למי ששואל מה ההבדל בין זה לבין רשת חברתית אחרת, אז ההבדל העיקרי נעוץ בנעץ, […]
7 הצעדים הראשונים במיתוג אישי
/0 תגובות/ב הבלוג של Wise Way /על ידי טל פרנק בן-משהבעידן הרשתות החברתיות, כל עסק כדאי שיחשוב קדימה ויבדוק את ההיתכנות של מיתוג אישי. מותגים מניעים את הלקוחות שלנו לחזור ולקנות מאתנו פעם נוספת, בדיוק כמו שמותגים חזקים עובדים עבור חברות ומוצרים, כך גם עבורנו, המותגים האישיים. תחשבו על עצמכם כעל ידוען, רק שבמקום בתחום הבידור, אתם ידוענים בתחום המקצועי שלכם. מיתוג אישיות הוא בהגדרתו, […]
איך להיות הפתרון האמיתי עבור הלקוח שלך – ראיון אצל דקלה מור
/0 תגובות/ב אסטרטגיה ושיווק, הבלוג של Wise Way /על ידי טל פרנק בן-משהבראיון אצל דקלה מור – מאחורי הקלעים של העסקים בישראל 25/1/2012 על בידול עסקי, באוקיינוס רווי מתחרים למצוא את הייחודיות של העסק, להתאים אותה ליכולות של בעל העסק ולחלומות וליצור בידול אמיתי ולאורך זמן מוזמנים לצפות ולהאזין וכמובן גם להגיב.
לא ידעתי שאסור… על אתיקה באינטרנט
/2 תגובות/ב הבלוג של Wise Way /על ידי טל פרנק בן-משהבשבוע שעבר וויקיפדיה באנגלית הוחשכה במחאה על השינוי הצפוי בחוק הגנת קניין רוחני, שמציעים בפרלמנט האמריקאי. תחום האינטרנט עדיין פרוץ בהיבט ההגנה על קניין רוחני וזכויות יוצרים. העתקת תכנים ושכפולם נהיו דבר שבשגרה אצל חלק מהגולשים, המבקשים להביא תנועה לאתר או לקידום פעילות כזו או אחרת. גוגל מנסים להקטין זאת על ידי שימוש בגוגל פנדה […]
אותנטיות במיתוג – כי אני רוצה לאהוב את המותג שלי גם בעוד 10 שנים…
/4 תגובות/ב הבלוג של Wise Way /על ידי טל פרנק בן-משההקהל שלנו יקשיב לנו כשהוא מאמין לנו, כשהוא מאמין ביכולות המקצועיות שלנו, באמינות שלנו ובאדם שבנו. זה הזיקוק של השמירה על האותנטיות. לשמור על מי שאנחנו לאורך זמן.
כתבת עוד פוסט בבלוג, איך תגרום ללקוחות שלך לדבר עליו הלאה – חיזוק המותג בעידן המדיה החברתית
/0 תגובות/ב הבלוג של Wise Way /על ידי טל פרנק בן-משהשיווק מפה לאוזן הינו הטקטיקה החזקה בשיווק מאז ומעולם. המדיה החברתית, הנגישות הגבוהה לכל פיסת מידע, בכל מקום וזמן, מעצימה את היכולת שלנו, לשדרג את השיווק מפה לאוזן. הזמינות הגבוהה של המדיה החברתית, היכולת להשמיע ובעיקר לשמוע, להגיב בזמן אמת, היא המגדילה באופן משמעותי את העצמה של השיווק מפה לאוזן. אבל חשוב מאוד להפנים, […]
פייסבוק למבוגרים, לא רק לבני הנעורים
/0 תגובות/ב הבלוג של Wise Way /על ידי טל פרנק בן-משהמהפיכת הפייסבוק בתקשורת ההמונים, מציבה בפנינו אתגרים חדשים. חלקנו מבינים את הצורך בהכרת הכלי התקשורתי, חלקנו עדיין מעט חוששים ממנו. האם היינו מעלים על דעתנו לפני עשורים בודדים, שלא לצפות בטלוויזיה, ויתרה מזו, שלא להכיר את המדיה הזו? בדיוק באותו האופן עלינו להכיר את המדיה החברתית, להבין את מהלכיה, ואף לשאוף להיות חלק ממנה. השימוש […]
CeoRead Inc. 800 – איך חנות ספרים מקומית הפכה לחנות ספרים בינלאומית, המתמחה בניהול
/0 תגובות/ב הבלוג של Wise Way /על ידי טל פרנק בן-משהחנות הספרים במילווקי Haryy W. Schwartz הייתה חנות ספרים מסורתית במשך למעלה מ 30 שנה. לפני כ 25 שנה החלו בתחום ההתמחות של ספרי ניהול. כשהגבינה זזה וחנויות הספרים באינטרנט צצו כמו פטריות אחרי הגשם, ובעיקר כשאמזון תפסה תאוצה ואיימה על החנות, באופן ממשי. הוחלט על מיקוד נוסף – היכולת לטפל בהזמנות ספרים בכמויות גדולות והפצת רעיונות עסקיים גדולים באינטרנט. עם הכניסה לאינטרנט גדל הצורך במציאת ייחוד נוסף וכך בא הרעיון להתמקד ביכולת להתמודד עם הזמנות גדולות.
הפניה 301 כדי שגוגל לא יעיפו את האתר שלכם!
/6 תגובות/ב הבלוג של Wise Way, שיווק באינטרנט /על ידי טל פרנק בן-משהמאז לידתו של גוגל פנדה, אנחנו חייבים להקפיד שלא לשכפל תוכן. בעת הקמת אתר חדש, באופן טבעי אנו מעבירים את התוכן מהאתר הישן לאתר החדש. הרי התוכן הוא אחד הנכסים המשמעותיים שלנו באתרי האינטרנט ולא נוותר עליו. אולם, כשגוגל נתקל בתוכן מוכפל, הוא מחליט לבד איזה אתר לחסום ולעיתים קרובות הוא יחסום את האתר החדש, […]