Bottles of popular assorted beers

איך בוחרים שם?

איך בוחרים שם? שם לעסק, שם למוצר, שם למותג.
מהם השלבים בבחירת השם והפרמטרים שיסייעו לנו לבחון את טיב השם שבחרנו.

wisesense model 3 steps

מודל WiseSense ליצירת בידול משמעותי

בשוק תחרותי, הבידול הוא זה שמאפשר לעסק או למותג לצמוח ולהצליח.

כיום, מיתוג הוא הכרח, לא מותרות.

ישנו מיתוס שמיתוג זה עסק יקר, אנחנו בעידן של תקשורת מהירה, מידע זורם באופן מהיר ובכל מקום. חשוב להבין שהמיתוג אינו הלוגו, הצבעים, הסמלים שאנחנו מייצרים כדי שיזהו אותנו בקלות. אלא, מיתוג ובידול הוא המהות של השונות בינינו לבין המתחרים שלנו, וכדי למצוא את השונות, את הייחודיות שלנו, לא צריך להשקיע הרבה כסף, אבל בהחלט צריך להשקיע מחשבה!.

בחירת צבעים

האם נכתוב יותר מילים ב 2017?

בסקר שנערך על ידי Content Marketing Institute UK ב 2016, 89% מהנשאלים ענו כי לחברה שלהם יש אסטרטגיית תוכן מוגדרת, ו 66% מהמשווקים אף טענו שהם מצפים להגדלת תקציב התוכן בשנה הקרובה. נצפה גידול בכל הטקטיקות של שיווק באמצעות תוכן במהלך השנה האחרונה, כאשר הגידול המשמעותי הוא בתמונות ואיורים, שעלו מ 63% ל 75%.  שימוש […]

צ'קליסט לפני ואחרי שמעלים פוסט לבלוג

לפני ואחרי שמעלים פוסט לבלוג – צ’קליסט לכל פוסט

לפני לפני שמעלים פוסט לבלוג, חשוב להקפיד על הכללים הבאים: כותרת משכנעת, הכוללת מילות מפתח. פסקאות מופרדות על ידי כותרות משנה. הוספת שאלה בסוף הפוסט, כדי לעודד דיון. הוספת תמונה לחיזוק המסר שנכתב בפוסט. רצוי להוסיף את התמונה כ’תמונה ראשית’, כך שתופיע בצמוד לקישור ברשתות החברתיות. הוספת טקסט חלופי לתמונה, תיאור קצר של התמונה. הגהה […]

מחר אתחיל לכתוב בלוג

מחר אתחיל לכתוב בלוג… מיועד לכל המתלבטים

עסקים רבים מתלבטים בשאלה אם להשקיע זמן ומאמץ בכתיבת בלוג. לא כל אחד יכול לכתוב, לא כל אחד מרגיש נוח עם הכתיבה. קשה למצוא נושאים מעניינים עליהם אפשר לכתוב. ועוד אי אילו סיבות (תירוצים) למה לא לכתוב… אני ממליצה לנקות את ה’רעשים’ האלו ולהבין מה היתרונות בניהול בלוג עסקי. כזה המתעדכן באופן קבוע ולאורך זמן.

הנה כמה סיבות שבגללן כדאי להשקיע את הזמן בכתיבת פוסטים לבלוג:

content out

התוכן OUT? ממש לא!

תוכן שיווקי היה ויהיה הכלי המשמעותי שלנו, כמשווקים וכמנהלי מותגים.  התוכן הוא מרכז המסר שבו אנחנו משתמשים, כדי להניע את הקהל לפעולה, כדי לשנות עמדות, כדי לגרום לקהל לקנות יותר, לעשות יותר ועוד. מה שמשתנה בלי הרף הוא הכלי באמצעותו אנחנו מעבירים את המסר. התוכן, אינו בהכרח מילים.  הוא לובש צורות וצבעים חדשים. בעבר, נהגנו […]

התוכן הוא המלך

4 מקורות מידע חשובים למנהלי תוכן

אחד האתגרים בניהול בלוג לאורך זמן הוא יצירת התוכן.  מנהלי תוכן נדרשים להיות מעודכנים בנעשה בעולם התוכן הקרוב אליהם, בזמן אמת.  מרביתנו מכירים את הבלוגים העסקיים והחדשותיים בתחום הקרוב אלינו, אבל, עם יד על הלב, זו טיפה בים.  בחרתי להציג לכם 4 מקורות מידע שיכולים לסייע לכם להבין על מה מדברים, מה מעניין את הקוראים, […]

5 כלים ליצירת אינפוגרפיקה

אינפוגרפיקה – 5 כלים שכדאי להכיר

האינפוגרפיקה משמשת ככלי ויזואלי חזק מאוד בהעברת מסרים דיגיטליים.  השינויים שהקהל שלנו (וגם אנחנו) עוברים בצריכת תוכן, מחייבת אותנו להכיר ולהשתמש בכלים חדשים.  האינפוגרפיקה מסייעת לנו לרכז מידע רב, בצורה תמציתית וויזואלית, המתאימה בדיוק להתנהגות צריכת התוכן החדשה.  מרבית האנשים לא קוראים טקסטים ארוכים, מצפים שאנחנו, הכותבים, נסייע להם להגיע לתוכן הרלבנטי עבורם, במהירות ובקלות. […]

accessible website

אתר נגיש – מהו אתר נגיש ולמה זה מחייב כל אחד מאתנו

חוק נגישות אתרים נכנס לתוקף בשבועות הקרובים ומחייב כל אחד מאתנו מהו אתר נגיש?  אתר שמאפשר גלישה נוחה ונגישות למידע, לאנשים עם מוגבלויות.  אתר אינטרנט נגיש הוא אתר מאפשר הפעלת האתר באמצעות מקלדת בלבד (לחיצה על מקש ה TAB), מאפשר שימוש בתכנות קוראות מסך (טקסטים מאחורי תמונות וכפתורים).  אתר בו הטיפוגרפיה מסייעת לקוראי המסך להסביר […]

ניתוח מתחרים

ניתוח התחרות והכרת המתחרים – כך תוכלו להכיר את המתחרים שלכם מקרוב

לשאלה: “מי המתחרים שלך” יש מספר תשובות. ישנם המתחרים הישירים, אלו שאנחנו מכירים היטב, עוקבים אחרי פעילותם ורוקדים איתם ‘טנגו’ של מתחרים. ישנם המתחרים העקיפים, אלו שאנחנו לא לוקחים בחשבון בתחרות, על אף שלעתים קרובות הם נוגסים בנתח המכירות שלנו. אלו הם המחרים על הארנק של הלקוח. מתי נכון לערוך ניתוח מתחרים ותחרות כמעט בכל […]

מסחר אלקטרוני

איתור נישת שוק חדשה במסחר אלקטרוני – חיפוש מוצרים לעומת חיפוש לקוחות.

בשיווק המסורתי, אנחנו מתמקדים באיתור קהל לקוחות פוטנציאלי. במסחר באינטרנט, חשוב כמובן להתמקד בקהל לקוחות, אבל צעד אחד לפני, ננסה לאתר את המוצרים שאותם נרצה למכור ורק לאחר מכן, נפלח את קהל המטרה. איתור נישת שוק אטרקטיבית הן במסחר אלקטרוני והן במסחר הפיסי, חשובה ומסייעת לנו לעקוף את התחרות. מתי חשוב לאתר נישת שוק חדשה? […]

product feasibility study

בדיקת היתכנות שיווקית למוצר חדש

יש לך רעיון מבריק לפיתוח מוצר חדש. ההתרגשות בעיצומה ו אין לי כל כוונה לצנן אותה. אבל, רגע לפני שניגשים לייצר את המוצר, צריך לבדוק אם בכלל קיים שוק, אם יש למי למכור, כלומר, צריך לערוך בדיקת היתכנות שיווקית.

מחברת וסימן שאלה

איך לא ללכת לאיבוד בים של מסרים מבלבלים?

יוצאת עכשיו מפגישת ייעוץ, בה התמקדתי בתכנית שיווק ל 3 חודשים הבאים למיזם מרתק, שעוד תשמעו עליו רבות בעתיד הקרוב. ישנם שלושה עמודי תווך ברורים בעת תכנון שיווקי: חיבור התכנית ליעדים עסקיים חידוד המסר הגדרת קהל מטרה אחת הטעויות הנפוצות היא להתחיל לרוץ מבלי לתכנן.  מפזרים מסרים בכל ערוץ מדיה אפשרי, משקיעים זמן רב באיתור […]

חידוד עיפרון

למה חשוב לזקק את המסר?

  רב המשווקים יודעים היטב מה הם רוצים להגיד, הם יכולים לשרוק את זה מתוך שינה, ובכל זאת, בכל פעם שיידרשו לנסח מודעת פרסום, הודעה למדיה ומכתב ללקוחות, הם ישבו ויחשבו היטב על כל מילה, לפני שתצא החוצה. המסר הוא הליבה של התוכן השיווקי.  הוא מחולל השינוי.  בעזרת מסר ממוקד, נצליח לגרום ללקוח לקבל את […]

ילד יושב על תיק עם מפה ביד

תוכן שיווקי – פרסום גלוי או סמוי, זה טוב לעסק שלי?

אחד התחביבים שלי הוא לצפות בפרסומות, אני מודעת לעובדה שאני חריגה בנוף, אבל מתוך מקבצי הפרסומות אפשר ללמוד כל כך הרבה על אסטרטגיה שיווקית, על חידוד מסרים, על בחירת קהל יעד וכמובן, על הדרך גם לאתר את הפספוסים (זה הדובדבן בקצפת…) אבל לא על מקבצים הפרסומות אכתוב הפעם, אלא על השימוש בתוכן שיווקי כאמצעי פרסום. […]

social media image

האם אוכל להסתפק רק באתר? או, למה צריך גם אתר וגם נוכחות ברשתות חברתיות?

שיווק אפקטיבי הוא זה הפוגש את הלקוח במקום בו הוא מצפה להיפגש אתנו.  זו הסיבה שעל פי רוב לא נסתפק רק באתר אינטרנט, מקצועי ואיכותי ככל שיהיה, כי כדי שהלקוחות שלנו יפגשו אותנו ישירות באתר, נצטרך להשקיע מאמצים רבים וממון בהבאת תנועה לאתר.  ולכן, אחת הדרכים האפקטיביות להבאת תנועה איכותית לאתר העסקי, היא באמצעות נוכחות […]

Fotolia_62738777_XS_wide

מהו אתר עסקי טוב? מה ההבדל בין אתר תדמיתי טוב לבין אתר שמשרת את העסק.

האם כל עסק צריך אתר? כן! באותה מידה שבה כל עסק צריך מספר טלפון כדי שיוכלו ליצור איתו קשר, כך גם לגבי האתר. אנשים מחפשים מידע בגוגל, אנחנו צריכים לוודא שימצאו אותנו.
איך יודעים אם ההשקעה על האתר, הייתה מוצדקת, או במילים אחרות, אם האתר ישרת אותנו בעסק?
מהם המדדים לאתר עסקי טוב?
אתר בו יש חוויית לקוח טובה, אתר הגורם ללקוחות לחזור לאתר שוב ושוב וחשוב יותר מהכל – אתר המספק לנו עבודה!

רמזור אור ירוק

אנחנו הלקוחות – אנחנו והלקוחות

למה חשוב לקבל אישור מהקוראים, גם אחרי שנרשמו לקבלת תוכן שיווקי? שיווק ממוקד, הנעשה מתוך הבנה עמוקה של רצונות וצרכי הלקוחות שלנו, לצד הכרות עם הלקוחות, יוביל אותנו לפעילות תקשורת שיווקית המניעה את הלקוחות לפעולה הרצויה ובסופה אף קנייה. אבל מה קורה כשאנחנו נוקטים בטקטיקה כלשהי, מבלי להבין עד הסוף את העדפות הלקוחות שלנו.  מבלי […]

Smiling People

איך יודעים באיזו רשת חברתית כדאי לפעול?

יש כל כך הרבה רשתות חברתיות, איך יודעים באיזו רשת חברתית כדאי לפעול?  אין תשובה אחת שתתאים לכל העסקים. כל רשת חברתית מתנהגת מעט אחרת.  בפייסבוק נדבר ונשתף בחוויות, ביוטיוב נעלה סרטונים, באינסטגרם נעלה תמונות ומיני-סרטונים (15 שניות), בפינטרסט נעלה תמונות ומעט מאוד מילים, בלינקדאין נשמור על פאסון של רצינות ועוד… התשובה באיזו רשת חברתית […]

Educational composition with the message Time for New Content

4 הטעויות שימנעו מכם לנהל בלוג עסקי מוצלח ואיך ניתן להתגבר עליהן בקלות

יצירת תוכן שיווקי איכותי, הוא אחד המרכיבים העיקריים בשיווק עכשווי, ואחת הדרכים הטובות ביותר ליצירת זרימה קבועה של תוכן תוכן איכותי ומקצועי הוא אחד ממנועי הצמיחה של השיווק העכשווי.  אחת הדרכים הטובות ליצר תוכן דינמי ואטרקטיבי באתר, הוא באמצעות כתיבה רציפה בבלוג העסקי. מחקר שנערך על ידי Hubspot מצביע על התוצאות הבאות: “חברות המתחזקות בלוג […]