הצהרת נגישות
אני רואה חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט לאנשים עם מוגבלויות, ובכך לאפשר למרבית האוכלוסייה לגלוש בקלות ובנוחות לתכנים הרבים הקיימים באתר.
האתר הונגש בהתאם להנחיות הנגשת אתרי אינטרנט 2.0 והוגש לאישור עמותת נגישות ישראל.
בבדיקה באתר European Internet Inclusion Initiative התקבל ציון 94.42 מתוך 100.
- אמצעי הניווט וההתמצאות באתר פשוטים ונוחים לשימוש.
- התכנים באתר כתובים בשפה פשוטה וברורה ומאורגנים היטב, באמצעות כותרות ורשימות.
- האתר מותאם לצפייה בסוגי הדפדפנים השונים: כרום, פיירפוקס ואקפלורר, ולגלישה במכשירים ניידים.
- התמונות באתר מכילות תוכן חלופי, להקלה על משתמשים בקורא מסך.
- סרגל הנגישות המופיע בכל עמודי האתר, מאפשר שליטה בנראות האתר – הגדלת / הקטנת הגופנים, שינוי הניגודיות וניווט מקלדת.
- הקישורים באתר ברורים ומכילים הסבר לאן הם מקושרים.
במידה ונתקלתם בקושי כלשהו באתר שלי, אשמח אם תצרו אתי קשר ותודיעו לי על כך.
אני מתחייבת לעשות כל שביכולתי, על מנת לאפשר לכל אחד ואחת ליהנות מהתכנים המוגשים באתר.
בברכה,
טל פרנק בן-משה
איך בוחרים שם?
/0 תגובות/ב הבלוג של Wise Way /על ידי טל פרנק בן-משהאיך בוחרים שם? שם לעסק, שם למוצר, שם למותג.
מהם השלבים בבחירת השם והפרמטרים שיסייעו לנו לבחון את טיב השם שבחרנו.
מודל WiseSense ליצירת בידול משמעותי
/0 תגובות/ב הבלוג של Wise Way /על ידי טל פרנק בן-משהבשוק תחרותי, הבידול הוא זה שמאפשר לעסק או למותג לצמוח ולהצליח.
כיום, מיתוג הוא הכרח, לא מותרות.
ישנו מיתוס שמיתוג זה עסק יקר, אנחנו בעידן של תקשורת מהירה, מידע זורם באופן מהיר ובכל מקום. חשוב להבין שהמיתוג אינו הלוגו, הצבעים, הסמלים שאנחנו מייצרים כדי שיזהו אותנו בקלות. אלא, מיתוג ובידול הוא המהות של השונות בינינו לבין המתחרים שלנו, וכדי למצוא את השונות, את הייחודיות שלנו, לא צריך להשקיע הרבה כסף, אבל בהחלט צריך להשקיע מחשבה!.
האם נכתוב יותר מילים ב 2017?
/0 תגובות/ב הבלוג של Wise Way /על ידי טל פרנק בן-משהבסקר שנערך על ידי Content Marketing Institute UK ב 2016, 89% מהנשאלים ענו כי לחברה שלהם יש אסטרטגיית תוכן מוגדרת, ו 66% מהמשווקים אף טענו שהם מצפים להגדלת תקציב התוכן בשנה הקרובה. נצפה גידול בכל הטקטיקות של שיווק באמצעות תוכן במהלך השנה האחרונה, כאשר הגידול המשמעותי הוא בתמונות ואיורים, שעלו מ 63% ל 75%. שימוש […]
לפני ואחרי שמעלים פוסט לבלוג – צ’קליסט לכל פוסט
/0 תגובות/ב הבלוג של Wise Way /על ידי טל פרנק בן-משהלפני לפני שמעלים פוסט לבלוג, חשוב להקפיד על הכללים הבאים: כותרת משכנעת, הכוללת מילות מפתח. פסקאות מופרדות על ידי כותרות משנה. הוספת שאלה בסוף הפוסט, כדי לעודד דיון. הוספת תמונה לחיזוק המסר שנכתב בפוסט. רצוי להוסיף את התמונה כ’תמונה ראשית’, כך שתופיע בצמוד לקישור ברשתות החברתיות. הוספת טקסט חלופי לתמונה, תיאור קצר של התמונה. הגהה […]
מחר אתחיל לכתוב בלוג… מיועד לכל המתלבטים
/0 תגובות/ב הבלוג של Wise Way /על ידי טל פרנק בן-משהעסקים רבים מתלבטים בשאלה אם להשקיע זמן ומאמץ בכתיבת בלוג. לא כל אחד יכול לכתוב, לא כל אחד מרגיש נוח עם הכתיבה. קשה למצוא נושאים מעניינים עליהם אפשר לכתוב. ועוד אי אילו סיבות (תירוצים) למה לא לכתוב… אני ממליצה לנקות את ה’רעשים’ האלו ולהבין מה היתרונות בניהול בלוג עסקי. כזה המתעדכן באופן קבוע ולאורך זמן.
הנה כמה סיבות שבגללן כדאי להשקיע את הזמן בכתיבת פוסטים לבלוג:
התוכן OUT? ממש לא!
/0 תגובות/ב הבלוג של Wise Way /על ידי טל פרנק בן-משהתוכן שיווקי היה ויהיה הכלי המשמעותי שלנו, כמשווקים וכמנהלי מותגים. התוכן הוא מרכז המסר שבו אנחנו משתמשים, כדי להניע את הקהל לפעולה, כדי לשנות עמדות, כדי לגרום לקהל לקנות יותר, לעשות יותר ועוד. מה שמשתנה בלי הרף הוא הכלי באמצעותו אנחנו מעבירים את המסר. התוכן, אינו בהכרח מילים. הוא לובש צורות וצבעים חדשים. בעבר, נהגנו […]
4 מקורות מידע חשובים למנהלי תוכן
/2 תגובות/ב הבלוג של Wise Way /על ידי טל פרנק בן-משהאחד האתגרים בניהול בלוג לאורך זמן הוא יצירת התוכן. מנהלי תוכן נדרשים להיות מעודכנים בנעשה בעולם התוכן הקרוב אליהם, בזמן אמת. מרביתנו מכירים את הבלוגים העסקיים והחדשותיים בתחום הקרוב אלינו, אבל, עם יד על הלב, זו טיפה בים. בחרתי להציג לכם 4 מקורות מידע שיכולים לסייע לכם להבין על מה מדברים, מה מעניין את הקוראים, […]
אינפוגרפיקה – 5 כלים שכדאי להכיר
/1 תגובה/ב הבלוג של Wise Way /על ידי טל פרנק בן-משההאינפוגרפיקה משמשת ככלי ויזואלי חזק מאוד בהעברת מסרים דיגיטליים. השינויים שהקהל שלנו (וגם אנחנו) עוברים בצריכת תוכן, מחייבת אותנו להכיר ולהשתמש בכלים חדשים. האינפוגרפיקה מסייעת לנו לרכז מידע רב, בצורה תמציתית וויזואלית, המתאימה בדיוק להתנהגות צריכת התוכן החדשה. מרבית האנשים לא קוראים טקסטים ארוכים, מצפים שאנחנו, הכותבים, נסייע להם להגיע לתוכן הרלבנטי עבורם, במהירות ובקלות. […]
אתר נגיש – מהו אתר נגיש ולמה זה מחייב כל אחד מאתנו
/0 תגובות/ב הבלוג של Wise Way /על ידי טל פרנק בן-משהחוק נגישות אתרים נכנס לתוקף בשבועות הקרובים ומחייב כל אחד מאתנו מהו אתר נגיש? אתר שמאפשר גלישה נוחה ונגישות למידע, לאנשים עם מוגבלויות. אתר אינטרנט נגיש הוא אתר מאפשר הפעלת האתר באמצעות מקלדת בלבד (לחיצה על מקש ה TAB), מאפשר שימוש בתכנות קוראות מסך (טקסטים מאחורי תמונות וכפתורים). אתר בו הטיפוגרפיה מסייעת לקוראי המסך להסביר […]
ניתוח התחרות והכרת המתחרים – כך תוכלו להכיר את המתחרים שלכם מקרוב
/0 תגובות/ב הבלוג של Wise Way /על ידי טל פרנק בן-משהלשאלה: “מי המתחרים שלך” יש מספר תשובות. ישנם המתחרים הישירים, אלו שאנחנו מכירים היטב, עוקבים אחרי פעילותם ורוקדים איתם ‘טנגו’ של מתחרים. ישנם המתחרים העקיפים, אלו שאנחנו לא לוקחים בחשבון בתחרות, על אף שלעתים קרובות הם נוגסים בנתח המכירות שלנו. אלו הם המחרים על הארנק של הלקוח. מתי נכון לערוך ניתוח מתחרים ותחרות כמעט בכל […]
איתור נישת שוק חדשה במסחר אלקטרוני – חיפוש מוצרים לעומת חיפוש לקוחות.
/0 תגובות/ב הבלוג של Wise Way /על ידי טל פרנק בן-משהבשיווק המסורתי, אנחנו מתמקדים באיתור קהל לקוחות פוטנציאלי. במסחר באינטרנט, חשוב כמובן להתמקד בקהל לקוחות, אבל צעד אחד לפני, ננסה לאתר את המוצרים שאותם נרצה למכור ורק לאחר מכן, נפלח את קהל המטרה. איתור נישת שוק אטרקטיבית הן במסחר אלקטרוני והן במסחר הפיסי, חשובה ומסייעת לנו לעקוף את התחרות. מתי חשוב לאתר נישת שוק חדשה? […]
בדיקת היתכנות שיווקית למוצר חדש
/0 תגובות/ב SME100, הבלוג של Wise Way, השקת מותג /על ידי טל פרנק בן-משהיש לך רעיון מבריק לפיתוח מוצר חדש. ההתרגשות בעיצומה ו אין לי כל כוונה לצנן אותה. אבל, רגע לפני שניגשים לייצר את המוצר, צריך לבדוק אם בכלל קיים שוק, אם יש למי למכור, כלומר, צריך לערוך בדיקת היתכנות שיווקית.
איך לא ללכת לאיבוד בים של מסרים מבלבלים?
/0 תגובות/ב הבלוג של Wise Way /על ידי טל פרנק בן-משהיוצאת עכשיו מפגישת ייעוץ, בה התמקדתי בתכנית שיווק ל 3 חודשים הבאים למיזם מרתק, שעוד תשמעו עליו רבות בעתיד הקרוב. ישנם שלושה עמודי תווך ברורים בעת תכנון שיווקי: חיבור התכנית ליעדים עסקיים חידוד המסר הגדרת קהל מטרה אחת הטעויות הנפוצות היא להתחיל לרוץ מבלי לתכנן. מפזרים מסרים בכל ערוץ מדיה אפשרי, משקיעים זמן רב באיתור […]
למה חשוב לזקק את המסר?
/0 תגובות/ב הבלוג של Wise Way /על ידי טל פרנק בן-משהרב המשווקים יודעים היטב מה הם רוצים להגיד, הם יכולים לשרוק את זה מתוך שינה, ובכל זאת, בכל פעם שיידרשו לנסח מודעת פרסום, הודעה למדיה ומכתב ללקוחות, הם ישבו ויחשבו היטב על כל מילה, לפני שתצא החוצה. המסר הוא הליבה של התוכן השיווקי. הוא מחולל השינוי. בעזרת מסר ממוקד, נצליח לגרום ללקוח לקבל את […]
תוכן שיווקי – פרסום גלוי או סמוי, זה טוב לעסק שלי?
/0 תגובות/ב הבלוג של Wise Way /על ידי טל פרנק בן-משהאחד התחביבים שלי הוא לצפות בפרסומות, אני מודעת לעובדה שאני חריגה בנוף, אבל מתוך מקבצי הפרסומות אפשר ללמוד כל כך הרבה על אסטרטגיה שיווקית, על חידוד מסרים, על בחירת קהל יעד וכמובן, על הדרך גם לאתר את הפספוסים (זה הדובדבן בקצפת…) אבל לא על מקבצים הפרסומות אכתוב הפעם, אלא על השימוש בתוכן שיווקי כאמצעי פרסום. […]
האם אוכל להסתפק רק באתר? או, למה צריך גם אתר וגם נוכחות ברשתות חברתיות?
/0 תגובות/ב הבלוג של Wise Way /על ידי טל פרנק בן-משהשיווק אפקטיבי הוא זה הפוגש את הלקוח במקום בו הוא מצפה להיפגש אתנו. זו הסיבה שעל פי רוב לא נסתפק רק באתר אינטרנט, מקצועי ואיכותי ככל שיהיה, כי כדי שהלקוחות שלנו יפגשו אותנו ישירות באתר, נצטרך להשקיע מאמצים רבים וממון בהבאת תנועה לאתר. ולכן, אחת הדרכים האפקטיביות להבאת תנועה איכותית לאתר העסקי, היא באמצעות נוכחות […]
מהו אתר עסקי טוב? מה ההבדל בין אתר תדמיתי טוב לבין אתר שמשרת את העסק.
/0 תגובות/ב הבלוג של Wise Way /על ידי טל פרנק בן-משההאם כל עסק צריך אתר? כן! באותה מידה שבה כל עסק צריך מספר טלפון כדי שיוכלו ליצור איתו קשר, כך גם לגבי האתר. אנשים מחפשים מידע בגוגל, אנחנו צריכים לוודא שימצאו אותנו.
איך יודעים אם ההשקעה על האתר, הייתה מוצדקת, או במילים אחרות, אם האתר ישרת אותנו בעסק?
מהם המדדים לאתר עסקי טוב?
אתר בו יש חוויית לקוח טובה, אתר הגורם ללקוחות לחזור לאתר שוב ושוב וחשוב יותר מהכל – אתר המספק לנו עבודה!
אנחנו הלקוחות – אנחנו והלקוחות
/1 תגובה/ב הבלוג של Wise Way /על ידי טל פרנק בן-משהלמה חשוב לקבל אישור מהקוראים, גם אחרי שנרשמו לקבלת תוכן שיווקי? שיווק ממוקד, הנעשה מתוך הבנה עמוקה של רצונות וצרכי הלקוחות שלנו, לצד הכרות עם הלקוחות, יוביל אותנו לפעילות תקשורת שיווקית המניעה את הלקוחות לפעולה הרצויה ובסופה אף קנייה. אבל מה קורה כשאנחנו נוקטים בטקטיקה כלשהי, מבלי להבין עד הסוף את העדפות הלקוחות שלנו. מבלי […]
איך יודעים באיזו רשת חברתית כדאי לפעול?
/0 תגובות/ב הבלוג של Wise Way /על ידי טל פרנק בן-משהיש כל כך הרבה רשתות חברתיות, איך יודעים באיזו רשת חברתית כדאי לפעול? אין תשובה אחת שתתאים לכל העסקים. כל רשת חברתית מתנהגת מעט אחרת. בפייסבוק נדבר ונשתף בחוויות, ביוטיוב נעלה סרטונים, באינסטגרם נעלה תמונות ומיני-סרטונים (15 שניות), בפינטרסט נעלה תמונות ומעט מאוד מילים, בלינקדאין נשמור על פאסון של רצינות ועוד… התשובה באיזו רשת חברתית […]
4 הטעויות שימנעו מכם לנהל בלוג עסקי מוצלח ואיך ניתן להתגבר עליהן בקלות
/0 תגובות/ב הבלוג של Wise Way /על ידי טל פרנק בן-משהיצירת תוכן שיווקי איכותי, הוא אחד המרכיבים העיקריים בשיווק עכשווי, ואחת הדרכים הטובות ביותר ליצירת זרימה קבועה של תוכן תוכן איכותי ומקצועי הוא אחד ממנועי הצמיחה של השיווק העכשווי. אחת הדרכים הטובות ליצר תוכן דינמי ואטרקטיבי באתר, הוא באמצעות כתיבה רציפה בבלוג העסקי. מחקר שנערך על ידי Hubspot מצביע על התוצאות הבאות: “חברות המתחזקות בלוג […]