אסטרטגיית תוכן במדיה חברתית

איך יוצרים תוכנית תוכן שעובדת בשבילכם!

מהי תכנית מדיה חברתית ובשביל מה צריך אותה?

זוהי תכנית אסטרטגית מקיפה לשיווק אפקטיבי במדיה החברתית.  תכנית מדיה חברתית צריכה לכלול את המרכיבים הבאים:

  1. הגדרה ברורה של יעדים ומטרות
  2. סקירת הפעילות הקיימת במדיה החברתית
  3. ניתוח מתחרים
  4. קווי מתאר (נושאים כלליים) לתכנית התוכן במדיה החברתית
  5. לוח תכנון קלנדרי
  6. שיטות מדידה ובקרה

אסטרטגיה שלוקחת בחשבון את כל הפרמטרים האלו, תסייע להפיק את המירב ממאמצי השיווק המושקעים במדיה החברתית, לצד פעילות שיווקית אחרת.

להורדת המדריך לתכנון תוכן במדיה החברתית, מלאו את הטופס המצורף.