דפי נחיתה וויראליים – איך תגרמו לדף הנחיתה לדבר בשבילכם
בהקמת דפי נחיתה לקידום פעילות שיווקית עסקית כזו או אחרת, הכלל הראשון הוא ליצור תוכן מעניין לקהל המטרה. המשימה הקשה היא לגרום לאחרים לדבר על המוצר או השירות שלך.
כדי שיוכלו לדבר על המוצר או השירות שלך, עליהם להכיר אותו ולו במעט, לדעת משהו מבין המרכיבים השונים, להרגיש מחוברים דרך אסוציאציה חיובית כלשהי, כי חיבור חיובי מחזק את הקשר.
רק אחרי שנוצר חיבור ראשוני, אפשר לצעוד במעלה השיתוף.
כדי שדף הנחיתה יהיה וויראלי, עליו להכיל את הפריטים הבסיסיים, כאלו שיאפשרו לצופים בו להרגיש מחוברים, להבין את המסר העיקרי, להתעניין בתוכן הכתוב ורק אחרי שהבינו במה מדובר וגילו עניין, באמת יוכלו להתקדם לכיוון שאנו מיעדים להם.
מה צריך דף הנחיתה להכיל?
- הצעה שיווקית ברורה ומעניינת – כזו שתגרום להם להבין שהם צריכים את המוצר שלנו. אפשר להתמקד בפתרונות, איזו בעיה השימוש במוצר יפתור, בתועלות – איזו תועלת תצמח להם משימוש במוצר וכדומה.
- מטרה אחת לכל דף – היצמדו למטרה אחת עיקרית, אותה אתם רוצים להשיג באמצעות דף הנחיתה. אל תבלבלו את הגולשים עם ריבוי משימות / מטרות, ככל שתהיו בהירים לעצמכם, כך גם הגולשים יבינו מה אתם רוצים מהם.
- הנעה לפעולה – טופס ברור וקצר להרשמה, כפתור בולט להנעה לפעולה. אל תסבכו את העניינים, גם אם אתם צריכים פרטים רבים מכל לקוח, תשאירו זאת לשלב הבא. בדף הנחיתה התמקדו בפריטים עיקריים, שם+טלפון+אימייל, את היתר תוכלו לדלות מהלקוח בהמשך הקשר.
תפקידו של דף נחיתה בעת השקת מוצר או שירות חדש, הוא בשלב ראשון לייצר חשיפה גדולה ככל הניתן למוצר עצמו. לכן, נמקד את תשומת הלב במידע הקשור בחשיפתו ועדיין לא נתקדם בסולם המכירות, קרי, לא ננסה למכור את המוצר ללקוח, אלא רק לתת לו פיסת מידע שיוכל להבין שמשהו חדש ומעניין מגיע.
איך נוכל להגדיל את הוויראליות של הדף, אם נאפשר לגולשים לשתף את פריט המידע שקיבלו עם מכרים, עסקים אחרים ועוד. בעת ההרשמה לדף, תנו להם משהו נוסף. תפרגנו לנרשמים במידע כלשהו שלא ציפו לו. הקפידו לעשות זאת עם מידע רלבנטי ובעל ערך. לאחר שנתתם עוד משהו טוב ב’חינם’, בקשו מהם שיספרו על כך לחבר’ה. כן, בפשטות ובאופן ישיר, תבקשו שישתפו אחרים.
אם לא תבקשו, מעטים יעשו זאת, אם תבקשו, אלו שהופתעו לטובה, אלו שתופסים את המידע כבעל ערך, סביר להניח שיעשו זאת ובשמחה.
הי טל.
אהבתי את הפוסט הזה מאד.
ברור,
קצר ולעניין.
תודה רבה וחג אורים שמח.
איציק שדה.
תודה איציק, חג אורים שמח!
חג שמח טל ותודה על הפוסט