באנר שיווק למרחקים ארוכים

בחיים הכל שיווק‘ אינה עוד אמירה בשבילי, אלא תמצית ההבנה שבחיים, כל דבר שנעשה, קשור בדרך זו או אחרת לשיווק.

רוצים להגדיל את מעגל הלקוחות בעסק – יוצרים קמפיין לגיוס לקוחות.

רוצים להתקבל למועצת תלמידים – יוצרים קמפיין בחירות.

רוצים לגרום לבן משפחה לקבל החלטה מסוימת – מפעילים מניפולציות שיווקיות, או כמו שהיינו קוראים לזה כשהיינו קטנים “מתחילים לכשכש בזנב…”

הטכנולוגיה הגבירה את הקצב.

המסרים עוברים במהירות הבזק מהמפרסם לקהל.

הקהל הפך מ’קהל’ ל’מוביל דיעה’ ויש לו השפעה גדולה מאוד על מה שקורה לארגונים ועסקים.

התנהגות הצרכנים השתנתה מהקצה אל הקצה עם הטלפונים החכמים, כשהיום אנחנו מחזיקים קהילה שלמה בכיס.

מדברים אחד עם השני בכל רגע, מקבלים החלטות מהירות, מוצאים תשובות לשאלות במהירות ההקלדה.

אני מאמינה שכל אחד יכול לכתוב.

אני מאמינה שכל בעל עסק, כל מנהל שיווק ותקשורת שיווקית, מכיר את המוצר או השירות,
טוב יותר מכל משרד פרסום או יח”צ (יחסי ציבור).  ולכן, באחריות כל אחד ואחת מאתנו לדעת לכתוב.

  • לדעת לחבר את המסרים הנכונים.
  • לדעת לדייק את המסרים לקהל המטרה.
  • לדעת להשתמש בכלים הדיגיטליים הנמצאים בקצות האצבעות, בצורה מיטבית.
  • לדעת לשווק בעזרת התוכן.

הכתיבה משולה לשריר שצריך לאמן.

הרוב יתקשו בתחילה לכתוב, ליצור תוכן מקורי, אבל כשמתרגלים את הכתיבה השיווקית,
מבינים שלמעשה אנחנו כותבים על הדברים הקרובים אלינו, על המוצרים והשירותים שאנחנו רוצים לקדם.
על העסק שלנו, על המותג שאנחנו כל כך גאים בו.  מי יכול לספר את הסיפור שלנו טוב מאתנו?  אנחנו!

מה תמצאו בספר Ready – Steady – Go! | שיווק למרחקים ארוכים:

Headline

לאלו מכם שרוצים לייצר עשייה שיווקית אפקטיבית באמצעות תוכן,

תיהנו מהיכולת להבין את מהות התוכן השיווקי.

תוכלו לארגן את התוכן, כדי שהתוכן ישרת את המטרות העסקיות, ולא יבזבז את הזמן.

תצליחו ליישם את כל הלמידה, באמצעות תרגילים ודפי עבודה ותייצרו תוכן שיווקי איכותי,
מקצועי, מהימן, רלבנטי ואטרקטיבי ללקוחות שלכם.  תוכן שמניע את העסק לתוצאות רצויות.

זוהי תמצית השיווק בעיני, שיווק למרחקים ארוכים… מוכנים לרוץ אתי?

רשימת הפרקים בקצרה:

  1. הגדרת שיווק תוכן – נבין את ההגדרות השונות לתוכן שיווקי לעומת שיווק באמצעות תוכן.  נארגן את התוכן השיווקי כתומך בחוויית המשתמש וניצור את פירמידת התוכן.
  2. אסטרטגיית תוכן – נבין איך התוכן ישרת את הפעילות העסקית, נארגן את מסלול התוכן כל הדרך לרכישה ונגבש הלכה למעשה אסטרטגיית תוכן.
  3. מסר שיווקי והצעה שיווקית – נבין איך מחדדים את המסר השיווקי, איך יוצרים הצעה שיווקית ברורה, תמציתית וממוקדת.  ננסח את המסר השיווקי בהתאמה לערוצי המדיה השונים ונכתוב הצעה שיווקית אפקטיבית.
  4. טכניקות ליצירת תוכן – נבין את סוגי התכנים השונים לאורך מסלול הרכישה, נתרגל פורמטים שונים ליצירת תכנים, נפתח את השרירים הנכונים ונאמן את הכותב שבך.
  5. בלוג עסקי – נבין למה בכלל צריך בלוג ואיך יוצרים בלוג מקצועי.  נלמד טכניקות קלות ליצירת ‘מפעל’ תוכן מתמשך.
  6. תפקידו של התוכן השיווקי במדיה החברתית – נבין את כללי המשחק של המדיה הדיגיטלית, גם באינטרנט וגם ברשת הסלולר.  נזהה את המרחבים המתאימים לך ונגבש אסטרטגיית שיווק במדיה החברתיות.
  7. שמירת קשב עם הלקוחות – נבין שבאחריותנו לשמור על קשר וקשב עם הלקוחות.  נלמד מהם הכלים הדיגיטליים ואיך נתאים את השימוש בהם ללקוחות.  נגבש אסטרטגיית שימור לקוחות.
  8. תכנית תוכן – נבין איך בוחרים את ערוצי המדיה השונים.  נגדיר יעדי תוכן ונתכנן את פעולות השיווק ונבנה תכנית תוכן רבעונית ושנתית, שתכסה את כלל פעילויות התוכן השיווקי.

מה מיוחד בספר Ready – Steady – Go! | שיווק למרחקים ארוכים” ?

לא עוד ספר תיאורטי.

לא עוד ספר עשיר בסיפורי הצלחה של אחרים.

אלא, ספר עבודה, ספר עשיר בהסברים פשוטים, תרגילים וטבלאות שיסייעו לך ליישם את הלמידה שלי.

אם אני מצליחה לכתוב בקלות, כל אחד יכול!

 

אין פה שיטות אימון – אני לא מאמנת!

אני משווקת.  כמו שאמרתי לכם, בחיים הכל שיווק.

רוצים להצליח לקדם את הפעילות העסקית בעזרת שיווק עכשווי? 

להורדת פרק המבוא הירשמו בטופס 

השיווק לא באמת משתנה, מה שמשתנה הם ערוצי התקשורת שבהם אנחנו משתמשים ודרכי צריכת התוכן.

אנחנו צריכים לאמץ את השינויים האלו ולהבין, שאם בעבר נעזרנו בחברות הפרסום ליצירת מודעות פרסום.  היום אנחנו צריכים לקחת אחריות ולייצר תוכן יום יומי, תוכן איכותי ואטרקטיבי שיניע את הלקוחות שלנו לרכוש את המותג.

כבר אין לנו את הפריבילגיה להשאיר את התוכן לאחרים.

ספר יסייע לכם לספר סיפור אחר, לפרוץ מבעד למחסומי הרעש ולהגדיל את מעגל הלקוחות, מבלי להגדיל את הוצאות הפרסום והשיווק.

הלקוחות שלנו עמוסים במידע ואל לנו להפריע להם בתוכן בינוני (והודעות על מבצעים ומכירות), פשוט, כי ללקוחות שלנו לא אכפת.

הספר מתמקד בהבנה בכוחה של המילה, לצד ההצלחה לייצר תוכן אותנטי, איכותי ואטרקטיבי לקוראים, וכך להופכם ללקוחות.  סוד ההצלחה טמון ביכולת של כל אחד מאתנו להשתמש במידע קיים וליצור תכנים שהלקוחות שלנו באמת רוצים להיות מעורבים בהם.

ספר זה מספק לך את כל הכלים הדרושים כדי להתחיל ליצור ולהפיץ תוכן שיוביל להגדלת הרווחים ולצמיחה עסקית.

שיווק תוכן למרחקים ארוכים – מוכנים לרוץ איתי?

ליישם את הכתיבה השיווקית
לארגן את התוכן
להבין את התוכן השיווקי
סרגל נגישות