אסטרטגיה לחידוש האתר ושדרוגו, מבלי לאבד את הערך שצבר עד כה

מה האתר הקיים מניב לעסק שלנו כיום?

  • מכוון אותנו להגדרת יעדים ברורים לאתר החדש
  • לחדד את המסרים השיווקיים
  • להבין מי הוא הלקוח האידיאלי לעסק שלנו, באמצעות האתר
  • למצוא את הדרך למקסום האתר הישן, לטובת החדש
  • ולזהות הזדמנויות בענף, לתועלת העסק באמצעות האתר החדש

האינטרנט מביא חידושים בקצב מהיר מאוד.  אתר מצוין שהקמנו לפני כשנתיים-שלוש, מתפקד כ’מיושן’ בעולם הדינמי והקצבי של היום.

לפני שמחליטים ‘לנטוש’ את האתר הקיים ולהקים אתר חדש, כדאי לקרוא את המדריך ולהבין שהאתר הנוכחי מהווה נכס חשוב לעסק.  איך לשדרג אתר קיים או להקים חדש לגמרי, מבלי לאבד את ערכי הנכס באתר הקיים.

מדריך זה נכתב מתוך רצון לאפשר לעסקים ולחברות לשדרג את אתר העסק, מבלי לאבד זמן יקר וערך קיים.

להורדת המדריך מלאו את הטופס:

Social Media Echo

המגזין לשיווק באינטרנט

  • 409 subscribers
  • Email Marketingby GetResponse