Personal Perspective of a Person Planning for Ideas

נגמרו לכם הרעיונות לכתיבה? יש פתרון פשוט ליצירת בנק רעיונות מתחדש

נגמרו לכם הרעיונות לכתיבה?   לפניכם ארבע דרכים פשוטות לייצר מאגר רעיונות מתחדש, לתכנים לבלוג ולאימיילים. השימוש באימיילים ככלי שיווקי הוכח פעמים רבות ככלי אפקטיבי מאוד.  אחד האתגרים בשימוש בכלי זה, בדומה לבלוג, הוא התוכן, או באופן מדויק יותר – מאיפה מביאים רעיונות לתוכן’? ארגונים רבים ניגשים לשיווק באימייל בתנופה גדולה, ולאחר תקופה לא ארוכה […]

coffee on table in the night city

לחשוב מחוץ לארנק

ב Thunderbird Café שבאוסטין, חושבים מחוץ לארנק. במקום להילחם במתחרים במחיר, החליטו לשלוח את הלקוחות לבדוק מה קורה אצל המתחרים.

Bride & Groom Strawberry

לקוח לא מרוצה מדבר יותר!

האם אתם מתכננים מראש את הפיצוי ללקוחות במקרים של תקלות? או שאתם מחכים לראות מה יקרה, ולפי מדד מצב הרוח ומד הדציבלים והכעס של הלקוח, אתם קובעים את גובה הפיצוי?   ארגונים רבים מחזיקים מחלקות שירות לקוחות. כולם מבינים שקל יותר לשמר לקוח מאשר לגייס לקוח חדש, אולם, לא כולם מבינים את החשיבות של תכנון […]

Time To Plan

איך מודדים את ההצלחה בשיווק?

המטרה בבסיס כל תכנית שיווק היא השגת היעדים העסקיים.  מנהלי שיווק העובדים על פי לוח תכנון שנתי, גוזרים אותו לרבעונים, לחודשים ולשבועות.  מדי תקופה בוחנים את הפעילות, על מנת להבין מה מחולל הצלחה ומהם הגורמים המפריעים בדרך. עורכים התאמות ושינויים בהתאם למציאות בהווה. שיווק אפקטיבי הוא זה המסייע להגדלת ההכנסה והרווחיות.  האם בידיכם תכנית שיווק […]

Vector Notebook with drawing charts

שימוש בתוכן חזותי לחיזוק הקשר עם הקוראים

בימים בהם אנחנו קוראים בעיקר תמונות וכותרות, חשוב מאוד להיות מסוגלים לייצר תוכן בפורמטים שונים.  תוכן חזותי נצפה הרבה יותר מאשר תוכן כתוב.  אנשים גם נוטים לשתף בתוכן חזותי יותר מאשר תוכן כתוב.  ישנן דרכים שונות להשתמש בתמונות, איורים, ציורים וסרטונים.  בפוסט הפעם התמקדתי ב 4 דרכים לשימוש בתוכן חזותי, לחיזוק הקשר עם הקוראים.   […]

Multi-Ethnc Group of People in a Meeting and Success Concepts

מתכננים, מודדים ומצליחים – תכנית שיווק חיונית להצלחה העסקית

לפני שיושבים לתכנן את פעילות השיווק לשנת 2015, חייבים לבחון את ההצלחה שלנו ב 2014 ולערוך התאמות במידת הצורך. אין זמן מתאים יותר מתקופת החגים לתכנן את השנה הקרובה. מאחורינו כמעט ¾ שנה ולפנינו עוד רבעון אחד לסיים אותה בהצלחה.  ההסתכלות אחורה ל 3 רבעונים של פעילות, מאפשרת לנו להבין טוב יותר מה מבין פעולות […]

Creative cooking ideas recipe-book

4 הפעולות הראשונות שיש לעשות כשפותחים בלוג

ישנן סיבות שונות לכתיבת בלוג, המטרה העיקרית בניהול בלוג בעסק היא לצורך שמירה על קשר רציף עם הלקוחות הקיימים והעתידיים. הבלוג הנו משאב נפלא ליצירת הפניות (לידים).  אבל, עלינו להבין שהקוראים מגיעים לבלוג בגלל התוכן, ולכן, עלינו להיות זהירים בהנעה לפעולה, לזכור מה המטרה שלנו לצד מה המטרה של הקורא ולוודא שאנחנו משלבים ביניהן. רוצים […]

Multiethnic Arms Raised Holding Word Communication

מה המשמעות האמיתית “להפעיל את השיווק באוטומט”

רבים כבר מבינים שמערך שיווק שעובד נכון בעסק, מסייע להגדלת ההכנסות. תפעול מערך שיווק מצריך תכנון מוקדם, הבנה של כלי השיווק, תשומת לב לשינויים ועדכונים ו… זמן, הרבה זמן.

Girl showing different emotions with icons

תגובות מעוררות עניין – יש דבר כזה?

  יש לכם הצעה / רעיון נוסף איך לעורר עניין באמצעות התגובות בבלוג?  מוזמנים לשתף את הקוראים.

Authors, sign for writing education, libraries, book clubs.

איך לכתוב פחות ולהגיד יותר – למה כדאי לכם לקצר את התוכן בחצי

לך ולקוראים שלך יש משהו משותף – שניכם רוצים שהפוסט יהיה קצר יותר.
לכתוב מעט ולהגיד יותר זה לגמרי לא פשוט, אבל זה אפשרי. הנה כמה דרכים שאפשר לאמץ:

Handsome young man with tablet sitting in sofa

מהו inbound marketing או במילים אחרות – איך להכניס את השיווק פנימה לעסק?

רשת האינטרנט מאפשרת לנו להגיע לקהל רחב מאוד, בעלויות נמוכות יחסית.  אם יודעים איך להשתמש בתוכן בחוכמה, אפשר להגדיל את האפקטיביות של התוכן השיווקי ולהפוך אותו מתוכן שיווקי פרסומי, הנחשב במקרים רבים כספאם, לתוכן שיווקי בעל ערך ממשי ללקוחות. ב inbound marketing אנחנו למעשה חותרים להפיכת הלקוחות שלנו ל”יחצ”נים” של העסק, באופן טבעי ויתרה מזו, […]

Vector Retro Torn Paper Feedback Background

חשיבות התגובות בבלוג

לקבל תגובות זה טוב, אבל להגיב בבלוגים אחרים לעיתים חשוב יותר.
כיום לכל עסק או מותג יש אתר, ואתר שמכבד את לקוחותיו ומבקריו, דואג שיהיה בו גם בלוג.
כל אחד מאתנו שוקד על הכתיבה בבלוג העסקי שלו, אנחנו נהנים ואפילו שמחים כשהקוראים מגיבים לנו בבלוג, אבל… האם אנחנו בעצמנו מבקרים בבלוגים עסקיים אחרים וטורחים להשאיר תגובה?

how to blog

מה ההבדל בין בלוגר בעסק לבין בלוגר עסקי?

להיות בלוגר בעסק, כל אחד יכול, זה עניין של אימון ותרגול, ביחד עם הבנה שככל שנשתף את הקוראים שלנו בידע ובמידע שקיים אצלנו, כך נקרב אותם יותר לעסק שלנו.
להיות בלוגר בעסק שלך, המשמעות היא לשתף את הלקוחות שלך במידע מקצועי שיש לך.
להיות בלוגר עסקי, המשמעות היא שהבלוג הוא העסק והעסק הוא הבלוג. איזה בלוגר היית רוצה להיות?

end_to_start

חמישה טיפים לכתיבה מוצלחת

כל אחד מאתנו יכול לכתוב לבלוג, הפעם ממש בקצרה, חמישה דברים שישנו את הבלוג שלך מ’בלוג מעייף’ לבלוג מוצלח! כותרת מצוינת – הקוראים סורקים את המידע ובוחרים במה להתמקד ועל מה לדלג הלאה.  כדי שיעצרו לקרוא את הפוסט, הכותרת צריכה להיות מסקרנת ומעוררת עניין. מתחילים מהסוף – הפוך ממה שהורגלנו, במקום להתעכב על התחלה טובה, […]

books with tree

איך מחזירים את ההשקעה על יצירת תוכן איכותי בבלוג

כשאנחנו מתלבטים איך לחלק את תקציב השיווק, חשוב לקחת בחשבון גם את ההוצאות הכרוכות בתוכן השיווקי. בין אם מדובר בכתיבה שיווקית מקצועית, או עריכת התוכן במגזין דיגיטלי או העלאת התוכן במדיות השונות וכדומה.

magischer Moment

איך כותבים תוכן רב עצמה בכל פוסט, כל פעם מחדש

זה לא מספיק לכתוב תוכן איכותי בבלוג, צריך תוכן רב עצמה, כזה שיניע את הקוראים להמשיך ולקרוא את הפוסט עד הסוף, תוכן כזה שיניע את הקוראים לפעולה, לאחר סיום הקריאה. איך עושים זאת?  לפניך מספר כללים ליצירת תוכן רב עצמה: מיקוד – כל פוסט פונה לקהל מטרה אחד ברור, הקורא חייב להבין שהתוכן מכוון ישירות […]

grunge like button

9 סיבות טובות שבגללן כדאי שיהיה לך בלוג

אם יש לך בלוג שמתעדכן באופן קבוע, יש לך קהל קוראים שחוזר לקרוא את הפוסטים בכל פעם שמתפרסמים, אולי לא אחדש לך בפוסט הזה.  אם יש לך בלוג וברצונך לשדרג יכולות, ממליצה להמשיך לקרוא. לנהל בלוג זה קלי קלות – לכתוב פוסט, להעלות את התוכן לבלוג באתר, לפרסם אותו לכל המבקרים באתר והאוהדים ברשתות החברתיות, […]

Erasing Oops !

למה בלוגרים נכשלים

רב האנשים שפותחים בלוג, מחזיקים מעמד בערך שלושה חודשים. למה?  אולי כי קשה לנו להתמיד בעשייה שאינה מניבה תוצאות מהירות?  הסיבה האמיתית שבגללה בלוגרים נכשלים, אינה נעוצה באיכות התוכן. את הבלוג אפשר להקים ביום אחד, או בשבוע, אלו שיבחרו שהבלוג יהיה חלק מהאתר, ייקח להם קצת יותר זמן.  עדיין, מדובר בשבועות בודדים או בחודש-חודשיים. אז […]

clear vision of a sunset

5 סיבות שבגללן הבלוג העסקי שלך לא ממריא

על איכות התוכן אנחנו כבר לא מתווכחים, ברור לנו שאם התוכן בבלוג, אינו מעניין, לא רלבנטי לקוראים ולא עדכני, אף אחד לא יקרא. גם על העובדה שישנם בלוגים שמניבים תשואה יפה לעסקים, גם על זה אנחנו לא מתווכחים, ישנם בלוגים מוצלחים ביותר, שבקלות יחסית ניתן להמיר את הקוראים ללקוחות פעילים. אז מה קורה בבלוג שלך?  […]

פירמידת התוכן

פירמידת התוכן

שיווק באינטרנט הוא למעשה שיווק באמצעות תוכן, כדי שנוכל לעשות זאת בחוכמה, עלינו להבין איך ניתן לקחת פיסת מידע אחת ולהשתמש בה באופנים שונים במספר רב של ערוצי מדיה. מסטטוס קצר בפייסבוק ועד לספר מודפס, השימוש בתוכן שיווקי בפורמטים שונים, מאפשר לנו, מנהלי המותגים ובעלי העסקים להנגיש את המידע ללקוחותינו, באופן שבו קל להם לצרוך […]