הצהרת נגישות
אני רואה חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט לאנשים עם מוגבלויות, ובכך לאפשר למרבית האוכלוסייה לגלוש בקלות ובנוחות לתכנים הרבים הקיימים באתר.
האתר הונגש בהתאם להנחיות הנגשת אתרי אינטרנט 2.0 והוגש לאישור עמותת נגישות ישראל.
בבדיקה באתר European Internet Inclusion Initiative התקבל ציון 94.42 מתוך 100.
- אמצעי הניווט וההתמצאות באתר פשוטים ונוחים לשימוש.
- התכנים באתר כתובים בשפה פשוטה וברורה ומאורגנים היטב, באמצעות כותרות ורשימות.
- האתר מותאם לצפייה בסוגי הדפדפנים השונים: כרום, פיירפוקס ואקפלורר, ולגלישה במכשירים ניידים.
- התמונות באתר מכילות תוכן חלופי, להקלה על משתמשים בקורא מסך.
- סרגל הנגישות המופיע בכל עמודי האתר, מאפשר שליטה בנראות האתר – הגדלת / הקטנת הגופנים, שינוי הניגודיות וניווט מקלדת.
- הקישורים באתר ברורים ומכילים הסבר לאן הם מקושרים.
במידה ונתקלתם בקושי כלשהו באתר שלי, אשמח אם תצרו אתי קשר ותודיעו לי על כך.
אני מתחייבת לעשות כל שביכולתי, על מנת לאפשר לכל אחד ואחת ליהנות מהתכנים המוגשים באתר.
בברכה,
טל פרנק בן-משה
נגמרו לכם הרעיונות לכתיבה? יש פתרון פשוט ליצירת בנק רעיונות מתחדש
/0 תגובות/ב הבלוג של Wise Way /על ידי טל פרנק בן-משהנגמרו לכם הרעיונות לכתיבה? לפניכם ארבע דרכים פשוטות לייצר מאגר רעיונות מתחדש, לתכנים לבלוג ולאימיילים. השימוש באימיילים ככלי שיווקי הוכח פעמים רבות ככלי אפקטיבי מאוד. אחד האתגרים בשימוש בכלי זה, בדומה לבלוג, הוא התוכן, או באופן מדויק יותר – מאיפה מביאים רעיונות לתוכן’? ארגונים רבים ניגשים לשיווק באימייל בתנופה גדולה, ולאחר תקופה לא ארוכה […]
לחשוב מחוץ לארנק
/0 תגובות/ב הבלוג של Wise Way /על ידי טל פרנק בן-משהב Thunderbird Café שבאוסטין, חושבים מחוץ לארנק. במקום להילחם במתחרים במחיר, החליטו לשלוח את הלקוחות לבדוק מה קורה אצל המתחרים.
לקוח לא מרוצה מדבר יותר!
/0 תגובות/ב הבלוג של Wise Way /על ידי טל פרנק בן-משההאם אתם מתכננים מראש את הפיצוי ללקוחות במקרים של תקלות? או שאתם מחכים לראות מה יקרה, ולפי מדד מצב הרוח ומד הדציבלים והכעס של הלקוח, אתם קובעים את גובה הפיצוי? ארגונים רבים מחזיקים מחלקות שירות לקוחות. כולם מבינים שקל יותר לשמר לקוח מאשר לגייס לקוח חדש, אולם, לא כולם מבינים את החשיבות של תכנון […]
איך מודדים את ההצלחה בשיווק?
/0 תגובות/ב הבלוג של Wise Way /על ידי טל פרנק בן-משההמטרה בבסיס כל תכנית שיווק היא השגת היעדים העסקיים. מנהלי שיווק העובדים על פי לוח תכנון שנתי, גוזרים אותו לרבעונים, לחודשים ולשבועות. מדי תקופה בוחנים את הפעילות, על מנת להבין מה מחולל הצלחה ומהם הגורמים המפריעים בדרך. עורכים התאמות ושינויים בהתאם למציאות בהווה. שיווק אפקטיבי הוא זה המסייע להגדלת ההכנסה והרווחיות. האם בידיכם תכנית שיווק […]
שימוש בתוכן חזותי לחיזוק הקשר עם הקוראים
/0 תגובות/ב הבלוג של Wise Way, כללי /על ידי טל פרנק בן-משהבימים בהם אנחנו קוראים בעיקר תמונות וכותרות, חשוב מאוד להיות מסוגלים לייצר תוכן בפורמטים שונים. תוכן חזותי נצפה הרבה יותר מאשר תוכן כתוב. אנשים גם נוטים לשתף בתוכן חזותי יותר מאשר תוכן כתוב. ישנן דרכים שונות להשתמש בתמונות, איורים, ציורים וסרטונים. בפוסט הפעם התמקדתי ב 4 דרכים לשימוש בתוכן חזותי, לחיזוק הקשר עם הקוראים. […]
מתכננים, מודדים ומצליחים – תכנית שיווק חיונית להצלחה העסקית
/0 תגובות/ב הבלוג של Wise Way /על ידי טל פרנק בן-משהלפני שיושבים לתכנן את פעילות השיווק לשנת 2015, חייבים לבחון את ההצלחה שלנו ב 2014 ולערוך התאמות במידת הצורך. אין זמן מתאים יותר מתקופת החגים לתכנן את השנה הקרובה. מאחורינו כמעט ¾ שנה ולפנינו עוד רבעון אחד לסיים אותה בהצלחה. ההסתכלות אחורה ל 3 רבעונים של פעילות, מאפשרת לנו להבין טוב יותר מה מבין פעולות […]
4 הפעולות הראשונות שיש לעשות כשפותחים בלוג
/0 תגובות/ב הבלוג של Wise Way /על ידי טל פרנק בן-משהישנן סיבות שונות לכתיבת בלוג, המטרה העיקרית בניהול בלוג בעסק היא לצורך שמירה על קשר רציף עם הלקוחות הקיימים והעתידיים. הבלוג הנו משאב נפלא ליצירת הפניות (לידים). אבל, עלינו להבין שהקוראים מגיעים לבלוג בגלל התוכן, ולכן, עלינו להיות זהירים בהנעה לפעולה, לזכור מה המטרה שלנו לצד מה המטרה של הקורא ולוודא שאנחנו משלבים ביניהן. רוצים […]
מה המשמעות האמיתית “להפעיל את השיווק באוטומט”
/0 תגובות/ב הבלוג של Wise Way /על ידי טל פרנק בן-משהרבים כבר מבינים שמערך שיווק שעובד נכון בעסק, מסייע להגדלת ההכנסות. תפעול מערך שיווק מצריך תכנון מוקדם, הבנה של כלי השיווק, תשומת לב לשינויים ועדכונים ו… זמן, הרבה זמן.
תגובות מעוררות עניין – יש דבר כזה?
/0 תגובות/ב הבלוג של Wise Way /על ידי טל פרנק בן-משהיש לכם הצעה / רעיון נוסף איך לעורר עניין באמצעות התגובות בבלוג? מוזמנים לשתף את הקוראים.
איך לכתוב פחות ולהגיד יותר – למה כדאי לכם לקצר את התוכן בחצי
/0 תגובות/ב הבלוג של Wise Way /על ידי טל פרנק בן-משהלך ולקוראים שלך יש משהו משותף – שניכם רוצים שהפוסט יהיה קצר יותר.
לכתוב מעט ולהגיד יותר זה לגמרי לא פשוט, אבל זה אפשרי. הנה כמה דרכים שאפשר לאמץ:
מהו inbound marketing או במילים אחרות – איך להכניס את השיווק פנימה לעסק?
/0 תגובות/ב הבלוג של Wise Way /על ידי טל פרנק בן-משהרשת האינטרנט מאפשרת לנו להגיע לקהל רחב מאוד, בעלויות נמוכות יחסית. אם יודעים איך להשתמש בתוכן בחוכמה, אפשר להגדיל את האפקטיביות של התוכן השיווקי ולהפוך אותו מתוכן שיווקי פרסומי, הנחשב במקרים רבים כספאם, לתוכן שיווקי בעל ערך ממשי ללקוחות. ב inbound marketing אנחנו למעשה חותרים להפיכת הלקוחות שלנו ל”יחצ”נים” של העסק, באופן טבעי ויתרה מזו, […]
חשיבות התגובות בבלוג
/7 תגובות/ב הבלוג של Wise Way /על ידי טל פרנק בן-משהלקבל תגובות זה טוב, אבל להגיב בבלוגים אחרים לעיתים חשוב יותר.
כיום לכל עסק או מותג יש אתר, ואתר שמכבד את לקוחותיו ומבקריו, דואג שיהיה בו גם בלוג.
כל אחד מאתנו שוקד על הכתיבה בבלוג העסקי שלו, אנחנו נהנים ואפילו שמחים כשהקוראים מגיבים לנו בבלוג, אבל… האם אנחנו בעצמנו מבקרים בבלוגים עסקיים אחרים וטורחים להשאיר תגובה?
מה ההבדל בין בלוגר בעסק לבין בלוגר עסקי?
/0 תגובות/ב הבלוג של Wise Way /על ידי טל פרנק בן-משהלהיות בלוגר בעסק, כל אחד יכול, זה עניין של אימון ותרגול, ביחד עם הבנה שככל שנשתף את הקוראים שלנו בידע ובמידע שקיים אצלנו, כך נקרב אותם יותר לעסק שלנו.
להיות בלוגר בעסק שלך, המשמעות היא לשתף את הלקוחות שלך במידע מקצועי שיש לך.
להיות בלוגר עסקי, המשמעות היא שהבלוג הוא העסק והעסק הוא הבלוג. איזה בלוגר היית רוצה להיות?
חמישה טיפים לכתיבה מוצלחת
/0 תגובות/ב הבלוג של Wise Way /על ידי טל פרנק בן-משהכל אחד מאתנו יכול לכתוב לבלוג, הפעם ממש בקצרה, חמישה דברים שישנו את הבלוג שלך מ’בלוג מעייף’ לבלוג מוצלח! כותרת מצוינת – הקוראים סורקים את המידע ובוחרים במה להתמקד ועל מה לדלג הלאה. כדי שיעצרו לקרוא את הפוסט, הכותרת צריכה להיות מסקרנת ומעוררת עניין. מתחילים מהסוף – הפוך ממה שהורגלנו, במקום להתעכב על התחלה טובה, […]
איך מחזירים את ההשקעה על יצירת תוכן איכותי בבלוג
/0 תגובות/ב הבלוג של Wise Way /על ידי טל פרנק בן-משהכשאנחנו מתלבטים איך לחלק את תקציב השיווק, חשוב לקחת בחשבון גם את ההוצאות הכרוכות בתוכן השיווקי. בין אם מדובר בכתיבה שיווקית מקצועית, או עריכת התוכן במגזין דיגיטלי או העלאת התוכן במדיות השונות וכדומה.
איך כותבים תוכן רב עצמה בכל פוסט, כל פעם מחדש
/0 תגובות/ב הבלוג של Wise Way /על ידי טל פרנק בן-משהזה לא מספיק לכתוב תוכן איכותי בבלוג, צריך תוכן רב עצמה, כזה שיניע את הקוראים להמשיך ולקרוא את הפוסט עד הסוף, תוכן כזה שיניע את הקוראים לפעולה, לאחר סיום הקריאה. איך עושים זאת? לפניך מספר כללים ליצירת תוכן רב עצמה: מיקוד – כל פוסט פונה לקהל מטרה אחד ברור, הקורא חייב להבין שהתוכן מכוון ישירות […]
9 סיבות טובות שבגללן כדאי שיהיה לך בלוג
/0 תגובות/ב הבלוג של Wise Way /על ידי טל פרנק בן-משהאם יש לך בלוג שמתעדכן באופן קבוע, יש לך קהל קוראים שחוזר לקרוא את הפוסטים בכל פעם שמתפרסמים, אולי לא אחדש לך בפוסט הזה. אם יש לך בלוג וברצונך לשדרג יכולות, ממליצה להמשיך לקרוא. לנהל בלוג זה קלי קלות – לכתוב פוסט, להעלות את התוכן לבלוג באתר, לפרסם אותו לכל המבקרים באתר והאוהדים ברשתות החברתיות, […]
למה בלוגרים נכשלים
/0 תגובות/ב הבלוג של Wise Way /על ידי טל פרנק בן-משהרב האנשים שפותחים בלוג, מחזיקים מעמד בערך שלושה חודשים. למה? אולי כי קשה לנו להתמיד בעשייה שאינה מניבה תוצאות מהירות? הסיבה האמיתית שבגללה בלוגרים נכשלים, אינה נעוצה באיכות התוכן. את הבלוג אפשר להקים ביום אחד, או בשבוע, אלו שיבחרו שהבלוג יהיה חלק מהאתר, ייקח להם קצת יותר זמן. עדיין, מדובר בשבועות בודדים או בחודש-חודשיים. אז […]
5 סיבות שבגללן הבלוג העסקי שלך לא ממריא
/2 תגובות/ב הבלוג של Wise Way /על ידי טל פרנק בן-משהעל איכות התוכן אנחנו כבר לא מתווכחים, ברור לנו שאם התוכן בבלוג, אינו מעניין, לא רלבנטי לקוראים ולא עדכני, אף אחד לא יקרא. גם על העובדה שישנם בלוגים שמניבים תשואה יפה לעסקים, גם על זה אנחנו לא מתווכחים, ישנם בלוגים מוצלחים ביותר, שבקלות יחסית ניתן להמיר את הקוראים ללקוחות פעילים. אז מה קורה בבלוג שלך? […]
פירמידת התוכן
/1 תגובה/ב הבלוג של Wise Way /על ידי טל פרנק בן-משהשיווק באינטרנט הוא למעשה שיווק באמצעות תוכן, כדי שנוכל לעשות זאת בחוכמה, עלינו להבין איך ניתן לקחת פיסת מידע אחת ולהשתמש בה באופנים שונים במספר רב של ערוצי מדיה. מסטטוס קצר בפייסבוק ועד לספר מודפס, השימוש בתוכן שיווקי בפורמטים שונים, מאפשר לנו, מנהלי המותגים ובעלי העסקים להנגיש את המידע ללקוחותינו, באופן שבו קל להם לצרוך […]