מגוון הרצאות מוקלטות לשיווק וקידום עסקים

מסר זה כל הסיפור

מסר שיווקי ממוקד, מסייע לנו להסביר ללקוחות שלנו מי אנחנו, מה אנחנו עושים ובעיקר, למה כדאי להם לרכוש מאתנו.

ההרצאה עוסקת בשאלה מהו מסר שיווקי ואיך מנסחים מסר מנצח!

כדי להעביר מסר בהצלחה, חייבים שהמסר יהיה ממוקד.  כשמצליחים למקד את המסר, קהל המטרה מבין בפשטות ובקלות, את מה שאנחנו רוצים להגיד.

ההרצאה מלווה בתרגיל קצר – ממליצה לך לבצע את התרגיל, ואשמח לתת משוב לתוצאות התרגיל, לכל המעוניין, בשליחת אימייל קצר ישירות לתיבת המייל שלי tal@wiseway.co.il

איך ליצור בידול משמעותי ולהגדיל את הרווחיות

כולנו מבינים שכדי לבלוט מעל ההמון, צריך להיות שונים, מיוחדים.  אז איך זה שלא כולם באמת מצליחים?  בידול משמעותי הוא בידול אמיתי, לא בידול ‘על הנייר’,  אלא הדרך הייחודית בה הלקוחות תופסים את העסק שלך.  לשם כדאי לך לשאוף.

בהרצאה אחדד את מושגי הבידול והייחודיות, אציג בפני הקהל את מודל WiseSense לבידול משמעותי, בידול המבוסס על חדשנות ערך.  האתגר הוא לבדל את העסק והארגון מול התחרות, בדרך שבה הלקוחות יתפסו אותנו כשונים וכמשמעותיים עבורם.  הבידול אינו סיסמא, אינו סלוגן ולוגו, אלא המהות של העשייה.

בשוק תחרותי, הבידול הוא זה שמאפשר לעסק או למותג לצמוח ולהצליח.

5 דרכים פשוטות למגנט את הלקוחות לעסק

אנחנו חיים בעידן בו המידע זורם במהירות, בו הלקוחות שלנו צורכים את המידע בכל זמן ומקום.  אנחנו יודעים שהתוכן מהווה כלי שיווקי מספר אחד, בעידן של צריכת תוכן דיגיטלית, אבל נשאלת השאלה – איך עושים את זה נכון?  [לקריאת הפוסט בבלוג…]

חשיבה המצאתית בעסקים

שינוי קטן מוביל לתוצאה גדולה

תחילת שנה זו הזדמנות נהדרת לעשות קצת “סדר” בעסק, זה הזמן להבין שאם נמשיך לעשות בדיוק את אותם הדברים שעשינו עד עכשיו, נישאר בדיוק באותו המקום שהגענו אליו.

הרצאה מוקלטת על הדרך בה ניתן ליישם חשיבה המצאתית בעסקים
לא מדובר בהמצאה חדשה, בחדשנות טכנולוגית, בשיטות שיווק כלשהן וכמובן שלא מדובר בקוסמות!
בהדרכה הצגנו 4 כלים פשוטים  ומי שבוחר לאמץ אחד מהם או יותר, יחולל שינוי בעסק.

האינטרנט של הדברים

מגמות שיווק באינטרנט לשנת 2013

המהפכה הדיגיטלית כבר כאן!  הכל קורה בטלפון… הדרך בה אנו צורכים חדשות, קוראים אימיילים, מתעדכנים בנעשה עם חברים קורה ברובו מבעד למסך הקטן בכף ידינו, באמצעות מכשיר הטלפון החכם.  חייבים להבין שהשינויים כבר כאן!  השיווק של היום כלל אינו דומה לשיווק של אתמול.  הכל קורה מהר ובכל מקום. הלקוחות שלכם מצפים שגם אתם תצעדו קדימה.

לפניכם הרצאה שניתנה בכנס “מזניקים את העסקים ב 2013 בגדרה”, ביוזמה של ‘כל גדרה לעסקים’ ו’מגזין פודרה’ ב 5 בפברואר 2013.