מה מסתתר מאחורי הלוגו?
עיצוב לוגו הוא חלק אינטגרלי מאסטרטגיית המותג, הלוגו משקף את ערכי המותג ומטרתו היא להיחרט במוחו של הצרכן, כך שיוכל לזהותו בקלות בכל מפגש. העוסקים במיתוג, מקדישים זמן רב וחשיבה עמוקה בעיצוב נכון של הלוגו, הן במרכיבי הסמל, בצבעים ובפונטים. ישנם מעצבי לוגו המשלבים מוטיבים נסתרים, שאנחנו לא ערים להם במודע, אך מטרתם לשתול מסרים נוספים במוחנו.
הנה מספר דוגמאות:
רוצים לראות עוד לוגואים מעניינים? תוכלו למצוא כאן:
http://smashinghub.com/27-popular-logos-with-hidden-meanings.htm
הלוגו אינו מהות המיתוג ,אלא נועד לתאר את המותג,המוצר השרות והתועלות שלו.מותג הינו ציפיה למשהו שבדרך כלל ניתן לצרכן. מוצר ממותג יש בו שונ מסויים ממוצר רגיל שדומה לו שהוא,בייחודיות, מקוריות יצירתיות,איכות,י והתבלטות,ובדבר הנוסף,הק”מ הנוסף,שניתן לצרכן בנוסף למוצר או השרות המסויים.
צודקת בהחלט, הלוגו אינו מהות המיתוג, הוא חלק אינטגרלי ממנו. המאפשר לזהות את המותג בקלות. יתרה מזה, מיתוג מוצלח נמדד ביכולת שלנו להסיר את הלוגו ולוודא שהלקוחות מזהים אותו בקלות, אבל זה כבר למאמר הבא…
תודה על התגובה 🙂
טל