אימיילים – כי העיצוב כן קובע…
תיבת המייל שלנו מוצפת מדי יום במסרים רבים, כל אחד מהנמענים מוצא את עצמו נאבק בזולל הזמן הנקרא “קריאת אימיילים” ורבים מאתנו מדלגים/מפספסים אימיילים חשובים, לעיתים, רק כי נראה לנו שהם לא בשבילנו, או שמנסים למכור לנו דבר מה שאינו מענייננו.
מה עלינו לעשות, כדי לעבור את מחסוםה’אי קריאה’ הזה?
חשוב להבין שהעיצוב כן קובע, אנחנו קונים בעיניים ולכן כמובן גם קוראים בעיניים, ומה שעמוס, מלא בטקסטים שכל מילה / שורה / פסקה נראים בדיוק אותו הדבר, לא מושך את תשומת ליבנו.
ישנם מספר דברים שכדאי להטמיע בעיצוב האימיילים שלנו וכך להגדיל את הסיכוי שהנמענים אכן יפתחו אותם.
- איזון נכון בין תמונות לטקסטים, יותר מדי מכל אחד מהם יוביל אותם היישר לתיבת הזבל…
- תמונות המקושרות באופן אסוציאטיבי לתוכן, מחזקות את העברת המסר. יחד עם זאת, ישנם משתמשים רבים שלא צופים באימייל בתצוגת התמונות, אלא אם יאשרו זאת על ידי הקלקה, ולכן, חשוב מאוד שהתוכן יופיע באופן כזה שימשוך את תשומת הלב גם בלי התמונות.
- תכנים ארוכים – תוסיפו תוכן עניינים, כן, לאחרונה יותר ויותר עסקים משווקים באמצעות ניזולטר תקופתי, זוהי טקטיקה של שיווק באימיילים, ניוזלטר מטבעו מרובה בתוכן, ספקו לקוראים אינדקס שידעו מה נכלל בתוכן, גם מבלי לגלול מטה ולגלות את הכתבות הכי מעניינות…
- הנעה לפעולהרק כשזה מתאים, לעיתים הניוזלטר / האימייל הפשוט נשלח רק לשם שיתוף במידע, לעיתים אנחנו רוצים להניע את הקורא לפעולה. חשוב שנהיה ברורים, אם אנו רוצים שהקורא יפעל בדרך כלשהי, עלינו להנחות אותו בצורה ברורה ופשוטה.
- כותרת מעניינת, וכמובן, איך אפשר לסיים בלי להזכיר את כוחה של כותרת מוצלחת. כותרת שנותנת לקורא טעימה, מושג כלשהו על מה שצפוי לו, כזו שלא תבטיח הרים וגבעות, אולם בהחלט תוביל אותו בצעד הראשון בקריאה. חישבו על הכותרת, רצוי שתהיה קצרה ועניינית, לא יבשה וגם לא יותר מדי ססגונית. התאימו את הכתיבה לנמענים שלכם, חישבו מה עובר להם בראש כשהם רואים את המייל שלכם ומה יגרום להם לפתוח ולקרוא פנימה.
השאירו תגובה
Want to join the discussion?Feel free to contribute!