4 מקורות מידע חשובים למנהלי תוכן
אחד האתגרים בניהול בלוג לאורך זמן הוא יצירת התוכן. מנהלי תוכן נדרשים להיות מעודכנים בנעשה בעולם התוכן הקרוב אליהם, בזמן אמת. מרביתנו מכירים את הבלוגים העסקיים והחדשותיים בתחום הקרוב אלינו, אבל, עם יד על הלב, זו טיפה בים. בחרתי להציג לכם 4 מקורות מידע שיכולים לסייע לכם להבין על מה מדברים, מה מעניין את הקוראים, למצוא תשובות לשאלות ולקבל השראה לתוכן מקורי.
קהילת משווקים גדולה, המהווה מקור נהדר למאמרים בתחום השיווק. נרשמים לאתר, בוחרים את הנושאים שאנחנו רוצים ללמוד עליהם, מקבלים את המידע ישירות לאימייל אחת לשבוע. זהו כלי מבית Hubspot.
המקום בו ניתן למצוא את התוכן ה’חם’ במגוון נושאים רחב. ריכוז מצוין של מקורות מידע כגון Mashable, Fast Company, TechCrunch, הבלוג של סט’ גודין ועוד. כמעט כל מה שצריך במקום אחד. ניתן לפתוח חשבון ולאגד את האתרים והבלוגים שמעניינים באופן אישי, מתוך מאגר של למעלה מ 32,000 מקורות מידע.
מבוסס על העיקרון שלכל שאלה יש תשובה. זוהי רשת חברתית שבאפשרותה ניתן לזהות מגמות, ואף לבסס את עצמכם כברי סמכות בתחום עיסוקכם, באמצעות מתן תשובות לשאלות ב Quora. האתר באנגלית ויש לפתוח פרופיל על מנת לשאול ולענות על שאלות אחרים.
מקור מידע מעניין, נרשמים לאתר, מעלים תוכן בקהילה מוגדרת, חברי הקהילה מגיבים ומצביעים והתוכן שמקבל הכי הרבה רייטינג מופיע במעלה התוכן. האתר מבוסס על תגמולים לקוראים המגיבים, במטרה לעודד אינטראקציה בין הכותבים לקוראים.
ממליצה להיכנס לאתרים אלו, להירשם, להגדיר מהם תחומי התוכן המעניינים אתכם ולהיות מעודכנים בזמן אמת. אמנם מדובר בכמות תוכן עצומה, אבל כשבוחרים את הנושאים המעניינים, תופתעו לגלות כמה מידע קיים שם, שיכול לסייע לכם ואולי להוות השראה לתוכן מקורי שלכם.
אחלה מאמר, לגמרי תוכן שכל מנהל תוכן חייב שיהיה לו בארסנל שלו.
תודה
נהנתי מאוד לקרוא – תודה רבה