הצהרת נגישות
אני רואה חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט לאנשים עם מוגבלויות, ובכך לאפשר למרבית האוכלוסייה לגלוש בקלות ובנוחות לתכנים הרבים הקיימים באתר.
האתר הונגש בהתאם להנחיות הנגשת אתרי אינטרנט 2.0 והוגש לאישור עמותת נגישות ישראל.
בבדיקה באתר European Internet Inclusion Initiative התקבל ציון 94.42 מתוך 100.
- אמצעי הניווט וההתמצאות באתר פשוטים ונוחים לשימוש.
- התכנים באתר כתובים בשפה פשוטה וברורה ומאורגנים היטב, באמצעות כותרות ורשימות.
- האתר מותאם לצפייה בסוגי הדפדפנים השונים: כרום, פיירפוקס ואקפלורר, ולגלישה במכשירים ניידים.
- התמונות באתר מכילות תוכן חלופי, להקלה על משתמשים בקורא מסך.
- סרגל הנגישות המופיע בכל עמודי האתר, מאפשר שליטה בנראות האתר – הגדלת / הקטנת הגופנים, שינוי הניגודיות וניווט מקלדת.
- הקישורים באתר ברורים ומכילים הסבר לאן הם מקושרים.
במידה ונתקלתם בקושי כלשהו באתר שלי, אשמח אם תצרו אתי קשר ותודיעו לי על כך.
אני מתחייבת לעשות כל שביכולתי, על מנת לאפשר לכל אחד ואחת ליהנות מהתכנים המוגשים באתר.
בברכה,
טל פרנק בן-משה
התאמה אישית בשיווק הדיגיטלי
/0 תגובות/ב הבלוג של Wise Way /על ידי טל פרנק בן-משהתיבת האימייל של הלקוחות שלנו מוצפת בעשרות אימיילים מדי יום, שמרביתם כלל לא קשורים לעיסוק היומיומי שלהם. כל מי שמפעיל מערכת דיוור ושולח את האימיילים באמצעות מערכת דיוור ייעודית, מקפיד להכניס את השם הפרטי של הנמען לגוף האימייל. אך בזה לא מתחילה וודאי שלא מסתיימת ההתאמה האישית (פרסונליזציה). התאמה אישית תבוא לידי ביטוי בהתאמת התכנים […]
קפה נמרוד – מסעדה גלילית בתל אביב, מקום בו ראש פינה מגיעה לנמל [חוויה אישית]
/0 תגובות/ב הבלוג של Wise Way /על ידי טל פרנק בן-משהכי אם נעשה בדיוק את מה שהמתחרים שלנו עושים, יש סיכוי שנצליח? אין עסק ללא מתחרים, גם אלו שחושבים שהם לבד בתחומם, אם הם מסתכלים סביב, הם מגלים שהם לא לבד. לעתים התחרות היא עקיפה (כתבתי על כך בפוסט “מי במאת המתחרה שלך?”). התחרות האמתית היא תחרות על הצרכן. המשמעות היא, שאם כל העסקים בתחום […]
למה שלא נעשה ב 2016 בדיוק את מה שעשינו ב 2015?
/0 תגובות/ב הבלוג של Wise Way /על ידי טל פרנק בן-משהזה הזמן לחשב מסלול מחדש, רגע לפני שנסיים את השנה העסקית ותגיע השנה הבאה. כי אם נעשה בדיוק את אותם הדברים שעשינו בשנה החולפת, במקרה הטוב, נגיע לאותן התוצאות.
מידע חדשותי של האחד יכול לשמש מסר אקטיבי לאחר? [פוסט אישי]
/0 תגובות/ב הבלוג של Wise Way /על ידי טל פרנק בן-משהמסר שיווקי ייכנס לראשו וליבו של קהל היעד שלך כשהוא ממוקד ו… כשחוזרים עליו שוב ושוב. הפוסט הפעם לא עוסק בחשיבותו של מסר שיווקי ממוקד, על כך כתבתי והרציתי פעמים רבות. הפעם אני רוצה לשתף אתכם במחשבות שעלו לי אתמול, בעקבות צפייה במבזקי החדשות בין 6:45-8:00 בבוקר. בשעות הבוקר, לערך כל חצי שעה יש מבזק […]
מה עושה לנו שיווק שלילי? מתי נכון (ומתי לא…) להשתמש באקטואליה בתוכן שיווקי?
/0 תגובות/ב הבלוג של Wise Way, כללי /על ידי טל פרנק בן-משהחזרתי מהיעדרות של שבועיים ועברתי על המיילים המנותבים ל’קידומי מכירות’ בתיבת הג’ימייל שלי. להפתעתי, אחרי שרבים סיימו להזכיר לכולנו ש’אחרי החגים כבר כאן’, חלק לא מועט מבעלי העסקים השוקדים לשווק את מרכולתם באמצעות אימיילים, בחרו להשתמש במצב הביטחוני הקשה בתקופה האחרונה, כמקדם מכירות. מחקרים מראים שאנשים מאושרים, אנשים שמחים, פותחים את הארנק יותר בקלות. זו […]
גם עצמאים יכולים לצאת לחופשה ארוכה…
/0 תגובות/ב הבלוג של Wise Way /על ידי טל פרנק בן-משהלצאת לחופשה כעצמאית, כלל לא מובן מאליו. אחת הסיבות שאנחנו בוחרים להקים עסק עצמאי, מעבר לרצון של המימוש העצמי המקצועי, הוא לעתים הרצון ‘להיות אדון לעצמנו’. לקבוע לעצמנו מתי לעבוד, כמה לעבוד, מתי לצאת לחופשה, בקיצור, להיות המנהלים של עצמנו. עם הזמן, כמעט כל עצמאי מגלה שה’בוסים’ האמיתיים שלנו, הם לא אחרים מאשר ה… לקוחות. […]
אתר עסקי – לא בשביל למכור יותר!
/2 תגובות/ב הבלוג של Wise Way /על ידי טל פרנק בן-משהאפשר להפיק תועלת מאתר עסקי, גם כשלא מתכוונים למכור דבר. היום, כשאנחנו מחפשים תשובה כלשהי, לאן אנחנו פונים? ל’רבי גוגל’… מי שלא נמצא בגוגל, משמע אינו קיים. אבל, מה לעשות אם לעסק שלך אין מה למכור באינטרנט? איך בכל זאת אפשר להפיק תועלת מאתר עסקי, גם בלי למכור? הפוסט הזה מתמקד בפעילות עסקית ללא […]
מה עושים כשהמתחרה אגרסיבי? משיבים מלחמה? או…
/0 תגובות/ב הבלוג של Wise Way /על ידי טל פרנק בן-משהלא אחת אי נתקלת בסיטואציה שלקוח פונה אלי לייעוץ, כי המתחרה שלו יוצר ‘רעידת אדמה‘ בשוק. לדוגמא, מתחרה חדש פועל בערוצי הפצה אינטרנטיים, בעוד הוא מחזיק רשת חנויות פיסיות. או מתחרה פיתח מוצר חדש ומחדיר אותו לשוק במחיר אטרקטיבי, בדרך זו הוא משתלט על השוק, נוגס בנתח שוק משמעותי של העסק, וזאת על אף שהמוצר […]
מסר – זה כל הסיפור!
/0 תגובות/ב הבלוג של Wise Way /על ידי טל פרנק בן-משהכשמישהו שואל אותך מה העיסוק שלך, ועליך לקחת אוויר לפני שתענה… או שעליך לחשוב רגע איך לנסח את התשובה… יש לך בעיה. כי, אם המסר שלך לא ברור לך – איך יהיה ברור לקהל היעד שלך?
מי באמת המתחרה שלך?
/0 תגובות/ב הבלוג של Wise Way /על ידי טל פרנק בן-משהמתחרה עקיף הינו מתחרה שאינו מספק את המוצר או השירות שהעסק שלך מספק. מתחרה עקיף על פי רוב מתחרה בך על תשומת הלב והארנק של קהל היעד שלך. שניכם פונים לאותו קהל מטרה, ולמרות שכל אחד מכם מציע מוצר שונה לחלוטין, העונה על צרכים שונים לגמרי, שניכם מצויים בתחרות.
אתר חדש – מאיפה מתחילים?
/0 תגובות/ב הבלוג של Wise Way, כללי /על ידי טל פרנק בן-משההחלטת להקים אתר חדש, אין לך מושג מאיפה מתחילים? החלטת שהגיע הזמן להקים אתר חדש, או לשדרג את הישן, ואני לא נכנסת לסיבות שהביאו אותך להחלטה זו, אלא רק מברכת אותך על החלטת, כי באמת הגיע הזמן. השבוע התקשרה אלי אביבה, אנחנו לא מכירות, אבל היא צפתה ביוטיוב בהרצאה שנתתי במסגרת כנס וורדפרס, ובהרצאה הסברתי איך […]
ניסוח הצעה שיווקית טובה ב 3 שלבים פשוטים
/0 תגובות/ב הבלוג של Wise Way /על ידי טל פרנק בן-משהבכל פעם שאנחנו רוצים להציע ללקוחות שלנו מוצר או שירות, עלינו לנסח את ההצעה השיווקית. רבים פועלים על פי האינטואיציה, בהתאם למה שהמתחרים עושים ולפעמים בהתאם למצב הרוח הנוכחי. אבל, כדי שהצעה שיווקית טובה תפגוש את הלקוח במקום שבו נוח לו לקנות מכם, כדאי להשקיע מעט מאמץ ולנסח הצעה מדויקת. ההבדל בין שיווק למכירות נעוץ […]
מה הופך אתר להיות אתר עסקי-מקצועי שהלקוחות רוצים לחזור אליו?
/0 תגובות/ב הבלוג של Wise Way /על ידי טל פרנק בן-משההשאלה היא לא מה יגרום לאתר שלך להופיע בעמוד הראשון של גוגל, גם לא בשאלה, איך להביא תנועה גדולה לאתר.
אלא, איך האתר יכול לשרת את הלקוחות שלך ולהגדיל את הפעילות העסקית שלך? או במילים פשוטות, איך אפשר להשתמש באתר ככלי ממשי לקידום העסק?
5 דרכים פשוטות למגנט את הלקוחות בחזרה לעסק שלך
/0 תגובות/ב הבלוג של Wise Way /על ידי טל פרנק בן-משהאנחנו חיים בעידן בו המידע זורם במהירות, בו הלקוחות שלנו צורכים את המידע בכל זמן ומקום. אנחנו יודעים שהתוכן מהווה כלי שיווקי מספר אחד, בעידן של צריכת תוכן דיגיטלית, אבל נשאלת השאלה – איך עושים את זה נכון? מה התדירות המתאימה, מבלי לעצבן. על מה כותבים, מבלי לתת לקוראים הרגשה שכל הזמן מוכרים להם משהו, […]
4 טיפים להגדלת סיכויי הפתיחה של המיילים
/0 תגובות/ב הבלוג של Wise Way /על ידי טל פרנק בן-משהאל תקוו שהאימיילים שלכם ייפתחו, תדאגו לעשות את הדברים הנכונים, כדי שזה יקרה. השקעת בכתיבת תוכן איכותי, ערכת מגזין דיגיטלי ולא פותחים את המייל שלך, מתסכל? סביר להניח שהמנויים שלך מוצפים בעשרות אימיילים ביום, חלקם אימיילים חשובים מאוד מבחינתם, והיתר נדחקים הצידה, אם לא נמחקים. גוגל ערכה שינוי לפני זמן לא רב, והגדירה בתיבת האינבוקס […]
איך בוחרים על מה לכתוב את הפוסט הבא בבלוג?
/2 תגובות/ב הבלוג של Wise Way /על ידי טל פרנק בן-משההחלטתם להתחיל לכתוב לבלוג, החלטה חשובה! מה עושים עכשיו? איך ניגשים לכתיבת פוסטים לבלוג? מה חשוב לדעת לפני שכותבים?
דגשים בגיבוש תכנית תוכן:
לפני שמתיישבים לכתוב פוסט לבלוג, ההחלטה הראשונה והקריטית היא: מה המסר שאני רוצה להעביר?
מסר ממוקד ומדויק, ישאיר בידי הקורא מידע רלבנטי ומשמעותי עבורו.
למה חשוב להבין למי כותבים את התוכן השיווקי?
/0 תגובות/ב הבלוג של Wise Way /על ידי טל פרנק בן-משהתוכן שיווקי ממוקד מסייע לנו להעביר מידע משמעותי לקהל היעד שלנו. כשאנחנו פועלים על פי תכנית ידועה מראש, אנחנו חוסכים את המשאב החסר ביותר שלנו – משאב הזמן. תכנית תוכן סדורה, מסייעת לנו להבין למי נכתוב, על מה נכתוב, מהם סוגי התכנים שנכתוב עליהם, באיזה פורמט נכין את התכנים השונים ואיפה נקדם אותם. כל זה […]
סופרבול זה מזמן לא רק משחק… זה עולם שלם של פרסום ומופעים מרהיבים
/0 תגובות/ב הבלוג של Wise Way /על ידי טל פרנק בן-משהבכל שנה התרגשות חדשה, והפעם החלטתי לתת לכם טעימה מחמש הפרסומות הטובות בסופרבול 2015, כפי שדורגו על ידי אתר superbowl-commercials.org במקום החמישי Dove #RealStrength פרסומת מרגשת וכיפית, אם אני הייתי צריכה לדרג אותה, לא בטוחה שהיא הייתה זוכה במקום החמישי, אנחנו מכירים את הקו ש Dove מנכסת לעצמה, של חיבור לאנשים הרגילים. דרך מעניינת […]
מה בין נגישות לאינטרנט של הדברים?
/0 תגובות/ב הבלוג של Wise Way /על ידי טל פרנק בן-משהמה הכוונה ב’אינטרנט של הדברים’? לחיבור של אובייקטים, אנשים, מקומות ואינטרנט. בקיצור, החפצים הדוממים הנתמכים על ידי בסיסי מידע, יהפכו (חלקם כבר שם) לחכמים, היכולים לתקשר אחד עם השני וגם אתנו, הצרכנים. האינטרנט של הדברים הוא חלומות הפרוע של מנהל השיווק! לדברי סטיוארט יונג, בטור שכתב בפורבס, האינטרנט של הדברים יעשה שימוש חכם בשיווק בדרכים […]
איך צריכה להיראות אסטרטגיית התוכן בשנה הקרובה?
/0 תגובות/ב הבלוג של Wise Way /על ידי טל פרנק בן-משהאיריס ואן הרפן נמנית בין מעצבי האופנה הצעירים הבולטים של היום, ידועה בזכות עיצוביה יוצאי הדופן בהם היא משלבת אמנות מסורתית ועבודת יד דקדקנית עם טכניקות חדשניות כמו שימוש במדפסת תלת ממד. הדרך בה ניגשת ואן הרפן לעבודה נעוצה במשולש אסטרטגי: הנרטיב (הסיפור) – החומר – הטכנולוגיה. גם בשיווק ניתן להסתכל על אסטרטגיית התוכן ב […]