Bespoke suit template and tools

התאמה אישית בשיווק הדיגיטלי

תיבת האימייל של הלקוחות שלנו מוצפת  בעשרות אימיילים מדי יום, שמרביתם כלל לא קשורים לעיסוק היומיומי שלהם. כל מי שמפעיל מערכת דיוור ושולח את האימיילים באמצעות מערכת דיוור ייעודית, מקפיד להכניס את השם הפרטי של הנמען לגוף האימייל.  אך בזה לא מתחילה וודאי שלא מסתיימת ההתאמה האישית (פרסונליזציה). התאמה אישית תבוא לידי ביטוי בהתאמת התכנים […]

קפה נמרוד מסעדה גלילית בתל אביב

קפה נמרוד – מסעדה גלילית בתל אביב, מקום בו ראש פינה מגיעה לנמל [חוויה אישית]

כי אם נעשה בדיוק את מה שהמתחרים שלנו עושים, יש סיכוי שנצליח? אין עסק ללא מתחרים, גם אלו שחושבים שהם לבד בתחומם, אם הם מסתכלים סביב, הם מגלים שהם לא לבד.  לעתים התחרות היא עקיפה (כתבתי על כך בפוסט “מי במאת המתחרה שלך?”).  התחרות האמתית היא תחרות על הצרכן. המשמעות היא, שאם כל העסקים בתחום […]

Colorful post It notes with pin and clip on business diary page

למה שלא נעשה ב 2016 בדיוק את מה שעשינו ב 2015?

זה הזמן לחשב מסלול מחדש, רגע לפני שנסיים את השנה העסקית ותגיע השנה הבאה. כי אם נעשה בדיוק את אותם הדברים שעשינו בשנה החולפת, במקרה הטוב, נגיע לאותן התוצאות.

Microphone on the background blurred figures of people during a rally closeup

מידע חדשותי של האחד יכול לשמש מסר אקטיבי לאחר? [פוסט אישי]

מסר שיווקי ייכנס לראשו וליבו של קהל היעד שלך כשהוא ממוקד ו… כשחוזרים עליו שוב ושוב. הפוסט הפעם לא עוסק בחשיבותו של מסר שיווקי ממוקד, על כך כתבתי והרציתי פעמים רבות.  הפעם אני רוצה לשתף אתכם במחשבות שעלו לי אתמול, בעקבות צפייה במבזקי החדשות בין 6:45-8:00 בבוקר.  בשעות הבוקר, לערך כל חצי שעה יש מבזק […]

Death_to_stock_communicate_hands_2 (Small)

מה עושה לנו שיווק שלילי? מתי נכון (ומתי לא…) להשתמש באקטואליה בתוכן שיווקי?

חזרתי מהיעדרות של שבועיים ועברתי על המיילים המנותבים ל’קידומי מכירות’ בתיבת הג’ימייל שלי. להפתעתי, אחרי שרבים סיימו להזכיר לכולנו ש’אחרי החגים כבר כאן’, חלק לא מועט מבעלי העסקים השוקדים לשווק את מרכולתם באמצעות אימיילים, בחרו להשתמש במצב הביטחוני הקשה בתקופה האחרונה, כמקדם מכירות. מחקרים מראים שאנשים מאושרים, אנשים שמחים, פותחים את הארנק יותר בקלות.  זו […]

london eye

גם עצמאים יכולים לצאת לחופשה ארוכה…

לצאת לחופשה כעצמאית, כלל לא מובן מאליו. אחת הסיבות שאנחנו בוחרים להקים עסק עצמאי, מעבר לרצון של המימוש העצמי המקצועי, הוא לעתים הרצון ‘להיות אדון לעצמנו’.  לקבוע לעצמנו מתי לעבוד, כמה לעבוד, מתי לצאת לחופשה, בקיצור, להיות המנהלים של עצמנו. עם הזמן, כמעט כל עצמאי מגלה שה’בוסים’ האמיתיים שלנו, הם לא אחרים מאשר ה… לקוחות. […]

Gone Viral

אתר עסקי – לא בשביל למכור יותר!

אפשר להפיק תועלת מאתר עסקי, גם כשלא מתכוונים למכור דבר.   היום, כשאנחנו מחפשים תשובה כלשהי, לאן אנחנו פונים? ל’רבי גוגל’…  מי שלא נמצא בגוגל, משמע אינו קיים.  אבל, מה לעשות אם לעסק שלך אין מה למכור באינטרנט? איך בכל זאת אפשר להפיק תועלת מאתר עסקי, גם בלי למכור?  הפוסט הזה מתמקד בפעילות עסקית ללא […]

Low angle view of an African American male runner winning race a

מה עושים כשהמתחרה אגרסיבי? משיבים מלחמה? או…

לא אחת אי נתקלת בסיטואציה שלקוח פונה אלי לייעוץ, כי המתחרה שלו יוצר ‘רעידת אדמה‘ בשוק. לדוגמא, מתחרה חדש פועל בערוצי הפצה אינטרנטיים, בעוד הוא מחזיק רשת חנויות פיסיות.  או מתחרה פיתח מוצר חדש ומחדיר אותו לשוק במחיר אטרקטיבי, בדרך זו הוא משתלט על השוק, נוגס בנתח שוק משמעותי של העסק, וזאת על אף שהמוצר […]

pencil and paper with My Story words near gumshoes

מסר – זה כל הסיפור!

כשמישהו שואל אותך מה העיסוק שלך, ועליך לקחת אוויר לפני שתענה… או שעליך לחשוב רגע איך לנסח את התשובה… יש לך בעיה. כי, אם המסר שלך לא ברור לך – איך יהיה ברור לקהל היעד שלך?

summer vacation in the hammock

מי באמת המתחרה שלך?

מתחרה עקיף הינו מתחרה שאינו מספק את המוצר או השירות שהעסק שלך מספק. מתחרה עקיף על פי רוב מתחרה בך על תשומת הלב והארנק של קהל היעד שלך. שניכם פונים לאותו קהל מטרה, ולמרות שכל אחד מכם מציע מוצר שונה לחלוטין, העונה על צרכים שונים לגמרי, שניכם מצויים בתחרות.

אסטרטגיית הקמת אתר חדש

אתר חדש – מאיפה מתחילים?

החלטת להקים אתר חדש, אין לך מושג מאיפה מתחילים?  החלטת שהגיע הזמן להקים אתר חדש, או לשדרג את הישן, ואני לא נכנסת לסיבות שהביאו אותך להחלטה זו, אלא רק מברכת אותך על החלטת, כי באמת הגיע הזמן. השבוע התקשרה אלי אביבה, אנחנו לא מכירות, אבל היא צפתה ביוטיוב בהרצאה שנתתי במסגרת כנס וורדפרס, ובהרצאה הסברתי איך […]

special offer hot sales promotion bargain webshop icon or online

ניסוח הצעה שיווקית טובה ב 3 שלבים פשוטים

בכל פעם שאנחנו רוצים להציע ללקוחות שלנו מוצר או שירות, עלינו לנסח את ההצעה השיווקית.  רבים פועלים על פי האינטואיציה, בהתאם למה שהמתחרים עושים ולפעמים בהתאם למצב הרוח הנוכחי.  אבל, כדי שהצעה שיווקית טובה תפגוש את הלקוח במקום שבו נוח לו לקנות מכם, כדאי להשקיע מעט מאמץ ולנסח הצעה מדויקת. ההבדל בין שיווק למכירות נעוץ […]

site content

מה הופך אתר להיות אתר עסקי-מקצועי שהלקוחות רוצים לחזור אליו?

השאלה היא לא מה יגרום לאתר שלך להופיע בעמוד הראשון של גוגל, גם לא בשאלה, איך להביא תנועה גדולה לאתר.
אלא, איך האתר יכול לשרת את הלקוחות שלך ולהגדיל את הפעילות העסקית שלך? או במילים פשוטות, איך אפשר להשתמש באתר ככלי ממשי לקידום העסק?

ways to magnet your customers back

5 דרכים פשוטות למגנט את הלקוחות בחזרה לעסק שלך

אנחנו חיים בעידן בו המידע זורם במהירות, בו הלקוחות שלנו צורכים את המידע בכל זמן ומקום.  אנחנו יודעים שהתוכן מהווה כלי שיווקי מספר אחד, בעידן של צריכת תוכן דיגיטלית, אבל נשאלת השאלה – איך עושים את זה נכון? מה התדירות המתאימה, מבלי לעצבן. על מה כותבים, מבלי לתת לקוראים הרגשה שכל הזמן מוכרים להם משהו,  […]

/tips-to-increase-email-click

4 טיפים להגדלת סיכויי הפתיחה של המיילים

אל תקוו שהאימיילים שלכם ייפתחו, תדאגו לעשות את הדברים הנכונים, כדי שזה יקרה. השקעת בכתיבת תוכן איכותי, ערכת מגזין דיגיטלי ולא פותחים את המייל שלך, מתסכל? סביר להניח שהמנויים שלך מוצפים בעשרות אימיילים ביום, חלקם אימיילים חשובים מאוד מבחינתם, והיתר נדחקים הצידה, אם לא נמחקים. גוגל ערכה שינוי לפני זמן לא רב, והגדירה בתיבת האינבוקס […]

Fotolia_51375804_XS הקלדה על מחשב נייד

איך בוחרים על מה לכתוב את הפוסט הבא בבלוג?

החלטתם להתחיל לכתוב לבלוג, החלטה חשובה! מה עושים עכשיו? איך ניגשים לכתיבת פוסטים לבלוג? מה חשוב לדעת לפני שכותבים?
דגשים בגיבוש תכנית תוכן:
לפני שמתיישבים לכתוב פוסט לבלוג, ההחלטה הראשונה והקריטית היא: מה המסר שאני רוצה להעביר?
מסר ממוקד ומדויק, ישאיר בידי הקורא מידע רלבנטי ומשמעותי עבורו.

2014-11-Life-of-Pix-free-stock-photos-coffee-work-computer-table-leeroy (Small)

למה חשוב להבין למי כותבים את התוכן השיווקי?

תוכן שיווקי ממוקד מסייע לנו להעביר מידע משמעותי לקהל היעד שלנו.  כשאנחנו פועלים על פי תכנית ידועה מראש, אנחנו חוסכים את המשאב החסר ביותר שלנו – משאב הזמן.  תכנית תוכן סדורה, מסייעת לנו להבין למי נכתוב, על מה נכתוב, מהם סוגי התכנים שנכתוב עליהם, באיזה פורמט נכין את התכנים השונים ואיפה נקדם אותם. כל זה […]

Row of silver trophies and one gold isolated on white

סופרבול זה מזמן לא רק משחק… זה עולם שלם של פרסום ומופעים מרהיבים

בכל שנה התרגשות חדשה, והפעם החלטתי לתת לכם טעימה מחמש הפרסומות הטובות בסופרבול 2015, כפי שדורגו על ידי אתר superbowl-commercials.org   במקום החמישי Dove #RealStrength פרסומת מרגשת וכיפית, אם אני הייתי צריכה לדרג אותה, לא בטוחה שהיא הייתה זוכה במקום החמישי, אנחנו מכירים את הקו ש Dove מנכסת לעצמה, של חיבור לאנשים הרגילים.  דרך מעניינת […]

Apple Devices On A Desk Presenting Ios 8

מה בין נגישות לאינטרנט של הדברים?

מה הכוונה ב’אינטרנט של הדברים’? לחיבור של אובייקטים, אנשים, מקומות ואינטרנט.  בקיצור, החפצים הדוממים הנתמכים על ידי בסיסי מידע, יהפכו (חלקם כבר שם) לחכמים, היכולים לתקשר אחד עם השני וגם אתנו, הצרכנים. האינטרנט של הדברים הוא חלומות הפרוע של מנהל השיווק! לדברי סטיוארט יונג, בטור שכתב בפורבס, האינטרנט של הדברים יעשה שימוש חכם בשיווק בדרכים […]

Group of business people using electronic devices at work

איך צריכה להיראות אסטרטגיית התוכן בשנה הקרובה?

איריס ואן הרפן  נמנית בין מעצבי האופנה הצעירים הבולטים של היום, ידועה בזכות עיצוביה יוצאי הדופן בהם היא משלבת אמנות מסורתית ועבודת יד דקדקנית עם טכניקות חדשניות כמו שימוש במדפסת תלת ממד.  הדרך בה ניגשת ואן הרפן לעבודה נעוצה במשולש אסטרטגי:  הנרטיב (הסיפור) – החומר – הטכנולוגיה. גם בשיווק ניתן להסתכל על אסטרטגיית התוכן ב […]