Creative cooking ideas recipe-book

4 הפעולות הראשונות שיש לעשות כשפותחים בלוג

ישנן סיבות שונות לכתיבת בלוג, המטרה העיקרית בניהול בלוג בעסק היא לצורך שמירה על קשר רציף עם הלקוחות הקיימים והעתידיים.

הבלוג הנו משאב נפלא ליצירת הפניות (לידים).  אבל, עלינו להבין שהקוראים מגיעים לבלוג בגלל התוכן, ולכן, עלינו להיות זהירים בהנעה לפעולה, לזכור מה המטרה שלנו לצד מה המטרה של הקורא ולוודא שאנחנו משלבים ביניהן.

רוצים לפתוח בלוג? לפניך 4 הצעדים הראשונים בעת פתיחת בלוג מוצלח

  1. להגדיר מי הם הקוראים בבלוג – הגדרה מדויקת של הקוראים, שאנחנו רוצים שיגיעו ויקראו בבלוג ואף יחזרו ויקראו שוב ושוב, חשובה ביותר, כבר בשלבים ראשונים.  החלטה זו תשפיע באופן מיידי על התוכן שייכתב בבלוג, על אופי הכתיבה והתדירות.
  2. להגדיר באיזו מדיה דיגיטלית משתמשים – על אף שמדובר בבלוג באתר ואחת הדרכים הטובות להפיצו לקהל רחב הוא באמצעות מגזין דיגיטלי, עדיין כדאי לעצור ולבחון באיזו מדיה דיגיטלית כדאי להתמקד.  בהתאם לקהל היעד שיקרא את הבלוג, נקבע את המדיה שבה נשתמש.  לדוגמא, אם מדובר בנוער, כדאי לקחת בחשבון את יוטיוב ואינסטגרם.   בין הפוסטים השונים בבלוג ישולבו כלים דיגיטליים שונים, המותאמים להרגלי צריכת המדיה של הקוראים.
  3. לתכנן את התוכן בבלוג – התוכן בבלוג חשוב שיהיה עדכני ומחובר למה שקורה כאן ועכשיו.  יחד עם זאת, חשוב לתכנן מראש מה הם הנושאים שהבלוג יעסוק בהם, בהתאם לאסטרטגיה העסקית של הארגון.  בהתאם לקידום מכירות של מוצרים ושירותים, בהתאם לפעילויות משמעותיות בארגון.  תכנית התוכן תכלול את הנושאים המרכזיים שהבלוג צריך לעסוק בהם, לצד המקורות שמהן מוזן הבלוג.
  4. כריית תוכן – לכתוב תוכן מקורי באופן רצוף ולאורך זמן זו משימה לא פשוטה.  אפשר בהחלט לייבא תוכן מהסביבה העסקית בה אתם פועלים.  תוכן חדשותי, תוכן העשרה והעמקה בתחום העיסוק של הארגון.  כריית תוכן משמעותה להירשם למספר מקורות מידע המספקים מידע שוטף, לסרוק את ערוצי התוכן השונים המותאמים למטרות הבלוג שלכם, ולשאוב משם מידע, רעיונות, נושאים לכתיבה וכדומה.
0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.