how to blog

מה ההבדל בין בלוגר בעסק לבין בלוגר עסקי?

  • להיות בלוגר בעסק שלך -

    המשמעות היא לשתף את הלקוחות שלך במידע מקצועי שיש לך.  אנחנו, כאנשי מקצוע, מתעדכנים כל העת בתחום העיסוק שלנו.  הלקוחות שלנו יכולים ליהנות מהידע העצום שלנו, באמצעות קריאת פוסטים בבלוג.  לקוחות חדשים לעומת זאת, יכולים כך להכיר אותנו, עוד לפני שייכנסו באופן פיסי לעסק שלנו.  שיתוף המידע והידע הוא כלי עוצמתי לחיזוק הקשר עם הלקוחות החדשים והקיימים.

  • להיות בלוגר עסקי -

    המשמעות היא שהבלוג הוא העסק והעסק הוא הבלוג.  לא כל אחד מאתנו יכול להפוך להיות בלוגר עסקי, מעטים הם הבלוגרים העסקיים שממש מתפרנסים מהבלוג בלבד, אולם המצליחים שביניהם, נהנים מעשייה יומיומית ומהכנסה

  • להיות בלוגר בעסק שלך -

    זה אומר להקפיד על כתיבת תכנים איכותית, עדכנית, רלבנטית ומעניינת.  התדירות משתנה בין עסק לעסק, בהתאם לקהל הלקוחות ולצורך שלהם להתעדכן בתכנים חדשים.  מרבית העסקים יכולים להסתפק בעדכון שבועי בבלוג, יש כאלו שיסתפקו אף בפחות (2-3 עדכונים בחודש).

  • להיות בלוגר עסקי -

    זה אומר להקפיד על כתיבת תכנים בתחום הצר של הבלוג, באופן יומיומי, ולעתים אף מספר פוסטים ביום.  זה מחייב להיות מעודכנים ולעדכן ממש בזמן אמת, אחרת הבלוג מאבד מהמומנטום שלו.

  • להיות בלוגר בעסק שלך -

    לא הופך אותך לבלוגר עסקי, אלא רק מסייע לך לכתוב נכון עבור הקוראים שלך.  מאפשר לך להבין מה כותבים, מתי כותבים, מאיפה מביאים את התכנים המתחדשים, איך מעדכנים כל העת, מבלי לעייף את הקוראים.  מה התדירות שהלקוחות שלך מצפים ממך לכתוב תוכן חדש בבלוג, וחשוב לא פחות, איך כותבים מבלי לעצור את הפעילות העסקית הממשית שלך.

להיות בלוגר בעסק, כל אחד יכול, זה עניין של אימון ותרגול, ביחד עם הבנה שככל שנשתף את הקוראים שלנו בידע ובמידע שקיים אצלנו, כך נקרב אותם יותר לעסק שלנו.

 רוצה לדעת עוד על הדרך להיות בלוגר בעסק שלך?  ההרשמה לסדנת “בלוגרים בעסקים” עדיין פתוחה.  

הסדנא מתקיימת ביום א’ 15 ביוני בכנות (ליד גדרה).

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.