/tips-to-increase-email-click

4 טיפים להגדלת סיכויי הפתיחה של המיילים

אל תקוו שהאימיילים שלכם ייפתחו, תדאגו לעשות את הדברים הנכונים, כדי שזה יקרה.

השקעת בכתיבת תוכן איכותי, ערכת מגזין דיגיטלי ולא פותחים את המייל שלך, מתסכל?

סביר להניח שהמנויים שלך מוצפים בעשרות אימיילים ביום, חלקם אימיילים חשובים מאוד מבחינתם, והיתר נדחקים הצידה, אם לא נמחקים.

גוגל ערכה שינוי לפני זמן לא רב, והגדירה בתיבת האינבוקס 3 קטגוריות: ראשי, חברתי, קידום.  מרבית המיילים שיוצאים ממערכות הדיוור למיניהן, ‘נופלים’ בתיבת ה’קידום’ ולעתים כלל לא נצפים.

האתגר הגדול בשיווק באימיילים הוא להגיע למצב שהקורא לוחץ על המייל, גם אם לא יקרא את כל התוכן הכתוב בו, העיקר שעיניו יפלו על חלק מהתוכן ומשהו כבר ייכנס לו לראש.

לפני הקורא עומדות 3 פיסות מידע שקובעות אם ילחץ על המייל ויפתח אותו לקריאה מלאה, או לא.

שם השולח ‘מאת’  – שורת הנושא – טקסט בראשית המייל.

שלושת אלו הם הדברים שהקורא רואה, עוד לפני שפתח את המייל עצמו, ובהתאם למידת החשיבות, מתקבלת ההחלטה ‘לפתוח או לא לפתוח’.

 

טיפ 1: וודאו שהקוראים שלכם מכירים את המייל שלכם ה’מאת

כוונו אותם שיכניסו אתכם לרשימת אנשי הקשר ויגדירו את המייל שלכם שייכנס לאינבוקס לקטגוריית ה’ראשי’.  המלצה – השתמשו באימייל אישי שלכם, ולא בכתובת info@company, ( זו המלצה גורפת לקשר אישי ולא רק לפתיחת מיילים).

 

טיפ 2: שורת הנושא ותשכחו מכותרת קריאטיבית (שגם היא חשובה לא פחות).

ישנם 2 מספרים שכדאי לכם להכיר: 

המספר 32 – מספר התווים שנכנסים בשורת הכותרת באייפון, לפני ש’חותכים’ את המשפט.

המספר 50 – מעל 50 תווים גדלה הסבירות שהמייל יעבור לתיקיית הקידום או לתיבת הספאם.

ועכשיו, חשבו על כותרת קריאטיבית, כזו שתרמז על הנושא שבו עוסק המייל, תעורר סקרנות ותגרום לקורא ללחוץ על פתיחת המייל שלכם.

 

טיפ 3: אל תוותרו על תוכן מקדים בראשית המייל.

לעתים קרובות ניתן לראות את תחילת התוכן של המייל בתצוגה מקדימה, זו הזדמנות נהדרת למשוך את תשומת ליבו של הקורא ולתת לו מידע נוסף במה המייל עוסק.  גם אם המייל שלכם מורכב כולו מגרפיקה (דבר שאני אישית לא ממליצה לעשותו), הוסיפו פסקה ראשונה, שמכניסה את הקורא פנימה לתוכן.  אל תוותרו על ההקדמה.

טיפ 4: וודאו שהתוכן קריא בניידים

יותר ויותר אנשים קוראים את המיילים במכשירים הניידים.  המשמעות מבחינתכם היא – מיילים קצרים, משפטים קצרים, מידע חשוב בפסקה הראשונה וחשוב לא פחות, שמערכת הדיוור תהיה מותאמת לקריאה בכל המכשירים הניידים.  כדי שהקוראים שכבר החליטו לפתוח את המייל ממכשיר נייד, לא יתייאשו.   אם החלטתם להניע את הקוראים לפעולה, הקפידו שגם הקישור אליו הם מופנים, יהיה מותאם למכשירים ניידים, אחרת הקוראים יוצאים מתוסכלים שלא הגיעו לתוכן, ואתם תהיו מתוסכלים כשאת המייל הבא לא יפתחו.

 

לסיום, פשטות זה שם המשחק.  אנחנו משקיעים זמן רב ביצירת התוכן, בכתיבה, בחשיבה על הנושאים שמעניינים את הקוראים שלנו.  אבל, לא מספיק שהתוכן שלנו איכותי וטוב, צריך לגרום לקוראים שלנו לקרוא אותו.

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.