Death_to_stock_communicate_hands_2 (Small)

מה עושה לנו שיווק שלילי? מתי נכון (ומתי לא…) להשתמש באקטואליה בתוכן שיווקי?

חזרתי מהיעדרות של שבועיים ועברתי על המיילים המנותבים ל’קידומי מכירות’ בתיבת הג’ימייל שלי.

להפתעתי, אחרי שרבים סיימו להזכיר לכולנו ש’אחרי החגים כבר כאן’, חלק לא מועט מבעלי העסקים השוקדים לשווק את מרכולתם באמצעות אימיילים, בחרו להשתמש במצב הביטחוני הקשה בתקופה האחרונה, כמקדם מכירות.

מחקרים מראים שאנשים מאושרים, אנשים שמחים, פותחים את הארנק יותר בקלות.  זו עובדה ידועה לרבים, לא צריך אפילו לחפש את המחקר הספציפי שמציג עובדה זו, כולנו יודעים שכשטוב לנו, קל לנו יותר לקנות.

אם כך, אז איך זה שיש משווקים שטועים טעות כל כך גסה???

מי כן יכול להרוויח מהמצב הביטחוני? אותם עסקים שמשווקים מוצרים ו/או שירותים, שיכולים לתת לנו פתרון ושקט, בתוך כל הכאוס הזה.

למשל, מי שמוכר אמצעי הגנה, מי שמלמד טכניקות להגנה עצמית.  מי שמייעץ להורים איך להתמודד עם הילדים במצבי לחץ ודאגה.

אם אקבל לתיבת המייל שלי מאמר שמנחה אותי איך להתמודד עם המצב, לא תהיה לי כל בעיה לקבל את הפאן השיווקי שלו, כי זה חלק מה’חבילה’.

אבל, כשאני מקבלת אימייל שבפתיחה שלו יש הזדהות מוחלטת עם המצב הביטחוני הקשה, ובפסקה השנייה יש שיווק של מגזין אינטרנטי, ללא כל קשר והקשר בין הדברים… בעיני, כעוסקת בשיווק כל חיי הבוגרים, זה לגמרי טעם לפגם.

שימוש בתוכן שיווקי לקידום המכירות שלנו, צריך להיעשות בחוכמה.  עלינו לבחור בקפידה את התכנים שאנו מעבירים הלאה ולוודא שהם מקדמים את הקוראים שלנו.

אקטואליה בהחלט יכולה לשמש כטריגר לכתיבה, אך חשוב מאוד שיהיה קשר ישיר בין האקטואליה לבין מה שבא לאחר מכן.

מאחלת לכולנו שהשקט יחזור לאזור, שכולנו נצא ונחזור בשלום.

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.