אל תקראו את המייל שלי, אלא אם הוא באמת מעניין אתכם!

בעידן של מדיה דיגיטלית אינטנסיבית, בימים בהם אנו ניזונים מחדשות ועדכונים בזמן אמת במדיות שונות, לא צריך להיות במשרד כדי להיות מעודכנים בפגישות הבאות, במיילים הנכנסים ובסטטוסים שזה עתה הועלו לרשת החברתית.  אנו חיים בעידן בו אנו עושים 3 פעולות בו זמנית ומרגישים, יותר מתמיד, מחוברים לצד הנשי שלנו (זה שיודע לעשות כמה פעולות בבת אחת…).  המשימות הולכות ונערמות, הטכנולוגיה רצה קדימה ואנחנו מוצאים את עצמנו במרוץ אחרי הזמן.   זה הזמן לאמץ שיטות עבודה יעילות, להפסיק לקרוא את המיילים באופן מיידי, למצוא את הדרך לברור את המיילים החשובים, אלה שדורשים את תשומת לבנו העסקית.  המיילים שמקדמים את הפעילות העסקית שלנו, בין אם מדובר בתשובה ללקוח, לספק או בפתרון בעיות.  לתיבת המייל שלנו מגיעים תכנים רבים, אנו נרשמים לקריאת מגזינים מקצועיים, מתעניינים בתחומים שונים ברשת, וכיום, בתקופת המבול של השיווק באינטרנט, בתקופה בה עבור כל פיסת מידע אנו נדרשים לתת אימייל ושם, אנו למעשה ממלאים את תיבת הדואר שלנו בדואר שאולי לעולם לא נמצא זמן לקרוא.

אז מה עושים?  אפשר לפתוח 2 תיבות מייל, אחת לפעילות עסקית טהורה והשנייה לקבלת מיילים שיווקיים מאחרים.  אפשרות שניה היא לקרוא את המיילים בתיבת הדואר שלנו בזמנים קצובים וידועים מראש, לערוך סינון ראשוני, למיין את המיילים לחשובים ומידיים ולאחרים, ולתכנן את היום שלנו, באופן שבו אנחנו נותנים תשומת לב לחשוב ולא הופכים אותו לדחוף.    תופתעו לגלות, לאחר התנתקות קלה מ”רענון” התיבה בכל כמה דקות, תגלו פתאום שיש לכם זמן לפעולות עסקיות אחרות, ושאת הדברים החשובים באמת אתם לא מפספסים.

והמלצה קטנה נוספת – כמו שאתם מוצפים באימיילים רבים, כך סביר להניח שגם הלקוחות שלכם.  אל תרוצו אחרי ההמונים, לא כל מה שנכון עבור עסק אחר נכון גם בשבילכם.  בשיווק, אנו יודעים שיש טקטיקות מוצלחות יותר ואחרות מוצלחות פחות.  כיום כולם נוהרים להגדלת רשימת תפוצה, כי יש משווקים המלמדים שהכסף ברשימות התפוצה, תעצרו רגע ותחשבו מי הם הלקוחות שלכם, האם הם מצפים לקבל מכם אימיילים?, מה התוכן שבאמת יגרום להם לפתוח את תיבת המייל ויתרה מזו, האם ביכולתכם לייצר תוכן מעניין ורלבנטי לאורך זמן?  אנחנו לא בונים רשימות תפוצה כדי להראות לאחרים ששלנו גדול יותר… אנחנו צריכים להתייחס לרשימת התפוצה כאל לקוחות העתיד.  המנויים ברשימותינו יקראו רק תכנים איכותיים בעלי ערך ממשי עבורם.  הכוח האמיתי של תקשורת באמצעות אימיילים, היא ביכולת שלנו לשמור על קשר לאורך זמן.  איך עושים זאת?  לא מעצבנים מחד, נותנים ערך אמיתי מאידך.

לסיכום, תמצאו את שביל הזהב לעבודה נכונה בשיווק באימיילים, גם בקריאת מבול המיילים שמגיע לתיבות הדואר שלכם וגם בדרך בה אתם מציפים את הלקוחות שלכם.  תזכרו שלא כל מה שמתאים לכם, בהכרח גם מתאים ללקוחות שלכם.  לא כל מה שהמתחרה שלכם עושה, הוא בהכרח נכון וצריך לעשותו גם.  חפשו את השונה, את הייחודי לכם, את מה שבאמת באמת מתאים ללקוחות שלכם.  תפגשו אותם במקום שהכי נוח להם להימצא בו, אם המייל הוא אחד מהמקומות האלו, כתבו להם תכנים בעלי ערך אמיתי.

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.