אבחון שיווקי ממוקד
תהליך קצר וממוקד – 2 פגישות שלאחריהן, יתקבל דו”ח המפרט את מהלכי השיווק האופטימליים, בדגש על העסק שלך. לקביעת פגישת אבחון מלאו פרטים כאן
טל פרנק (בן–משה) | מאסטר בשיווק ומומחית במיתוג, למעלה מ 18 שנות ניסיון בשיווק בעולם העסקים הבינלאומי. עוסקת בייעוץ וליווי שיווקי לעסקים וחברות.
הדרך בה אני רואה שיווק מנצח, היא בהסתכלות רחבה, חתירה להבנה עמוקה של הערכים החשובים בעיני הלקוח הפוטנציאלי של העסק. הבנה זו, מובילה להגדרת אסטרטגיה מנצחת, אסטרטגיה עסקית-שיווקית המניבה תוצאות ברורות בשטח.
היכולת שלי היא ללמוד את העסק שלך, לנתח יחד איתך את האתגרים מחד ואת ההזדמנויות העסקיות מאידך, ואת כל זה להפוך למסר שיווקי ממוקד, הפוגש את הלקוח שלך בכל נקודת זמן ומקום.
Wise Way to Success הדרך לעסקים מצליחים / tal@wiseway.co.il / טל. 052-2932051
למה חשוב להבין למי כותבים את התוכן השיווקי?
/0 תגובות/ב הבלוג של Wise Way /על ידי טל פרנק בן-משהתוכן שיווקי ממוקד מסייע לנו להעביר מידע משמעותי לקהל היעד שלנו. כשאנחנו פועלים על פי תכנית ידועה מראש, אנחנו חוסכים את המשאב החסר ביותר שלנו – משאב הזמן. תכנית תוכן סדורה, מסייעת לנו להבין למי נכתוב, על מה נכתוב, מהם סוגי התכנים שנכתוב עליהם, באיזה פורמט נכין את התכנים השונים ואיפה נקדם אותם. כל זה […]
סופרבול זה מזמן לא רק משחק… זה עולם שלם של פרסום ומופעים מרהיבים
/0 תגובות/ב הבלוג של Wise Way /על ידי טל פרנק בן-משהבכל שנה התרגשות חדשה, והפעם החלטתי לתת לכם טעימה מחמש הפרסומות הטובות בסופרבול 2015, כפי שדורגו על ידי אתר superbowl-commercials.org במקום החמישי Dove #RealStrength פרסומת מרגשת וכיפית, אם אני הייתי צריכה לדרג אותה, לא בטוחה שהיא הייתה זוכה במקום החמישי, אנחנו מכירים את הקו ש Dove מנכסת לעצמה, של חיבור לאנשים הרגילים. דרך מעניינת […]
מה בין נגישות לאינטרנט של הדברים?
/0 תגובות/ב הבלוג של Wise Way /על ידי טל פרנק בן-משהמה הכוונה ב’אינטרנט של הדברים’? לחיבור של אובייקטים, אנשים, מקומות ואינטרנט. בקיצור, החפצים הדוממים הנתמכים על ידי בסיסי מידע, יהפכו (חלקם כבר שם) לחכמים, היכולים לתקשר אחד עם השני וגם אתנו, הצרכנים. האינטרנט של הדברים הוא חלומות הפרוע של מנהל השיווק! לדברי סטיוארט יונג, בטור שכתב בפורבס, האינטרנט של הדברים יעשה שימוש חכם בשיווק בדרכים […]
איך צריכה להיראות אסטרטגיית התוכן בשנה הקרובה?
/0 תגובות/ב הבלוג של Wise Way /על ידי טל פרנק בן-משהאיריס ואן הרפן נמנית בין מעצבי האופנה הצעירים הבולטים של היום, ידועה בזכות עיצוביה יוצאי הדופן בהם היא משלבת אמנות מסורתית ועבודת יד דקדקנית עם טכניקות חדשניות כמו שימוש במדפסת תלת ממד. הדרך בה ניגשת ואן הרפן לעבודה נעוצה במשולש אסטרטגי: הנרטיב (הסיפור) – החומר – הטכנולוגיה. גם בשיווק ניתן להסתכל על אסטרטגיית התוכן ב […]
נגמרו לכם הרעיונות לכתיבה? יש פתרון פשוט ליצירת בנק רעיונות מתחדש
/0 תגובות/ב הבלוג של Wise Way /על ידי טל פרנק בן-משהנגמרו לכם הרעיונות לכתיבה? לפניכם ארבע דרכים פשוטות לייצר מאגר רעיונות מתחדש, לתכנים לבלוג ולאימיילים. השימוש באימיילים ככלי שיווקי הוכח פעמים רבות ככלי אפקטיבי מאוד. אחד האתגרים בשימוש בכלי זה, בדומה לבלוג, הוא התוכן, או באופן מדויק יותר – מאיפה מביאים רעיונות לתוכן’? ארגונים רבים ניגשים לשיווק באימייל בתנופה גדולה, ולאחר תקופה לא ארוכה […]
לחשוב מחוץ לארנק
/0 תגובות/ב הבלוג של Wise Way /על ידי טל פרנק בן-משהב Thunderbird Café שבאוסטין, חושבים מחוץ לארנק. במקום להילחם במתחרים במחיר, החליטו לשלוח את הלקוחות לבדוק מה קורה אצל המתחרים.
לקוח לא מרוצה מדבר יותר!
/0 תגובות/ב הבלוג של Wise Way /על ידי טל פרנק בן-משההאם אתם מתכננים מראש את הפיצוי ללקוחות במקרים של תקלות? או שאתם מחכים לראות מה יקרה, ולפי מדד מצב הרוח ומד הדציבלים והכעס של הלקוח, אתם קובעים את גובה הפיצוי? ארגונים רבים מחזיקים מחלקות שירות לקוחות. כולם מבינים שקל יותר לשמר לקוח מאשר לגייס לקוח חדש, אולם, לא כולם מבינים את החשיבות של תכנון […]
איך מודדים את ההצלחה בשיווק?
/0 תגובות/ב הבלוג של Wise Way /על ידי טל פרנק בן-משההמטרה בבסיס כל תכנית שיווק היא השגת היעדים העסקיים. מנהלי שיווק העובדים על פי לוח תכנון שנתי, גוזרים אותו לרבעונים, לחודשים ולשבועות. מדי תקופה בוחנים את הפעילות, על מנת להבין מה מחולל הצלחה ומהם הגורמים המפריעים בדרך. עורכים התאמות ושינויים בהתאם למציאות בהווה. שיווק אפקטיבי הוא זה המסייע להגדלת ההכנסה והרווחיות. האם בידיכם תכנית שיווק […]
שימוש בתוכן חזותי לחיזוק הקשר עם הקוראים
/0 תגובות/ב הבלוג של Wise Way, כללי /על ידי טל פרנק בן-משהבימים בהם אנחנו קוראים בעיקר תמונות וכותרות, חשוב מאוד להיות מסוגלים לייצר תוכן בפורמטים שונים. תוכן חזותי נצפה הרבה יותר מאשר תוכן כתוב. אנשים גם נוטים לשתף בתוכן חזותי יותר מאשר תוכן כתוב. ישנן דרכים שונות להשתמש בתמונות, איורים, ציורים וסרטונים. בפוסט הפעם התמקדתי ב 4 דרכים לשימוש בתוכן חזותי, לחיזוק הקשר עם הקוראים. […]
מתכננים, מודדים ומצליחים – תכנית שיווק חיונית להצלחה העסקית
/0 תגובות/ב הבלוג של Wise Way /על ידי טל פרנק בן-משהלפני שיושבים לתכנן את פעילות השיווק לשנת 2015, חייבים לבחון את ההצלחה שלנו ב 2014 ולערוך התאמות במידת הצורך. אין זמן מתאים יותר מתקופת החגים לתכנן את השנה הקרובה. מאחורינו כמעט ¾ שנה ולפנינו עוד רבעון אחד לסיים אותה בהצלחה. ההסתכלות אחורה ל 3 רבעונים של פעילות, מאפשרת לנו להבין טוב יותר מה מבין פעולות […]
4 הפעולות הראשונות שיש לעשות כשפותחים בלוג
/0 תגובות/ב הבלוג של Wise Way /על ידי טל פרנק בן-משהישנן סיבות שונות לכתיבת בלוג, המטרה העיקרית בניהול בלוג בעסק היא לצורך שמירה על קשר רציף עם הלקוחות הקיימים והעתידיים. הבלוג הנו משאב נפלא ליצירת הפניות (לידים). אבל, עלינו להבין שהקוראים מגיעים לבלוג בגלל התוכן, ולכן, עלינו להיות זהירים בהנעה לפעולה, לזכור מה המטרה שלנו לצד מה המטרה של הקורא ולוודא שאנחנו משלבים ביניהן. רוצים […]
מה המשמעות האמיתית “להפעיל את השיווק באוטומט”
/0 תגובות/ב הבלוג של Wise Way /על ידי טל פרנק בן-משהרבים כבר מבינים שמערך שיווק שעובד נכון בעסק, מסייע להגדלת ההכנסות. תפעול מערך שיווק מצריך תכנון מוקדם, הבנה של כלי השיווק, תשומת לב לשינויים ועדכונים ו… זמן, הרבה זמן.