החשיפה בוובינרים ככלי המחולל לידים לעסק

כשאנחנו מלמדים דבר מה בוובינר (הדרכה אינטרנטית בשידור חי) – הלקוחות שלנו זוכים למידע חדש, אנחנו זוכים ללקוחות חדשים!

השימוש בכלי הוובינר הוא פנטסטי להגדלת רשימת הלקוחות העתידיים, מצד אחד אנחנו מספקים מידע ותוכן בעל ערך, מצד שני אנחנו הופכים את הגולשים ממעמד של צופים בתוכן למעמד של שומעים ולעיתים אפילו משתפים אותם באופן פעיל במהלך ההדרכה, אם באמצעות כלי השאלות ואם בשיחה אקטיבית.

ברשת אנחנו אמנם משתמשים בשתי האופציות – קריאה ושמיעה באופן תדיר, כאשר אנחנו מעלים פוסטים ומאמרים לרשת, הגולשים קוראים, כאשר אנחנו מעלים סרטוני ווידאו – הגולשים צופים ושומעים, אולם כאשר אנחנו מקיימים הדרכה בשידור ישיר, אמנם אנחנו לא רואים את הפנים של הגולשים בצד השני של המחשב, אך בהחלט יש לנו דרכים ליצור אינטראקציה תוך כדי שידור ולקבל משובים, תגובות, שאלות ואף לשתף באופן פעיל בשיח.  הדבר מחזק את הקשר בינינו לבין הגולשים ואף מאפשר להם לחוש יותר מקרוב את רמת הידע והמקצועיות שלנו בתחום אותו אנו מלמדים.

אם הנך בעל ידע רחב בתחום העיסוק שלך, כדאי בהחלט לחשוב על אפשרות של שיתוף מידע באמצעות שימוש בוובינרים.  אין מה לחשוב מכך שאם נספק מידע בחינם, לא יבואו לקנות מאתנו מידע בכסף, ההיפך הוא הנכון – ככל שניתן יותר מידע בחינם, ככל שנגדיל את המעגל של השומעים אותנו והמגיבים לדברינו, כך נגדיל את הפוטנציאל של הכנסת לקוחות חדשים לעסק.

בוובינרים ניתן להשתמש ללימוד תכנים חדשים אולם ניתן גם להשתמש בו כמרחב לפתרון בעיות.  ניתן לקבוע יום ושעה לקבוצת דיון, להנחות קבוצות פעילות ועוד רעיונות רבים.  החשוב הוא, כמו בכל מדיה אחרת, להיות רלבנטיים לקהל שלנו, לספק מידע עדכני ובעל ערך ולהפתיע בדברים טובים.

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.