מיתוג אישי – מיתוג מומחים
כל אחד מאתנו יכול ורצוי שיתפוס עצמו כמומחה, באם הוא מעוניין בשינוי.
בעקבות השתתפותי במפגש, החלטתי לשתף אתכם בכמה הגיגים בנושא המיתוג האישי, או כפי שנהוג לכנות זאת: “המומחה”.
מהו בכלל מיתוג אישי?
- מותג הוא לא אחר מאשר ציפייה שאנו יוצרים במוחם של לקוחותינו. כל מסר שאנו מעבירים בכל דרך שהיא, היא התחלה של מיתוג אישי.
- מותגים מוצלחים נמצאים בדמיונו של הצרכן / הלקוח, כל אחד תופס את המותג באופן מעט שונה.
- למה צריך מיתוג אישי? – כדי להצליח בעסקים, עלינו להיחשב כ”מומחים” בתחומינו. איך נעשה זאת, איך ניתפס על ידי לקוחותינו, כמומחים, כמובילי דיעה, כיכולים להשפיע על קבלת ההחלטות?
אם זה היה קל – כולם היו עושים זאת (ואולי אף מצליחים…)
- כל פיסת מידע שמתוקשרת בכל אופן שהוא, הנה חלק מיצירת המותג, קחו בחשבון שאתם ממתגים את עצמכם כל העת.
- מסר המיועד לקהל יעד מקומי ומוגדר, מוביל למיקרו-מיתוג או במילים אחרות, למיתוג ממוקד.
- מהו המותג שלנו והאם הוא הולם עם המיתוג שאנו מעוניינים בו?
- לשם השגת רושם מיטבי, חייבת להיות הלימה בין המותגים השונים שלנו, והלימה בין מי שאנו מייצגים, המותג הפרטי שלנו.
4 הדברים שעלינו לעשות, כבר מחר בבוקר, על מנת להתחיל לצעוד בכיוון המיתוג האישי:
- לראות בעיניים שלנו את המותג העתידי שלנו
- לתת לו שם
- למלא בתוכן, לתת לו אישיות
- לשווק את המותג כאילו אין מחר.
השאירו תגובה
Want to join the discussion?Feel free to contribute!