מיתוג אישי – מיתוג מומחים


כל אחד מאתנו יכול ורצוי שיתפוס עצמו כמומחה, באם הוא מעוניין בשינוי.

בעקבות השתתפותי במפגש, החלטתי לשתף אתכם בכמה הגיגים בנושא המיתוג האישי, או כפי שנהוג לכנות זאת: “המומחה”.

מהו בכלל מיתוג אישי?

  • מותג הוא לא אחר מאשר ציפייה שאנו יוצרים במוחם של לקוחותינו. כל מסר שאנו מעבירים בכל דרך שהיא, היא התחלה של מיתוג אישי.
  • מותגים מוצלחים נמצאים בדמיונו של הצרכן / הלקוח, כל אחד תופס את המותג באופן מעט שונה.
  • למה צריך מיתוג אישי? – כדי להצליח בעסקים, עלינו להיחשב כ”מומחים” בתחומינו. איך נעשה זאת, איך ניתפס על ידי לקוחותינו, כמומחים, כמובילי דיעה, כיכולים להשפיע על קבלת ההחלטות?

אם זה היה קל – כולם היו עושים זאת (ואולי אף מצליחים…)

  • כל פיסת מידע שמתוקשרת בכל אופן שהוא, הנה חלק מיצירת המותג, קחו בחשבון שאתם ממתגים את עצמכם כל העת.
  • מסר המיועד לקהל יעד מקומי ומוגדר, מוביל למיקרו-מיתוג או במילים אחרות, למיתוג ממוקד.
  • מהו המותג שלנו והאם הוא הולם עם המיתוג שאנו מעוניינים בו?
  • לשם השגת רושם מיטבי, חייבת להיות הלימה בין המותגים השונים שלנו, והלימה בין מי שאנו מייצגים, המותג הפרטי שלנו.

4 הדברים שעלינו לעשות, כבר מחר בבוקר, על מנת להתחיל לצעוד בכיוון המיתוג האישי:

  1. לראות בעיניים שלנו את המותג העתידי שלנו
  2. לתת לו שם
  3. למלא בתוכן, לתת לו אישיות
  4. לשווק את המותג כאילו אין מחר.
0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.