לקוח לא מרוצה מדבר יותר!
האם אתם מתכננים מראש את הפיצוי ללקוחות במקרים של תקלות? או שאתם מחכים לראות מה יקרה, ולפי מדד מצב הרוח ומד הדציבלים והכעס של הלקוח, אתם קובעים את גובה הפיצוי?
ארגונים רבים מחזיקים מחלקות שירות לקוחות.
כולם מבינים שקל יותר לשמר לקוח מאשר לגייס לקוח חדש, אולם, לא כולם מבינים את החשיבות של תכנון מערך הפיצוי ללקוחות לא מרוצים.
במילים פשוטות – לתכנן מראש את התגובות שלנו לדברים בלתי צפויים מצד הלקוחות.
לקוח לא מרוצה מדבר ומספר לחבר’ה, הרבה יותר מלקוח שמח ומרוצה.
לכן, חשוב מאוד לתכנן מראש מה נעשה בכל מקרה ומקרה של לקוח מאוכזב, לקוח מתוסכל, לקוח עצבני ועוד.
[לקריאת הפוסט המלא שפורסם במגזין ‘הטייקון – מגזין לאנשי עסקים’ ביום 22/10/2014…]
השאירו תגובה
Want to join the discussion?Feel free to contribute!