PINTEREST הנעץ שיצא מהבית…

מהו Pinterest ולשם מה אנחנו צריכים אותו?

שובב חדש הצטרף לשכונת ה Social media, דרך חדשה ומרעננת עבורנו להציג רעיונות, מוצרים, דעות ועוד, על גבי לוחות מודעות ווירטואליים.

באופן לא מפתיע, מרבית המשתמשים בלוחות המודעות הן לא אחרות מאשר… נשים.

למי ששואל מה ההבדל בין זה לבין רשת חברתית אחרת, אז ההבדל העיקרי נעוץ בנעץ, כלומר, בעובדה שמדובר במעין “לוח מודעות” אישי של כל אחת ואחד מאתנו, בו אנו יכולים לשמור ולהעלות את הרעיונות שלנו, את המועדפים שלנו למקום אחד.  מה שיכול בהחלט להקל עלינו בניווט ברשת.   אחרי שהעלינו לוח מודעות משלנו, נשאר רק לשתף אותו ובדרך זו ניתן למקסם מכירות.  זה אמנם לא מתיימר להיות ה eBay  הבא, אך בהחלט לוקח את השיתוף והחוויה של רשתות חברתיות למקום מעניין.

כמו בכל רשת חברתית שמכבדת את עצמה, גם ב Pinterest אנחנו יכולים לעקוב אחרי לוחות של חברים, המעקב עובד באופן דומה מאוד למעקב בטוויטר. ואם לעקוב אז כמובן שגם ניתן לשתף חברים אחרים בלוחות שאנחנו חושבים שיכולים לעניין אותם.  תמונות שאנו מעלים ללוח, החברים שלנו יכולים להגיב עליהן.

כיום ישנן קטגוריות מובילות בלוחות המודעות, חלקן שייכות לעולם התוכן הנשי, למשל, חתונות, תינוקות, אפנה, מתכונים, איפור, עיצוב שיער, אמנות שימושית ועיצוב.  אולם ישנן קטגוריות שגם הגברים יכולים להרגיש בהן נוח, למשל, מוסיקה, טיולים, ספרים, סרטים ובריאות.

הבשורה של Pinterest בעיקרה מגיעה מהוויזואליות של לוחות המודעות.  הלוח מבוסס בעיקר על תמונות ומעט מאוד תוכן כתוב.

ולשאלה איך נוכל להשתמש ב Pinterest  לקידום העסקים שלנו, הנה כמה דרכים חביבות:

  1. לפתוח לוח מודעות ולהציג את מרכולתנו – אם יש לנו מוצרים מעניינים, שהלקוחות שלנו נמצאים בין משוטטי ה Pinterest.  באמצעות כלי ה Repin  וכלי ה LIKE (בדומה לטוויטר ופייסבוק) ניתן להניע את הלקוחות שלנו להגיב לתכנים שעל הלוח וכך אף לקדם מכירות של מוצרים ורעיונות.  הוויראליות עובדת בדיוק בדרך המוכרת לנו מרשתות חברתיות אחרות.
  2. להוסיף את האייקון של Pinterest  לאתר ולבלוג וכך למשוך תנועה ללוחות המודעות, שמהווים פלטפורמה יפה להצגת מגוון רחב של מוצרים במקום אחד.
  3. להביא תנועה בחזרה לאתר, באמצעות עיצוב תמונות מעניינות ומושכות תשומת לב בלוח המודעות שלך.  להכניס תכנים מניעים שימשכו את הגולשים לרצות לקבל תכנים נוספים אצלך באתר.
  4. תוכן ותמונות מותאמות למכשירים הניידים- שימו לב שהתכנים שלכם מותאמים גם לצפייה במכשירים הניידים (טאבלטים וסמרטפונים), יותר ויותר אנשים צורכים מידע אינטרנטי במכשירים אלו.  חשוב שהתמונות יראו טוב גם במכשירים קטנים.

אם יש לכם כבר לוחות מודעות משלכם, אתם מוזמנים להעלות אותם כאן למטה בתגובות, נשמח לפרגן ללוחות מעניינים ולעשות שירות לעוד עסקים.

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.